Oreokjeks Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) En av de beste seriene jeg har sett i det siste. Er Buffy The Vampire Slayer noe folk anbefaler? Nei. This. Men hva med BSG, ryktes at det er en kjempebra serie. Endret 3. september 2010 av Oreokjeks Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er en kanonserie! Helt fantastisk bra. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen serier som er et must å ha på blu-ray istedefor dvd? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Men hva med BSG, ryktes at det er en kjempebra serie. OIOIOIOI! Nå blei eg riktig så misunnelig. Hater det faktisk litt akkurat nå! Er Buffy The Vampire Slayer noe folk anbefaler? Det kommer helt an på hvem du spør. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jo ... Mulig jeg tar sjangsen og ser sesong 1, og eventuelt se resten senere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har storkost meg med de første 4 sesongene av Buffy. Så bare stoppet jeg, husker ikke hvorfor, men den var ikke dårlig i mine øyne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen serier som er et must å ha på blu-ray istedefor dvd? Vil si Lost, og spesielt True Blood. Jeg tror True Blood er den beste serien jeg har sett på Bluray. Så har du også mini-serien Pacific som kommer snart på blåstråle. Jeg er gangske sikker på at det kommer til å bli verdt hver krone. Band of Brothers var desverre lite vitsen å kjøpe på bluray, dog lyden var litt forbedret var ikke bilde så ekstremt bedre vil jeg si. Men har med det at serien ble filmet i 2003. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei. Uenig. Mens det absolutt ikke er en _bra_ serie, på samme måte som Sopranos eller Dexter for eksempel er bra, men den har definitivt sin sjarm og er artig å se på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 En av de beste seriene jeg har sett i det siste. Er Buffy The Vampire Slayer noe folk anbefaler? Ja, både den og spin-off Angel. Jeg fant Angel som litt mer underholdende (liker Boreanaz), men Buffy har en historisk og medievitenskapelig verdi i tillegg. Det var en serie som på sett og vis brøt kjønnsrollemønsteret innen TV. En tøff kvinnelig helt, som egentlig er en liten og søt jente, men som viser mer tøffhet enn eksempelvis Smallvilles Supermann. Den utfordret tradisjonelle konvensjoner både på dette området, og også hva lesbisk karakter angår (men innen homofili har TV blitt så liberal det siste tiår at Buffy virker som søndagsskole til sammenligning, selv om den var en av pionerene (men langt fra den første). Edit: Buffy er ikke lesbisk, en annen karakter i serien er det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Høres bra ut. Da sjekker jeg ut Buffy. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har hørt at Bear Grylls har kommet med en ny serie nå. En på jobben som fortalte om den. Noen som vet hvilken jeg mener? Er ikke når han er survivorman i skauen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Er kanskje den andre halvdelen av serien, den han tilbrakte på hotell mellom opptakene Endret 4. september 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Worst-case scenario. IMDb er fint til slikt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kristen Bell har startet en liten kampanje for å få til en Veronica Mars-film, mulig å følge henne på twitter Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvorfor har ikke How I Met Your Mother en egen tråd? Er det ikke så mange her som følger med på serien? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Den har det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=701053 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ah, så ikke den sist gang jeg søkte. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kristen Bell har startet en liten kampanje for å få til en Veronica Mars-film, mulig å følge henne på twitter Veronica Mars er en serie som ble avsluttet alt for tidlig og den fortjener absolutt å få en film. Synd WB ikke vil gi slipp på rettighetene eller punge ut selv. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 btw jeg så hu ble PUNK'ED i MTV i dag! det var awsome Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bra det ikke bare er jeg som har blitt sittende å se Punk'd weekend i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå