Wheeljack Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Det her kan bli bra. Jeg liker Aldis Hodge veldig godt, men fallhøyden er stor. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Når er release for From season 3 episode 3 og 4? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Gouldfan skrev (2 timer siden): Når er release for From season 3 episode 3 og 4? Episode 3 kommer i morgen. Episode 4 sikkert neste mandag. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Det tok frem til slutten av sesong 3 før jeg virkelig kom inn i Mad Men. Har en liten pause nå, men gleder meg på fortsettelsen. Tror jeg hadde nøyaktig samme opplevelse med Sopranos hvor det var først i sesong 3 jeg synes det virkelig satt som et skudd. Ser ellers at From diskuteres her. Jeg likte godt både sesong 1 og 2 og er i gang med sesong 3. Må si jeg undrer meg veldig på hele opplegget. Lurer på om det blir en evighetsserie tilsvarende Lost før vi får noen svar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Fikk endelig sett sesongavsluttningen på The house of the dragon i dag. Var ikke så ille som folk her inne ville ha det til. 2 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober Jeg er litt overrasket over at hva som ser ut som en premium serie; Those about to die, ikke ha har blitt plukket av strømmetjenester med lisens for Norge (f.eks. Hbo). Noen som vet hva greia er der? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober Slow horses på Apple TV var ganske god underholdning. Originalt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober (endret) Wheeljack skrev (På 3.10.2024 den 9:07 PM): Det her kan bli bra. Jeg liker Aldis Hodge veldig godt, men fallhøyden er stor. Er det basert på Alex Cross etterforskeren som er kjent fra filmene? Bla spilt av Denzel og Freeman? Endret 9. oktober av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober (endret) maanemann skrev (2 timer siden): Jeg er litt overrasket over at hva som ser ut som en premium serie; Those about to die, ikke ha har blitt plukket av strømmetjenester med lisens for Norge (f.eks. Hbo). Noen som vet hva greia er der? Den er på Peacock, en Amerikansk strømmetjeneste, kun for Amerikanske territorier. Ser ut som at Prime har den i UK og flere land i Europa, men ikke Norge. TV4 har kjøpt rettighetene i norden, så godt mulig den ikke blir strømmet med det første. TV4 er en svensk TV kanal som er tilgejngeligi RiksTV, og kanskje andre plasser. Endret 9. oktober av Dubious Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober 41 minutes ago, Gouldfan said: Er det basert på Alex Cross etterforskeren som er kjent fra filmene? Bla spilt av Denzel og Freeman? Ja, basert på James Pattersons bøker. Morgan Freeman spilte karakteren i Collect the Girls og Along Came a Spider, men tror ikke Denzel har spilt karakteren? 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober 1 hour ago, Sjørøver said: Slow horses på Apple TV var ganske god underholdning. Originalt. Enig i det, ganske god underholdning. Jeg er derimot ikke med på hyllesten av denne. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober 4 hours ago, maanemann said: Jeg er litt overrasket over at hva som ser ut som en premium serie; Those about to die, ikke ha har blitt plukket av strømmetjenester med lisens for Norge (f.eks. Hbo). Noen som vet hva greia er der? 6,6 på IMDB? Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober maanemann skrev (5 timer siden): Jeg er litt overrasket over at hva som ser ut som en premium serie; Those about to die, ikke ha har blitt plukket av strømmetjenester med lisens for Norge (f.eks. Hbo). Noen som vet hva greia er der? Det er mye som ikke er tilgjengelig i Norge for tiden. For eksempel de to nye TWD spinoff-seriene The Ones Who Live og Dead City. Hhv. 7,9 og 7,1 på IMDB. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2 hours ago, Jens Kr. Kirkebø said: Det er mye som ikke er tilgjengelig i Norge for tiden. For eksempel de to nye TWD spinoff-seriene The Ones Who Live og Dead City. Hhv. 7,9 og 7,1 på IMDB. Må si jeg er overrasket over at folk fortsatt ser på TWD. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober Reg2000 skrev (10 timer siden): Må si jeg er overrasket over at folk fortsatt ser på TWD. enig. Så hele serien med forrige samboer og jeg tror vi falt av etter sesong 7 els. Tror vi så en eler to sesonger av Fear the walking dead før vi falt av der også. De koker jo sesonger på den samme spikeren sesong etter sesong. 1 Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober (endret) Gouldfan skrev (På 30.9.2024 den 10:17 AM): Jeg synes Rings of Power er like bra som Lotr serien, særlig siste episode er en høydare.. Btw From på Netflix er dødsbra... "From" er oppmuntrende bra og du kan se alle tre sesonger på TV2 Play Kan ellers anbefale en side/tjeneste som heter PlayPilot som lar deg sjekke hvor og hvorvidt en film eller serie finnes på noen tjenester eller ikke. Finnes også som app https://www.playpilot.com/no/ Endret 10. oktober av sofiemyr 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober ilpostino skrev (1 time siden): enig. Så hele serien med forrige samboer og jeg tror vi falt av etter sesong 7 els. Tror vi så en eler to sesonger av Fear the walking dead før vi falt av der også. De koker jo sesonger på den samme spikeren sesong etter sesong. Følelsen er vel mer at de ikke engang har spiker oppi suppa.... 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober Det har blitt så bra ja... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober (endret) Wheeljack skrev (17 timer siden): Ja, basert på James Pattersons bøker. Morgan Freeman spilte karakteren i Collect the Girls og Along Came a Spider, men tror ikke Denzel har spilt karakteren? Jo The Bone Collector sammen med Angelina Jolie og fyren fra Bundy show. Bra film faktisk. Har den på Dvd. Edit nei det var ikke Alex Cross, trodde det var ham. Uansett bra film i samme sjanger. Endret 10. oktober av Gouldfan Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. oktober Rapporter Del Skrevet 10. oktober 6 hours ago, ilpostino said: enig. Så hele serien med forrige samboer og jeg tror vi falt av etter sesong 7 els. Tror vi så en eler to sesonger av Fear the walking dead før vi falt av der også. De koker jo sesonger på den samme spikeren sesong etter sesong. Vi fallt av lenge før det. Det ble fort syltynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå