Skrotleif Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Ingen som snakker om Arcane? Sitter igjen med litt blandede følelser etter sesong 2. Mens jeg så de seks første episodene føltes det nesten som om de hadde overgått den første sesongen, mens de tre siste var litt skuffende. Hele greia føles litt forhastet, og at de prøvde å fortelle litt for mye historie på litt for lite tid. Likevel er det helt klart den beste serien i år, akkurat som i 2021. Spesielt animasjonen og musikken er i en klasse helt for seg selv. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Jeg sitter her med Post Series Depression etter Arcane. Trøster meg med soundtrackene. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Skal binge Arcane nå til helga, regner med det blir sesong 1 først så man slipper recap. 😁 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Skrotleif skrev (1 time siden): Hele greia føles litt forhastet Ga meg på episode 7. Det blir litt for mye seeren må finne ut av, synes jeg. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember On 5.11.2024 at 10:02 PM, DukeRichelieu said: From. Hide contents Har det egentlig skjedd noe denne sesongen? For min del er det svært begrenset hvor interessante de ulike karakterene i denne serien er, så merker at interessen min daler litt og jeg tar meg i å bla opp telefonen litt for ofte nå. Bør skje noe snart. Helt enig. Akkurat nå følger jeg serien bare på trass. Minner meg veldig slik Lost kjørte løpet. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Min siste favoritt er første sesong av Good Omens og Dirk Gently. Vurderer en binge med begge om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Arcane s2 har vel kanskje ikke den store wow-faktoren sesong 1 hadde, men liker den også veldig godt. Animasjonen er fortsatt noe av det råeste jeg har sett, samtidig som en del av historien er ganske rotete fortalt - 3-episodersstrukturen fungerte bedre i sesong 1. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember On 4.12.2024 at 12:25 PM, Mala said: Syns faktisk Star Wars: The Skeleton Crew var veldig koselig og fin underholdning Er jo veldig rettet mot barn, men det var meget forseggjort også! Veldig sant. Solid i ånden tidlig Amblin-filmer ala The Goonies, E.T., Gremlins o.s.v. Kidsa sine personligheter og seriens plott ble satt opp ganske bra i de første to episodene. Gøye callbacks tilbake til og med Star Wars Holiday Special. Fylt av gode easter eggs i spesielt andre episoden. Virker også som Jon Watts (Spider-Man: Homecoming til Spider-Man: No Way Home) er bedre på å formidle historier om barn med Skeleton Crew og Cop Car, enn voksne med Wolfs. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Elsker bruk av ekte sett og og praktiske effekter, og serien ser ut til å nytte seg bra av dette ja. Enorm variasjon med aliens osv. Ser bra ut og føles genuint. Star Wars Holiday special calbacken spørst det om George Lucas er kjempe forønøyd med 🤣 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Jan Guillous, Hamilton. TV2 play. 2 sesonger. Svensk serie. Jeg spør meg selv, hvorfor ser jeg denne serien når jeg er i mot vold i underholdning? Jo, fordi jeg var nysgjerrig på Jakob Oftebro i hovedrollen, "vår norske Leonardo DiCaprio". Og jeg liker mysterier, etteretning, agenter og statshemmligheter. Ligner Oftebro litt på Leonardo DiCaprio? 1. sesong. Hamilton er nettopp ferdig med utdannelsen agent el. fra USA. Han har et bein i hver leir, men til slutt begynner han å jobbe for svenske PST. Han snakker lite, som fungerer bra. Men vi kommer ikke innpå han, noe de aktivt har endret på i neste sesong. Uten å røpe noe av innholdet, holdt serien meg interessert nok til å se neste episode. 2. sesong. Denne er enda mer aktionpreget, som om produsenten har videreutviklet seg fra 1. sesong og bestemt retning. Svært usannsynlig at Hamilton og kvinnelig makker overlever første oppdrag, men bra, så serien ikke slutter der. Heldigvis moderat blodsprut når det skytes og drepes, noe det er mye av. Hamilton opererer utenfor instruksen for å nå målene og færre overlever. Vi får mer av Hamiltons privatliv i 2. sesong. Oftebro virker som han har vokst inn i rollen og spiller enda bedre, i hvert fall nok til at jeg så resten. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Creature Commandos er nok en gang James Gunn som viser at han er en av de få som kan fortelle disse superhelt-historiene hvor det er en gruppe karakterer. Alle karakterene sine personligheter er liksom godt vist fram over de første to episodene. Alle karakterene får et øyeblikk til å skinne, minst. Mens noen får mer tid på grunn av de er i sentrum av episodene. Gunn er mer enn nok habil til å styre DC Comics-filmer og serier framover, fordi han forstår karakterer og hvordan bruke disse under et stort studio. Får bare håpe han forsetter det sporet med at The Batman-universet med The Penguin lever i sin egen boble. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Gøy å høre, gleder meg til å komme i gang med den! Lenke til kommentar
disk Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Severance: 10/10 Sjeldent eg ser noe som gir meg en følelse du føler dagen etterpå i tillegg. Min subjektive opplevelse som helhet at eg gir den så høg karakter. Eg tenker ikke på skuespiller prestasjoner, kamerabruk osv, men føler eg så mye når eg ser på noe, blir det automatisk 10, for då har de virkelig truffet meg. Dette er en serie eg anbefaler å binge, dvs 1 episode eller 2 for dagen (har ikke tid til mer). Minner litt om når eg så filmen Cloud Atlas, eg kjedet meg nærmest de første 2timene, husker eg gjespet, så kom alt som en emosjonell tsunami den siste biten, som gjorde at eg følte meg shaky og forandret i ukesvis. 5 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember (endret) disk skrev (1 time siden): Min subjektive opplevelse som helhet at eg gir den så høg karakter. Eg tenker ikke på skuespiller prestasjoner, kamerabruk osv, men føler eg så mye når eg ser på noe, blir det automatisk 10, for då har de virkelig truffet meg. Jeg er enig. Jeg gir den nok 9/10, men gud bedre for en bra serie. Traileren til sesong 2 er noe av det bedre jeg har sett med gøy kamerabruk, lite spoilers, god skuespill og samtidig en god teaser på hva som kommer. Apple har gjort et godt kjøp med denne serien. For de som vil sjekke sesong 2 trailer: Endret 7. desember av Nimrad Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember 2 hours ago, disk said: Severance: 10/10 Sjeldent eg ser noe som gir meg en følelse du føler dagen etterpå i tillegg. Min subjektive opplevelse som helhet at eg gir den så høg karakter. Eg tenker ikke på skuespiller prestasjoner, kamerabruk osv, men føler eg så mye når eg ser på noe, blir det automatisk 10, for då har de virkelig truffet meg. Dette er en serie eg anbefaler å binge, dvs 1 episode eller 2 for dagen (har ikke tid til mer). Minner litt om når eg så filmen Cloud Atlas, eg kjedet meg nærmest de første 2timene, husker eg gjespet, så kom alt som en emosjonell tsunami den siste biten, som gjorde at eg følte meg shaky og forandret i ukesvis. Enig med de. Spesielt de to siste episodene gjorde litt vondt i hodet på en god måte. Ellers ser jeg det er en sesong 2 på vei. Januar til neste år. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember On 4.12.2024 at 8:55 PM, Skrotleif said: Ingen som snakker om Arcane? Sitter igjen med litt blandede følelser etter sesong 2. Mens jeg så de seks første episodene føltes det nesten som om de hadde overgått den første sesongen, mens de tre siste var litt skuffende. Hele greia føles litt forhastet, og at de prøvde å fortelle litt for mye historie på litt for lite tid. Likevel er det helt klart den beste serien i år, akkurat som i 2021. Spesielt animasjonen og musikken er i en klasse helt for seg selv. Første sesong leverte 10/10 her. Sett flere ganger og storkost meg. Alt føles bare riktig. Det er ikke anime, men liker man anime så elsker man denne. Drar lette relasjoner til hvordan Treasure Planet (2002) er gjennomført. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember (endret) Jeg får anbefale The Sticky som kom på Amazon nå. Det var en veldig bra krim-komedie som kan minne litt om Fargo, men satt til det delvis fransktalende Quebec området i Canada. Margo Martindale var som vanlig fantastisk i hovedrollen som en lønnesirup-bonde med økonomiske problemer. En karakter som kan minne litt om den karakteren hun spilte i Justified sesong 2 for de som har sett den. I tillegg dukker Jamie Lee Curtis opp i en mindre rolle som er veldig kul. Det hele er en historie svært løselig basert på the great canadian maple syrup heist. Rollegalleriet er fiktive, men ranet har skjedd. Jeg trodde det skulle være en slags minisere, men slutten av sesongen tyder på at det er planlagt mer. Serien er ikke uten sine svakheter, spesielt er en av de andre hovedkarakterene litt irriterende, men alt i alt var serien svært underholdende. Endret 8. desember av Reg2000 2 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 22 minutes ago, Reg2000 said: Jeg får anbefale The Sticky som kom på Amazon nå. Det var en veldig bra krim-komedie som kan minne litt om Fargo, men satt til det delvis fransktalende Quebec området i Canada. Margo Martindale var som vanlig fantastisk i hovedrollen som en lønnesirup-bonde med økonomiske problemer. En karakter som kan minne litt om den karakteren hun spilte i Justified sesong 2 for de som har sett den. I tillegg dukker Jamie Lee Curtis opp i en mindre rolle som er veldig kul. Det hele er en historie svært løselig basert på the great canadian maple syrup heist. Rollegalleriet er fiktive, men ranet har skjedd. Jeg trodde det skulle være en slags minisere, men slutten av sesongen tyder på at det er planlagt mer. Serien er ikke uten sine svakheter, spesielt er en av de andre hovedkarakterene litt irriterende, men alt i alt var serien svært underholdende. Takker. Dette blir søndagens prosjekt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Så ferdig del #2 av ronja Røverdatter på Netflix i helgen. Likte serien, selv om den er basret på barnebøker. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember ilpostino skrev (1 time siden): Så ferdig del #2 av ronja Røverdatter på Netflix i helgen. Likte serien, selv om den er basret på barnebøker. Takk for påminnelsen! Denne hadde jeg glemt av. Blir nok kveldsunderholdning i dag på nattoget;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå