Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker virkelig Moden Family så langt, men er vel egentlig en nedvannet versjon av Arrested Development vil jeg nesten si. På en bra måte. Veldig glad og forstår hvorfor at serien vant beste komedieserie under årets Emmy, og at skuespiller som spiller Cameron fikk pris for rollen sin i serien.

 

En av de gode tingene med serien er at egentlig liker jeg alle karakterene. Gloria er definitivt en annen karakter som er rett og slett genial uten å engang prøve på det. Cameron og Phil er garantert de beste karakterne i serien.

 

Mye bra gjesteskuespillere på Modern Family så langt(er på episode 12). Edward Norton og Elizabeth Banks i samme episode er i galt.

 

 

 

Leste ellers at anmeldern på Hitfix gledet seg mest til Terriers og Broadwalk Empire til høsten etter å ha sett pilotene og mer(slik mange kritikere får). Garantert de to nye seriene jeg gleder meg mest til i høst, sammen med Hawaii Five-O remaken med Scott Caan, Grace Park, Daniel Dae Kim o.s.v.

 

Tror dog ikke Hitfix har fått sett The Walking Dead, men gangske sikker på at den serien er like lovende for dem og. Stoler på AMC og Frank Darabont til å gjøre det riktig både fordi det er en tv-serie, og fordi den er mer eller mindre basert på en tegneserie. Virker lovende hvertfall.

Lenke til kommentar

Noen som klarer å finne det Brødrene Dal episoden/klippet på feks YouTube hvor det er ett par øyne bak ett maleri hvor det er klippet ut to hull?

 

Har ikke klart å finne det selv, og aner ikke hvilken episode det er fra.

Husker det skremte livet av meg på 80 tallet, og vil bare se om det er like skummelt som jeg husker det.

Lenke til kommentar

Liker virkelig Moden Family så langt, men er vel egentlig en nedvannet versjon av Arrested Development vil jeg nesten si. På en bra måte. Veldig glad og forstår hvorfor at serien vant beste komedieserie under årets Emmy, og at skuespiller som spiller Cameron fikk pris for rollen sin i serien.

 

En av de gode tingene med serien er at egentlig liker jeg alle karakterene. Gloria er definitivt en annen karakter som er rett og slett genial uten å engang prøve på det. Cameron og Phil er garantert de beste karakterne i serien.

 

Mye bra gjesteskuespillere på Modern Family så langt(er på episode 12). Edward Norton og Elizabeth Banks i samme episode er i galt.

 

 

 

Leste ellers at anmeldern på Hitfix gledet seg mest til Terriers og Broadwalk Empire til høsten etter å ha sett pilotene og mer(slik mange kritikere får). Garantert de to nye seriene jeg gleder meg mest til i høst, sammen med Hawaii Five-O remaken med Scott Caan, Grace Park, Daniel Dae Kim o.s.v.

 

Tror dog ikke Hitfix har fått sett The Walking Dead, men gangske sikker på at den serien er like lovende for dem og. Stoler på AMC og Frank Darabont til å gjøre det riktig både fordi det er en tv-serie, og fordi den er mer eller mindre basert på en tegneserie. Virker lovende hvertfall.

 

Har tatt og begynnt med Modern familiy og må berre si meg enig it at phil er heilt Rå!

Lenke til kommentar

De fleste av dere var vel knapt født når denne kom, men uansett: Dallas vender tilbake!

 

Hentet fra bloggen:

 

TNT har gitt klarsignal til tre pilotepisoder, en av dem er for en oppdatert versjon av klassikeren Dallas. [...]

Larry Hagman, Linda Gray og Patrick Duffy er alle ønsket i pilotepisoden for serien som vil fokusere på barna til J.R og Bobby.

Lenke til kommentar

I natt starter årets første reboot av en tidligere tv-serie, Hawaii Five-O følger i slutten av månden.

 

d764c28e3aa8c81b1b7c8af.jpg

Serien fokuserer på tre sider. Nikita, Division og de nye rekruttene. Deriblant Ashton Holmes fra "The Pacific"

The series stars Maggie Q as Nikita, a spy and assassin who has gone rogue. She is now working to bring down the agency for which she used to work. Meanwhile, the agency trains its next crop of young killers.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0UhuV4_RBww

 

http://www.youtube.com/watch?v=WoTz17GWxjs

Lenke til kommentar

Dallas var knall, ikke kom med blasfemi nå :wee:

Si meg... Hvilke droger er det du går på?

 

Dallas var verdensmesteren med cliffhangere og mysterier. "Hvem skjøt J.R" er for alltid et av de største mediefenomenene innen TV-verden. Lost-finalen til sesong 1 var ingenting i forhold.

 

Mye av det beste innen TV-serier er inspirert fra Dallas. Ikke undervurder den sluggeren, uten Dallas ville vi i dag sikkert fortsatt sett på Bold and the Beautifull fremfor å ha gode kvalitetsserier.

 

Ja, jeg tar litt i. Men, dette er Dallas for pokker! Den var en gigant og det fordi den bød på kvalitet. Og endel søppel ja, men tenke seg her hadde man sterke kvinnelige karakterer, en sinnsyk god JR Ewing (som nok har inspirert flere til å lage knall bad-guys) og mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...