Kjobben Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen som ser på "Chuck" her? Har sett de 2 første episodene nå, og må si jeg er positivt overrasket. Ganske kult plot. Action kombinert med humor. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 De nye gode seriene i høst er for meg: Journeyman, Life, Bionic Woman, Californication, Moonlight og kanskje Chuck. Førsteepisoden av Chuck var bra, andre var noe dårligere. Journeyman vet vel kanskje de fleste hva er nå, hovedrollen er Lucius Vorenus (Rome), Life handler om en purk som har sittet 12 år i fengsel (Hovedrollen er Sgt Winters fra Band of Brothers) og Moonlight er en ny vampyrserie regissert av Joel Silver (Veronica Mars, Matrix). Bionic woman syntes jeg hadde en god pilot, er veldig spent på neste episode. Californication sier jo seg selv, kanskje den beste av de alle, på sin måte. Noen andre gode serier i år som jeg bør se? Forresten syntes jeg Heroes har hatt en elendig sesongstart. Fryktelig dårlige episoder sammenlignet med s1. Jeg håper nivået hever seg tho, de beste episodene av s1 kom ikke før litt uti serien de heller. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du vil anbefale Moonlight altså? Da får jeg vel sjekke ut den når ting begynner å roe seg og jeg får tid. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Moonlight syntes jeg hadde en dårlig pilot for å være helt ærlig. Karakterene var for overdrevne, det var for mye forklaringer og ting satt ikke helt skikkelig. Men, jeg ser potensialet i serien, jeg likte skuespillerene, jeg likte VM og jeg liker vampyrserier. Jeg tror serien kan bli stilig, og gleder meg veldig til den "starter" i neste episode Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er selv fan av vampyrserier og har sett en god del VM, så da bør det jo gå greit. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Enig moonlight var konge, Logan fra Veronica Mars er med. Var derfor jeg ville se den, endte meg at jeg likte det og så mange kjente fjes. Feks dektektiven dama fra Angel s1 -3 ;D Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så episode 2 av Journeyman i går. Skjønner ikke at denne serien får gå upåaktet hen, digger den så langt jeg. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ny episode av House i dag! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen som har sett på Cane? jeg likte den godt, litt sånn mafia aktig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da var første episode av Moonlight sett og jeg ser helt klart potensialet i serien, så jeg kommer nok til å følge med videre. Liker også den "nye" vrien de tar rundt vampyrene, blandt annet at de kan bevege seg i solen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kanskje ikke akkurat serie men Rikets Røst var småmorsomt nå sist...lol Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rikets Røst var ganske morsomt det. Det Pia Haraldsen gjorde var jo morsomt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Når kommer ses.2 av Tufte på DVD? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Top Gear sesong 10 har nå startet! Endelig et godt bilprogram og ikke minst morsomt! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da var man ferdig med sesong 2, del 2 av Twin Peaks. Vemodig at det er over selv om siste del var svak i forhold til før mordet ble løst. Dog, det tok seg kraftig opp i siste episode. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som ser på "Chuck" her? Har sett de 2 første episodene nå, og må si jeg er positivt overrasket. Ganske kult plot. Action kombinert med humor. jeg ser på chuck! sett 3 episoder nå .. ganske morrsomt samtdig som det har masse gode action scener ett par hot babes og go chuck! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er vist blitt en ny trend i år med å ha "nerder" som superhelt/superagent. Chuck og Reaper er eksempler på akkurat dette. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Entourage er veldig bra! Anbefales... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 da ble jeg ferdig med alle star treken min. tok noen måneder Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg fikk sopranos ses.3 i dag Skulle spille av og jeg fikk ikke mulighet til å ha på norsk tekst . Det er den dobbelsidige DVD-en jeg har satt i Skal være norsk tekst står på coveret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå