ilpostino Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg har Netflix og HBO (fra 1/2-tilbudet) og Tv2 play (via avtale via borettslaget). Pluss min egen Plex. Kan prøve å få sett den. Endret 2 timer siden av ilpostino Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gouldfan skrev (2 timer siden): At en Leiemorder i spion bransjen er homofil er greit, men ikke at han har sosialt nettverk av homofile i London.. Det er urealistisk og idiotisk. Gay eller hetro ingen ville hatt et sosialt nettverk. Det er sjølvmord. Ser ikke hvorfor det skal være så urealistisk og idiotisk egentlig, men kan forstå at det vel ikke akkurat er heldig - med mindre man kanskje skal ha et cover eller lignende - eller karakteren ønsker det selv. Og du kan fint kritisere at spioner/leiemordere har sosiale nettverk i slike serier, men du beskrev dette i denne serien på en utrolig nedlatende og direkte diskriminerende måte ("ekle") direkte koblet til at det her var snakk om et homofilt forhold ("kvalm homo bøgeri"), og det var aller mest det jeg reagerte på. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden (endret) Tomeito skrev (2 timer siden): Ser ikke hvorfor det skal være så urealistisk og idiotisk egentlig, men kan forstå at det vel ikke akkurat er heldig - med mindre man kanskje skal ha et cover eller lignende - eller karakteren ønsker det selv. Og du kan fint kritisere at spioner/leiemordere har sosiale nettverk i slike serier, men du beskrev dette i denne serien på en utrolig nedlatende og direkte diskriminerende måte ("ekle") direkte koblet til at det her var snakk om et homofilt forhold ("kvalm homo bøgeri"), og det var aller mest det jeg reagerte på. Det var sex-scenene jeg reagerte på... Og det er vel ikke diskriminerende at jeg blir/ble kvalm av slik sex? Hver sin smak? Altså filmsmak... Endret 35 minutter siden av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå