Duriello Skrevet lørdag kl 09:59 Del Skrevet lørdag kl 09:59 skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Om det frister med mer i noenlunde samme sjanger, litt undervurdert denne føler jeg, er normalt sett ikke glad i typisk sykehusdrama selv, men denne er bra. Steven Soderbergh har regi i alle 20 episoder. Kan ses på max. https://www.imdb.com/title/tt2937900/?ref_=nm_flmg_job_1_cdt_t_18 Takk for tips, skal gi den en shot! 😁 Lenke til kommentar
Subara Skrevet i går, 08:54 Del Skrevet i går, 08:54 Påskekrimen 2025. Aftenposten Vink har forskjellig vurderinger fra Nrk filmpolitiet over hvilke serier som er best, etter hva de har bedømt. 01 «Siste kapittel: Moonflower Murders», Nrk , 5 poeng. 07 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 02 «The Residence», Netflix, 5 poeng. Herlig komikrim 03 «When No One Sees Us», Max, 5 poeng 04 «Bergerac», Nrk, 4 poeng. 05 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 05 «Agatha Christie: Towards Zero», TV2 Play, 4 poeng. 02 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 06 «Vera» – sesong 14, Nrk, 4 poeng. 04 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng ----- 07 «Shetland» – sesong 9, Nrk. 06 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 08 «Nedgravde hemmeligheter» – sesong 6, nrk. 03 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 09 «The Marlow Murder Club» – sesong 2, TV2 Play. 09 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng 10 «Wisting» – sesong 5, Viaplay . 01 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 11 «Dalgliesh» – sesong 3, TV2 Play. 08 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 12 «The Au Pair», TV2 Play. 10 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet i går, 21:09 Del Skrevet i går, 21:09 Hei, hva heter denne skuespilleren igjen? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 21:16 Del Skrevet i går, 21:16 Gouldfan skrev (6 minutter siden): Hei, hva heter denne skuespilleren igjen? Paul Giamatti. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 21:17 Del Skrevet i går, 21:17 Subara skrev (12 timer siden): Påskekrimen 2025. Aftenposten Vink har forskjellig vurderinger fra Nrk filmpolitiet over hvilke serier som er best, etter hva de har bedømt. 01 «Siste kapittel: Moonflower Murders», Nrk , 5 poeng. 07 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 02 «The Residence», Netflix, 5 poeng. Herlig komikrim 03 «When No One Sees Us», Max, 5 poeng 04 «Bergerac», Nrk, 4 poeng. 05 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 05 «Agatha Christie: Towards Zero», TV2 Play, 4 poeng. 02 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 06 «Vera» – sesong 14, Nrk, 4 poeng. 04 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng ----- 07 «Shetland» – sesong 9, Nrk. 06 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 08 «Nedgravde hemmeligheter» – sesong 6, nrk. 03 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 09 «The Marlow Murder Club» – sesong 2, TV2 Play. 09 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng 10 «Wisting» – sesong 5, Viaplay . 01 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 11 «Dalgliesh» – sesong 3, TV2 Play. 08 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 12 «The Au Pair», TV2 Play. 10 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng Blir Shetland og Nedgravde Hemmeligheter for min del. 👍 Blitt tradisjon nå. 😅 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Duriello skrev (1 time siden): Blir Shetland og Nedgravde Hemmeligheter for min del. 👍 Blitt tradisjon nå. 😅 Jeg har begynt på Nedgravde hemmeligheter. Veldig nedgravd og veldig realistiske skjebner, så jeg kjenner det helt inn i sjelen. Ser nok The Residence etterpå, for jeg trenger noe lettere. Spent på hva komikrim er 🙂 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Subara skrev (10 minutter siden): Jeg har begynt på Nedgravde hemmeligheter. Veldig nedgravd og veldig realistiske skjebner, så jeg kjenner det helt inn i sjelen. Ser nok The Residence etterpå, for jeg trenger noe lettere. Spent på hva komikrim er 🙂 The residence missa jeg, skal gi den en sjanse og. Prøvde meg på Wisting, men jeg klarer ikke å forbinde Nordin med noe annet en Mot i brøstet og Elling. 😅 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Duriello skrev (3 minutter siden): The residence missa jeg, skal gi den en sjanse og. Prøvde meg på Wisting, men jeg klarer ikke å forbinde Nordin med noe annet en Mot i brøstet og Elling. 😅 Husker godt Mot i Brøstet. Nordins karriere skjøt fart etterpå. Han er virkelig en allsidig skuespiller. Abonnerer ikke på Viaplay, så da blir det ikke den serien. Veldig mye å velge i mellom. Påsken er ikke så lang🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå