Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ChopperRead skrev (11 timer siden):

Begynt med en rewatch av The Leftovers, sikkert 5 år siden sist. Ren kunst, helt unik stemning. 

Morsomt. Er 5+ år siden her også, kun sett det en gang før, og startet akkurat på et gjensyn i går. Fantastisk serie. Der jeg første gang virkelig la merke til Justin Theroux og hvor dyktig han er.  Margaret Qualley også forsåvidt. Likte ikke karakteren og storyline til karakteren noe særlig, men lar tvilen komme Qualley til gode, spesielt når man ser hvor bra hun har gjort det i årene siden.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (På 2.1.2025 den 23.03):

Ny sesong av SAS Rougue heroes kom visst 1. januar.

Jeg finner ikke sesong 2 noe sted. Er så ekstremt klønete når de gjør det vanskelig å se serier.

Comma Chameleon skrev (På 3.1.2025 den 23.59):

Jeg digger silo men HERREGUUUD så tregt de skal bevege hovedplottet. Vi er ferdig med 8 av 10 episoder i sesongen og vi burde maks vært på 5 nå. Ser ut til at totalt sett skjer det ekstremt lite fra slutten av sesong 1 til slutten av sesong 2. 

Det blir nok en bra serie å binge når alt er ute men foreløpig er det frustrerende tregt. Gruer meg til å vente på sesong 3.

Jeg så episode 1 og synes den var ekestreeeemt treig, holdet det samme tempo resten av sesongen? Da kommer jeg nok til å vente på sesong 3.

Jeg forsøkte meg også på Dune serien, men ble ikke akkurat hektet. Er den så dårlig som kritikerne skal ha det til? 

Endret av Sjørøver
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (9 minutter siden):

Jeg så episode 1 og synes den var ekestreeeemt treig, holdet det samme tempo resten av sesongen? Da kommer jeg nok til å vente på sesong 3.

Tempoet varierer litt, noen episoder skjer det definitivt mer enn andre. Sesong 3 er nok 1.5 år unna vil jeg tro så, så ingen vits å vente i mine øyne. Massevis av bra episoder og ting som skjer. Synes sesongen er bra. Det er stort sett hovedplottet relatert til Juliette som går for sakte og føles dradd ut, nok til at det blir skikkelig frustrerende. Denne sesongens stjerne er definitivt Tim Robbins. Både som skuespiller og karakter/plotlines. Virkelig bra synes jeg.

Tror denne sesongen kunne vært forbedret betraktelig av litt bedre klipping bare. Litt omstrukturering av episodene, så ville det ikke føltes like ille ut. Problemet med å dra hovedplottet ut er at slutten av sesongen gjør at man føler at det enten skjedde for lite eller at slutten blir rushed. Spent å se hva man sitter igjen med når sesongen er over.

Tidvis fantastisk, tidvis frustrerende.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Morsomt. Er 5+ år siden her også, kun sett det en gang før, og startet akkurat på et gjensyn i går. Fantastisk serie. Der jeg første gang virkelig la merke til Justin Theroux og hvor dyktig han er.  Margaret Qualley også forsåvidt. Likte ikke karakteren og storyline til karakteren noe særlig, men lar tvilen komme Qualley til gode, spesielt når man ser hvor bra hun har gjort det i årene siden.

Enig! Ekstremt bra skuespillerprestasjoner all over her. En personlig favoritt utenom Theroux er Christopher eccleston, vokser ekstremt iløpet av serien. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...