uname -i Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Leser SIlo-bøkene nå og er snart kommet frem til slutten av TV-seriens sesong 2. Det er veldig store forskjeller og faktisk så synes jeg TV-serien er mye bedre. De frihetene de har tatt seg gjør hele universet mer mystisk og tempoet gjør at hele stemningen setter seg bedre. Ikke så ofte man kan si det. 1 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden For tiden koser jeg meg med denne tv-seriene fra 70-tallet: "The Rockford Files (1974-1980)". Anbefales :-) IMDb: "Sakene til en avslappet eksfange som er blitt privatetterforsker." ChatGPT: "Tempoet i The Rockford Files, spesielt i bilscenene, er så bra fordi det er bevisst, gjennomtenkt og designet for å styrke både karakteren og historien. Kjørestundene er ikke forhastede; de gir rom for refleksjon, bygger opp spenningen og bidrar til seriens generelle atmosfære. Det er dette subtile, men effektive tempoet som gjør at selv den mest hverdagslige bilturen føles som en viktig del av reisen." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå