Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De nye gode seriene i høst er for meg: Journeyman, Life, Bionic Woman, Californication, Moonlight og kanskje Chuck. Førsteepisoden av Chuck var bra, andre var noe dårligere.

 

Journeyman vet vel kanskje de fleste hva er nå, hovedrollen er Lucius Vorenus (Rome), Life handler om en purk som har sittet 12 år i fengsel (Hovedrollen er Sgt Winters fra Band of Brothers) og Moonlight er en ny vampyrserie regissert av Joel Silver (Veronica Mars, Matrix). Bionic woman syntes jeg hadde en god pilot, er veldig spent på neste episode.

 

Californication sier jo seg selv, kanskje den beste av de alle, på sin måte.

 

Noen andre gode serier i år som jeg bør se?

 

Forresten syntes jeg Heroes har hatt en elendig sesongstart. Fryktelig dårlige episoder sammenlignet med s1. Jeg håper nivået hever seg tho, de beste episodene av s1 kom ikke før litt uti serien de heller.

Lenke til kommentar

Moonlight syntes jeg hadde en dårlig pilot for å være helt ærlig. Karakterene var for overdrevne, det var for mye forklaringer og ting satt ikke helt skikkelig. Men, jeg ser potensialet i serien, jeg likte skuespillerene, jeg likte VM og jeg liker vampyrserier. Jeg tror serien kan bli stilig, og gleder meg veldig til den "starter" i neste episode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...