-iL- Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Absolutt ikke verdt det. Du får null og niks avslutning på serien. Jeg føler meg rett og slett snytt. Ser at det flommer over av hatposter på imdb om samme tema. NBC reklamerte jo om at alt skulle bli forklart, men serien står igjen som et eneste stort spørsmål. ok, da dropper jeg det, det var jo eneste grunnen til og se serien, finne ut HVORFOR. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er Mad Men så bra som prisene vil ha det til? Har en serie før vunnet tre ganger på rad? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mad Men er en utrolig bra serie faktisk Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg falt ikke for den, til tross for at den oser kvalitet. Men men. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Falt ikke helt for den jeg heller. Den var jo ikke dårlig, men den handla jo om ingenting.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Spørs vel hvor mye man takler "drama" men jeg kan skjønne at den ikke fenger alle Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mad Men er avslappende. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som har noen meninger om det er vært å se Emmy showet? Var det et bra show eller bare helt greit? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Emmyshowet var kult. Om ikke annet så er introen verdt å se Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Introen er sett, tenker jeg skal få med meg resten senere i dag. Er jo tross alt ikke alt for mye på tv om dagen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det som et litt morsomt er at det virker som om Firefly kommer langt ned på listen over Serier folk prioriterer å se. Det kommer stadig innlegg hvor X person leter etter nye serier, da han/hun har sett nesten alt som er å se (sikkert flere hundre timer med tv-serier totalt). Til slutt foreslår noen at X person skal se Firefly, fordi det er en av få serier personen ikke har sett. Og med det startet jeg å se Firefly. Første episode var veldig god. 1 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så også første epsiode for en uke siden eller noe, syntes den var helt ok, men det var litt for Adventure for smak, skal uansett låne serien og se den ferdig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sett første 45 minuttene av Emmy showet nå, og er en ting jeg virkelig irriterer meg over. Hver gang man viser hvem som er nominerte, så switcher de til den neste nominerte alt for fort, applausen rekker ikke å bli avsluttet før den neste nominerte blir presentert. Og syk mange nominerte og seire Glee får. Mulig jeg får bite i det sure eplet å begynne å se på det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) At Breaking Bad ikke vant pris for årets drama var direkte tragiskt vil jeg si. Skuespillingen var virkelig på topp sammen med karakterutviklingen, birollene(Hank i år, Gus o.s.v.) og regien. Veldig random at Dexter vant for regi egentlig. Digga sesong 4 av Dexter(noe på grunn av sesong 3 var en liten nedtur), men å sammenligne en 2-timers LOST "film" med en 50 minutters Dexter episode blir feil. Nominasjonen Breaking Bad hadde for episoden "One Minute" gjør ting enda mer feil. Det var jo en direkte herlig episode med et direkte bra gjennført klimaks som ble illustrert flott på slutten, samt at hele episoden var delvis nervepirrende på grunn måten ting ble satt i fokus. Er glad uansett at ikke fuckings Glee vant beste komedie...er det fuckings mulig at den ble nominert for det katogorien. Det eneste som er latterlig med den serien er jo måten de vil få å til å tro at det som synges i serien synges der og da. Var misfornøyd med komediekategorien, men alt er vel bedre enn den serien. Av alle seriene i kategorien var det egentlig bare Modern Family som fortjente prisen. Selv om Community, Parks & Recreation og Party Down er en enda bedre serie enn det MF er. Tidnes dårligste Emmy-forestilling jeg har sett de siste årene og. Et stykke mer pauser enn vanlig under Emmy, selv Fox var ikke så jævelig på pauser. Jimmy Fallon, som nærmest ikke er morsom er også feil feil host. Pisse-spøken om 24 har vi hørt hundre ganger før. Selv i 2002. PS: Conan skulle fått jobben på nytt, eller Colbert/Stewart på nytt. Å jeg skåler for Terriers og Sons of Anarchy neste uke. Samt Broadwalk Empire den 19`ende. Endret 31. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har sett meg ca halvveis ut i første sesong av V nå, og jeg liker skuespillerne og historien, men det plager meg at de ikke ser ut til å ha bygd et eneste sett. Alt er jo blue/greenscreen. Det gjør ikke serien dårlig, bare litt mindre troverdig til tider. Det blir feil å si at V er en skygge av originalen, for det er fornærmende mot skyggen. Den serien må ta en Jericho for å bli noe annet enn grei tidsfordriv når man er blitt lei av å se maling tørke på veggen. Mad Men er en utrolig bra serie faktisk Den er helt nydelig. Det er også verdt å lese episodeomtaler i etterkant for å se hvor mye man ikke engang fikk med seg i episoder man elsker. En intellektuell godbit den der. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 September! Dette blir en bra måned, ikke lengre igjen til sesongstart(er) ;D Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg gleder meg! Dette blir en fantastisk måned. \o/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det blir feil å si at V er en skygge av originalen, for det er fornærmende mot skyggen. Den serien må ta en Jericho for å bli noe annet enn grei tidsfordriv når man er blitt lei av å se maling tørke på veggen. Jeg tolker dette som at den originale er noe jeg burde sette på lista over ting jeg skal se? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det blir feil å si at V er en skygge av originalen, for det er fornærmende mot skyggen. Den serien må ta en Jericho for å bli noe annet enn grei tidsfordriv når man er blitt lei av å se maling tørke på veggen. Jeg tolker dette som at den originale er noe jeg burde sette på lista over ting jeg skal se? Om minnnet mitt er korrekt, så ja. Men så så jeg vel dette som liten guttepjokk på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet slik at jeg ville ikke gått all-in på den anbefalingen uten et visst forbehold. Jeg funderer på å ta et gjensyn. Det var uansett langt mer creepy og med endel mer gore. Nå er det mer stilistisk, rent og sterilt. Problemet er at karakterene for meg så langt er håpløse. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir herlig med Boardwalk Empire, Dexter og Sons of anarchy. Er det noen andre bra serier som også starter nå snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå