L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 House, Fringe og Supernatural. Samt krimunderholdning som CSI-seriene, Crimminal Minds og Bones. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At Breaking Bad ikke vant pris for årets drama var direkte tragiskt vil jeg si. Skuespillingen var virkelig på topp sammen med karakterutviklingen, birollene(Hank i år, Gus o.s.v.) og regien. Veldig random at Dexter vant for regi egentlig. Digga sesong 4 av Dexter(noe på grunn av sesong 3 var en liten nedtur), men å sammenligne en 2-timers LOST "film" med en 50 minutters Dexter episode blir feil. Nominasjonen Breaking Bad hadde for episoden "One Minute" gjør ting enda mer feil. Det var jo en direkte herlig episode med et direkte bra gjennført klimaks som ble illustrert flott på slutten, samt at hele episoden var delvis nervepirrende på grunn måten ting ble satt i fokus. Er glad uansett at ikke fuckings Glee vant beste komedie...er det fuckings mulig at den ble nominert for det katogorien. Det eneste som er latterlig med den serien er jo måten de vil få å til å tro at det som synges i serien synges der og da. Var misfornøyd med komediekategorien, men alt er vel bedre enn den serien. Av alle seriene i kategorien var det egentlig bare Modern Family som fortjente prisen. Selv om Community, Parks & Recreation og Party Down er en enda bedre serie enn det MF er. Tidnes dårligste Emmy-forestilling jeg har sett de siste årene og. Et stykke mer pauser enn vanlig under Emmy, selv Fox var ikke så jævelig på pauser. Jimmy Fallon, som nærmest ikke er morsom er også feil feil host. Pisse-spøken om 24 har vi hørt hundre ganger før. Selv i 2002. PS: Conan skulle fått jobben på nytt, eller Colbert/Stewart på nytt. Å jeg skåler for Terriers og Sons of Anarchy neste uke. Samt Broadwalk Empire den 19`ende. One Minute er en herlig episode, men langt fra noe drama. Mad Men gruser Breaking Bad på dramafronten, og det selv om jeg mener sesong 3 av BB er et mesterverk. Glee som komedie er overhodet ikke vanskelig å skjønne. Både mtp underholdning og ikke minst i litt større (medievitenskapelig) lys er Glee et fenomen og komikken der er top notch. Sue Sylvester er den morsomste karakteren siden Ari Gold entret banen. Glee er det mest nyskapende Fox har levert siden 24 og jeg gleder meg til fortsettelsen. Tror litt nytt perspektiv på serien kan mykne dine hatske følelser litt Blir herlig med Boardwalk Empire, Dexter og Sons of anarchy. Er det noen andre bra serier som også starter nå snart? The Walking Dead kommer i oktober. Alt fått en sesong 2 og det før den første har premiert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Blir herlig med Boardwalk Empire, Dexter og Sons of anarchy. Er det noen andre bra serier som også starter nå snart? It's Always Sunny in Philadelphia sesong 6. Edit: og Modern Family Sesong 2. Endret 1. september 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kan ikke huske sist det var såå mange gode serier på en måned. Blir mye å se frem til i september Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Om minnnet mitt er korrekt, så ja. Men så så jeg vel dette som liten guttepjokk på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet slik at jeg ville ikke gått all-in på den anbefalingen uten et visst forbehold. Jeg funderer på å ta et gjensyn. Det var uansett langt mer creepy og med endel mer gore. Nå er det mer stilistisk, rent og sterilt. Problemet er at karakterene for meg så langt er håpløse. Jeg ser poenget ditt i hvordan du beskriver det, men man skal ikke alltid sette så god lit til nostalgien heller. Mange serier har for meg blitt ødelagt fordi jeg så dem igjen i voksen alder (The Adventures of Sinbad for å ta et eksempel). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Denne lille snutten fra Louie sier alt om serien: http://www.youtube.com/watch?v=8qOaZ4CQqKI Ricky Gervais er hysterisk morsom. Herregud som jeg lo. Endret 1. september 2010 av Onyx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg ser poenget ditt i hvordan du beskriver det, men man skal ikke alltid sette så god lit til nostalgien heller. Mange serier har for meg blitt ødelagt fordi jeg så dem igjen i voksen alder (The Adventures of Sinbad for å ta et eksempel). Sant det, men gjensyn med andre voksenserier jeg så på samme tid (Twin Peaks, Moonlighting) var ingen dum opplevelse. V fra 80-tallet var ikke redd for å skremme livskiten ut av en, for å si det mildt. Den har vel blant annet en fødsel som jeg aldri glemmer... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Entourage som gjelder her i gården nå, har aldri kommet meg helt inn i serien før, men på de tre siste dagene har jeg vært på offensiven og slukt de første 2 sesongene, er godt ute i den 3. nå. Kommer til å bli en spennende høst med mye nytt som er interessant, samt at jeg er midt i eller i oppstartsfasen av et titalls serier. Ganske hektisk, men mest gøy Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Entourage som gjelder her i gården nå, har aldri kommet meg helt inn i serien før, men på de tre siste dagene har jeg vært på offensiven og slukt de første 2 sesongene, er godt ute i den 3. nå. Kommer til å bli en spennende høst med mye nytt som er interessant, samt at jeg er midt i eller i oppstartsfasen av et titalls serier. Ganske hektisk, men mest gøy Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Serier jeg skal se denne høsten blir ihvertfall Fringe, Chuck, Dexter, Top Gear, The Simpsons, Futurama, Stargate: Universe og sikkert noen fler. Kan noen anbefale en serie som er litt artig, og ikke bare prek? Serier som The OC, One Three Hill er totalt uniteresant. Gjerne krim eller sci-fi Hvordan har det seg at så mange serier starter ny sesong i September? Er det fordi folk ser mer TV på høsten bare? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Kan noen anbefale en serie som er litt artig, og ikke bare prek? Serier som The OC, One Three Hill er totalt uniteresant. Gjerne krim eller sci-fi Firefly!!!11OneoNONeONe Endret 2. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kan noen anbefale en serie som er litt artig, og ikke bare prek? Serier som The OC, One Three Hill er totalt uniteresant. Gjerne krim eller sci-fi Firefly!!!11OneoNONeONe Here we go again... ;D Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) FIREFLY!!!!!1!!11!1 Here we go again! Damnit, Oreokjeks. Jeg va like bak. Endret 2. september 2010 av Xecuter Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Da får jeg være den originale i saueflokken og foreslå Battlestar Galactica (som jo tross alt er bedre). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sant det, men gjensyn med andre voksenserier jeg så på samme tid (Twin Peaks, Moonlighting) var ingen dum opplevelse. V fra 80-tallet var ikke redd for å skremme livskiten ut av en, for å si det mildt. Den har vel blant annet en fødsel som jeg aldri glemmer... Ok, jeg må virkelig sjekke ut originalen. Da får jeg være den originale i saueflokken og foreslå Battlestar Galactica (som jo tross alt er bedre). Battlestar Galactica er virkelig, virkelig bra greier. Støttes. (FIREFLY!!!!one) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 BSG er mange ganger bedre enn Firefly Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg anbefaler BSG og Firefly. Fete serier, begge to. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har sett ferdig Firefly de siste dagene og kan joine fanklubben og si at det er en rå serie! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 En av de beste seriene jeg har sett i det siste. Er Buffy The Vampire Slayer noe folk anbefaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå