Filmvenn Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ser Joe Bidden(visepresidenten til USA) er med på torsdag. Her har det tydeligvis skjedd noe siden sist eg myste på amerikansk politikk Clinton = Utenriksminister Biden = Vise President Edit: Ble mange ===== her gitt... Hahaha, skrev det litt vel fort. Mente visepresidenten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvorfor driver norske tv kanaler og endrer navnet på tv serier egentlig. Ser at brutte løfter som går på TV2 egentlig er The Good Wife som visnok er en meget bra serie. Skulle tro dette bare ødelegget for markedsføring for serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Liker virkelig Moden Family så langt, men er vel egentlig en nedvannet versjon av Arrested Development vil jeg nesten si. På en bra måte. Veldig glad og forstår hvorfor at serien vant beste komedieserie under årets Emmy, og at skuespiller som spiller Cameron fikk pris for rollen sin i serien. En av de gode tingene med serien er at egentlig liker jeg alle karakterene. Gloria er definitivt en annen karakter som er rett og slett genial uten å engang prøve på det. Cameron og Phil er garantert de beste karakterne i serien. Mye bra gjesteskuespillere på Modern Family så langt(er på episode 12). Edward Norton og Elizabeth Banks i samme episode er i galt. Leste ellers at anmeldern på Hitfix gledet seg mest til Terriers og Broadwalk Empire til høsten etter å ha sett pilotene og mer(slik mange kritikere får). Garantert de to nye seriene jeg gleder meg mest til i høst, sammen med Hawaii Five-O remaken med Scott Caan, Grace Park, Daniel Dae Kim o.s.v. Tror dog ikke Hitfix har fått sett The Walking Dead, men gangske sikker på at den serien er like lovende for dem og. Stoler på AMC og Frank Darabont til å gjøre det riktig både fordi det er en tv-serie, og fordi den er mer eller mindre basert på en tegneserie. Virker lovende hvertfall. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen som klarer å finne det Brødrene Dal episoden/klippet på feks YouTube hvor det er ett par øyne bak ett maleri hvor det er klippet ut to hull? Har ikke klart å finne det selv, og aner ikke hvilken episode det er fra. Husker det skremte livet av meg på 80 tallet, og vil bare se om det er like skummelt som jeg husker det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Trodde aldri det skulle skje, men synes Glee er kjempebra. Får skylde på kjæresten som står på bordet og gauler når det er på Og jeg som hadde som prinsipp å holde meg unna jenteseriene hennes Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Breaking Bad går ikke på Norsk TV ? Kommer på nye mannekanal. Spurte litt rundt blant kanalene og laget liten oversikt i bloggen: http://flagglima.com/?p=1709 Takk for svar MAX blir på lik linje med FEM gratis eller blir det noe vi må betale ekstra for ? Såvidt jeg har forstått er det med samme premisser som FEM. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Liker virkelig Moden Family så langt, men er vel egentlig en nedvannet versjon av Arrested Development vil jeg nesten si. På en bra måte. Veldig glad og forstår hvorfor at serien vant beste komedieserie under årets Emmy, og at skuespiller som spiller Cameron fikk pris for rollen sin i serien. En av de gode tingene med serien er at egentlig liker jeg alle karakterene. Gloria er definitivt en annen karakter som er rett og slett genial uten å engang prøve på det. Cameron og Phil er garantert de beste karakterne i serien. Mye bra gjesteskuespillere på Modern Family så langt(er på episode 12). Edward Norton og Elizabeth Banks i samme episode er i galt. Leste ellers at anmeldern på Hitfix gledet seg mest til Terriers og Broadwalk Empire til høsten etter å ha sett pilotene og mer(slik mange kritikere får). Garantert de to nye seriene jeg gleder meg mest til i høst, sammen med Hawaii Five-O remaken med Scott Caan, Grace Park, Daniel Dae Kim o.s.v. Tror dog ikke Hitfix har fått sett The Walking Dead, men gangske sikker på at den serien er like lovende for dem og. Stoler på AMC og Frank Darabont til å gjøre det riktig både fordi det er en tv-serie, og fordi den er mer eller mindre basert på en tegneserie. Virker lovende hvertfall. Har tatt og begynnt med Modern familiy og må berre si meg enig it at phil er heilt Rå! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 "Don`t talk black to me!!!!" Phil er bra, men han blir kanskje litt for dum og i lengden. Men alikevel elskbar, men Cameron tar jo av til tider. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Var herlig å se Sons of Anarchy igjen! Bare digger denne serien! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Var herlig å se Sons of Anarchy igjen! Bare digger denne serien! Da er vi to Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 De fleste av dere var vel knapt født når denne kom, men uansett: Dallas vender tilbake! Hentet fra bloggen: TNT har gitt klarsignal til tre pilotepisoder, en av dem er for en oppdatert versjon av klassikeren Dallas. [...]Larry Hagman, Linda Gray og Patrick Duffy er alle ønsket i pilotepisoden for serien som vil fokusere på barna til J.R og Bobby. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Var herlig å se Sons of Anarchy igjen! Bare digger denne serien! Da er vi to Tre, også videre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029927&st=100 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hengt meg på Glee bølgen jeg og og angrer absolutt ikke. Sett de 5 første episodene og det er faktisk sykt fett! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 I natt starter årets første reboot av en tidligere tv-serie, Hawaii Five-O følger i slutten av månden. Serien fokuserer på tre sider. Nikita, Division og de nye rekruttene. Deriblant Ashton Holmes fra "The Pacific" The series stars Maggie Q as Nikita, a spy and assassin who has gone rogue. She is now working to bring down the agency for which she used to work. Meanwhile, the agency trains its next crop of young killers. http://www.youtube.com/watch?v=0UhuV4_RBww http://www.youtube.com/watch?v=WoTz17GWxjs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nikita må jeg sjekke ut Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Å herregud... Dallas var knall, ikke kom med blasfemi nå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk the big bang therori i dag:D. Elsker serien Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dallas var knall, ikke kom med blasfemi nå Si meg... Hvilke droger er det du går på? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dallas var knall, ikke kom med blasfemi nå Si meg... Hvilke droger er det du går på? Dallas var verdensmesteren med cliffhangere og mysterier. "Hvem skjøt J.R" er for alltid et av de største mediefenomenene innen TV-verden. Lost-finalen til sesong 1 var ingenting i forhold. Mye av det beste innen TV-serier er inspirert fra Dallas. Ikke undervurder den sluggeren, uten Dallas ville vi i dag sikkert fortsatt sett på Bold and the Beautifull fremfor å ha gode kvalitetsserier. Ja, jeg tar litt i. Men, dette er Dallas for pokker! Den var en gigant og det fordi den bød på kvalitet. Og endel søppel ja, men tenke seg her hadde man sterke kvinnelige karakterer, en sinnsyk god JR Ewing (som nok har inspirert flere til å lage knall bad-guys) og mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå