Dubious Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Satte på "Mr Inbetween" istedet, og har nå sett alle 3 sesongene uten pause. Desverre så har ikke Scott Ryan (Hovedpersonen i serien) vært med eller laget noe annet enn 1 film og serien. Skulle gjerne sett mer med han. Får se "Warrior" en annen gang. Endret 2 timer siden av Dubious Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) the Black Dove fikk gode kritikker, uenig bortsett fra Keira Knightley, så er det kun klein spion urealistisk tull med masse kvalm homo bøgeri. Jeg har ikke noe mot homofile i serier, men blir for dumt når de overdriver til det ekle. Jeg slo av iallefall.. Urealistisk? Tenk The Kingsman bare at det er homofile istedenfor. The Kingsgaylord neida... Endret 1 time siden av Gouldfan Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 41 minutter siden Del Skrevet 41 minutter siden Gouldfan skrev (19 minutter siden): the Black Dove fikk gode kritikker, uenig bortsett fra Keira Knightley, så er det kun klein spion urealistisk tull med masse kvalm homo bøgeri. Jeg har ikke noe mot homofile i serier, men blir for dumt når de overdriver til det ekle. Jeg slo av iallefall.. Urealistisk? Tenk The Kingsman bare at det er homofile istedenfor. The Kingsgaylord neida... Enig i at det var en veldig middelmådig spionthriller. Kjærlighetsdramaene tok for stor plass, og begge virket veldig påtatt. Spesielt det homofile forholdet ja, men også hovedpersons utroskap var det mer enn nok kjedelige flashbacks til. Ok underholdning, 3/4. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden uname -i skrev (På 29.1.2025 den 13.42): Leser SIlo-bøkene nå og er snart kommet frem til slutten av TV-seriens sesong 2. Det er veldig store forskjeller og faktisk så synes jeg TV-serien er mye bedre. De frihetene de har tatt seg gjør hele universet mer mystisk og tempoet gjør at hele stemningen setter seg bedre. Ikke så ofte man kan si det. Leste alle tre bøkene i et jafs etter å ha sett første sesongen, og er både uenig og enig. Bøkene er kanskje ikke de beste, men ble uansett besatt av å få svar på alle gåtene og finne ut hvordan alt skulle ende, så storkoste meg med å lese dem. Sesong to måtte jeg tvinge meg gjennom, syntes det gikk så trått, men det har nok mye med mye av spenningen nå mangler for min del, og blir forvirret av alt som kommer i serien som ikke var i bøkene. Men samtidig, nå kan det jo bli mer interessant for boklesere å se resten av serien, om de fortsetter å endre like mye kan det jo bli en helt annen historie til slutt. Og det er egentlig bok to jeg har vært mest spent på å se hvordan blir på tv, og det er vel der sesong skal begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå