Theo343 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai (endret) On 10.5.2024 at 12:42 AM, Wheeljack said: Etter varme anbefalinger her i tråden fikk jeg nå omsider sett Slow Horses. Det er noe av det bedre jeg har sett på lenge. Fantastisk serie. Man savner alltid det kaliberet i etterkant. Endret 16. mai av Theo343 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai On 11.5.2024 at 7:47 PM, DukeRichelieu said: Baby Reindeer (Netflix). WOW. Lenge siden jeg har blitt så oppslukt av en serie. Så 5 episoder på rappen i går kveld. Om ikke slutten skuffer, så blir dette en solid sekser fra meg og kommer til å komme høyt opp på min toppliste av serier. Etter du har sett serien bør du se intervjuet med Piers Morgan og den ekte "Real-Life Martha" Liten teaser, men spar det til du er ferdig med serien. 1 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai 50% abonnementet mitt er kansellert nå på Max, noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai (endret) Jeg har fortsatt den rabatten. Står listet som "Før Standard". Dårlig oversettelse regner jeg med. Skal fortsette å klage på de og kanskje prate med forbrukerrådet slik at man kan få premium til halv pris. Hvis det ikke skjer så sier jeg opp og boikotter de. Da blir det piratkopiering og anbefaling at alle andre gjør det samme rundt Max. Tror jeg må sette opp min egen Plex-server igjen med den trenden innen streaming. Stemme med lommeboka er det eneste de skjønner. Endret 22. mai av Comma Chameleon 1 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai (endret) Brother Ursus skrev (På 15.5.2024 den 4:26 PM): https://www.ign.com/articles/amazon-confirms-tomb-raider-series-for-prime-video-with-phoebe-waller-bridge-as-writer-and-executive-producer Phoebe Waller-Bridge (Indiana Jones and the Dial of Destiny) er engasjert av Amazon for å ødelegge Tomb Raider franchisen også. Er skeptisk til det meste som lages for tiden og som egentlig har ganske definerte karakterer fra bøker og spill fra tidligere. Det ender opp med å bli omskrevet til å passe med WOKE. Lara croft vil være biseksuell (kanskje trans) og ha et av/på forhold til en kvinnelig karakter mens hun reiser rundt og lever livets glade dager. Endret 22. mai av OddZen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 22. mai Populært innlegg Del Skrevet 22. mai Hvem såret deg? Kan du beskrive woke? Er woke i rommet med deg akkurat nå? Waller-Bridge var med å gjøre Mr and Mrs. Smith om til en av de mer voldelige og seksuelle seriene på TV akkurat nå. 10 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Alt man ikke liker nå for tiden: WOKE. Ferdig med a gentleman in moscow, helt greit..ikke store greia for min del. 4 1 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Har litt forhåpninger til den her kjenner jeg. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Den er vel godt igang på Apple tv den? Har hvertfall sett en episode. Lovet godt den Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Ett innlegg fjernet. Minner om å bruke spoilertags om en ønsker å skrive ting som potensielt spoiler. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai On 21.5.2024 at 8:40 PM, Sjørøver said: 50% abonnementet mitt er kansellert nå på Max, noen andre som har opplevd det samme? Etter overgangen står det nå Basic med reklame. Altså ikke samme som før. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai On 21.5.2024 at 8:40 PM, Sjørøver said: 50% abonnementet mitt er kansellert nå på Max, noen andre som har opplevd det samme? On 23.5.2024 at 10:02 AM, Theo343 said: Etter overgangen står det nå Basic med reklame. Altså ikke samme som før. Slik ser det ut hos meg. Det skal være standard (uten reklame). Basic er med reklame. Jeg antar at den nye prisen slår til i juni måned. Det skal da være 129kr -50%, så 64,50kr i måneden. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai AppleTV+, tjenesten med de beste TV-seriene ingen ser på. Det burde nesten bli deres slagord. 😪 Genuint produserer ApppleTV+ de beste tv-seriene akkurat nå, spesielt innen science fiction, men mye bra ellers også slik som krim som Slow Horses. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai Det smerter meg litt å si - mest fordi jeg liker ikke Apple og vil av prinsipp ikke gi dem ei eneste krone - men dem kaster ut kvalitet på kvalitet for tida. Hyklersk som jeg er så har jeg skaffa en del serier på... eh... alternativt vis. For All Mankind (8.1) Slow Horses (8.1) Lessons in Chemistry (8.2) Sugar (7.6) Severance (8.7) Ted Lasso (8.8) For å nevne noen. 3 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai Noen som har sett Succession her? Startet på den her om dagen. Sett ca halve sesong 1 og lurer på om det er verdt å se hele? Eneste grunnen til at jeg ser er fordi jeg var med på innspillingen av en scene i sesong 4 og ville se om den ble med eller klippet bort. Syns serien starta litt tregt og lurer på om det vil ta seg mer opp etterhvert. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai iGlenn skrev (11 minutter siden): Noen som har sett Succession her? Startet på den her om dagen. Sett ca halve sesong 1 og lurer på om det er verdt å se hele? Eneste grunnen til at jeg ser er fordi jeg var med på innspillingen av en scene i sesong 4 og ville se om den ble med eller klippet bort. Syns serien starta litt tregt og lurer på om det vil ta seg mer opp etterhvert. Jeg måtte mer eller mindre se hele første sesongen før jeg sluttet å synes at den var kjedelig. Da var jeg glad for at jeg tvang meg gjennom, men det var hardt. 1 Lenke til kommentar
Revie Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai iGlenn skrev (7 minutter siden): Noen som har sett Succession her? Startet på den her om dagen. Sett ca halve sesong 1 og lurer på om det er verdt å se hele? Eneste grunnen til at jeg ser er fordi jeg var med på innspillingen av en scene i sesong 4 og ville se om den ble med eller klippet bort. Syns serien starta litt tregt og lurer på om det vil ta seg mer opp etterhvert. Ja, meget god serie. Det blir vel aldri full fart, men du lærer å kjenne karakterene mer og det er selvsagt masse intriger. Så spørsmålet er hva du mener med tregt. Det er jo en slow burner. Jeg syns kvaliteten holdt seg, slutten var tilfredsstillende og det ble ikke tynt for lenge i form av for mange sesonger. Så er alltid smaken forskjellig og man liker ikke nødvendig det som har fått god anmeldelse og omtalelse (av seere). Selv har jeg prøvd meg på The Wire to ganger uten hell og liker jeg ikke noe etter et 'godt forsøk' så finner jeg på noe annet. Liker du dette med en dysfunksjonell familie med både interne og felles fiender, men i en annen setting så kan du sjekke ut Yellowstone om du ikke har. Det finnes en god del likhetstrekk. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai Apropo dysfunksjonell familie, jeg har det for øyeblikket "koselig" med familien Gallagher i Shameless på Max 🤣 1 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai En annen familie man fint kan bruke tid hos, som ligner på mange måter på Succession bare så mye mer fjasete, er Gemstones-familien i The Righteous Gemstones! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå