KjemikerJon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) , Hva var det du ikke likte med den? Som den luringen jeg er utelot jeg et viktig stykke informasjon: Jeg har kun fullført to sci-fi serier. Og jeg fullfører sjeldent serier med mindre jeg liker dem (Flashforward og Step By Step jeg ser på dere). Så for å beroligge folket, Firefly får pavens velsignede tommel opp. Skuffende lite flaming (som kidsa sier), men det var kanskje litt 2005 å holde på med slikt tøv. Endret 25. august 2010 av KjemikerJon Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Mye omtalte Firefly er den dårligste sci-fi serien jeg har fullført. Foass Edit: tastaturet klikka.. Det jeg skulle frem til var at, jeg er i grunn enig i påstanden. Jeg digga Firefly, men ikke som sci-fi. Firefly ble mer en god drama/komedie serie med sci-fi på siden. Endret 26. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Trenger litt tips til gode serier, men er på jakt etter noe som er lignende Californication, Hung og Entourage.. Liker typen humor og masse damer. Takk for svar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 How To Make It In America, litt Enoturage-lite lagd av folkene bak Entourage. Med blant annet Luiz Guzman fra Oz, Kid Cudi, og Eddie Kaye Thomas fra American Pie i de beste rollene i serien. Weeds er også litt lik de seriene du nevner, men den er mer fokusert på drama og krim. Med komikk og sånt i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Trenger litt tips til gode serier, men er på jakt etter noe som er lignende Californication, Hung og Entourage.. Liker typen humor og masse damer. Takk for svar Utenom nevnte How to make it in America finnes det ikke mange gode serier som ligner på Entourage/Californication. Du får heller utvide serie-smaken din til andre sjangre. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hm, skal ta en skjekk på How to make it in America. Weeds har jeg sett en del sesonger av, men var ikke helt for meg, ble kjedelig. Oreokjeks: Jeg ser på masse annet. Men kunne trengt flere serier, så hvis dere kunne gi meg noen tips til andre serier som er i min smak så hadde det vært glimrende Her er det jeg ser på: - Breaking bad - Californication - Chuck - Frustrerte fruer - Entourage - How i met your mother - Hung - It's always sunny in philadelphia - Nitro Circus - Rules of Engagement - The big bang theory Dette har jeg sett ferdig : - Jericho - Kyle XY - Lost - Prison Break - Seinfeld - Surface - Terminator: The sarah connor chronicles Two and a half men, Weeds og My Boys har jeg tatt en titt på allerede, men var ikke noe jeg orka å følge med på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du kan forsøke på litt FX-serier. Louie: Genial komiserie fra tidligere HBO-veteran Louis C.K. Ikke noe sammenhengende historie, bare mange små historier i hver episode. Så du trenger ikke å starte på episode 1 nødvendigvis. Justified: Actiondrama med Timothy Olyphant fra Deadwood/Die Hard 4.0. Mye bra gjesteskuespillere blant annet MC Gainey(kanskje best kjent som Mr. Freindly/Tom i Lost) og Walton Goggins fra den episke serien The Shield. The Shield: En av mine klart favoritt-serier fordi den er såpass mørk, røff og fokuserer stort sett rundt en gjeng korrupte politimenn. Sons of Anarchy: En slags sprituell etterfølger av The Shield etter at Shield ble avsluttet etter 7 sesonger. Handler om en gjeng mennesker rundt og i en motorsykkel-gjeng og deres hverdag, problemer med loven o.s.v. Litt svak første sesong, men sesong 2 var virkelig fantastisk. Å det fikk jeg igjen høre fra en kamerat som så hele serien til nå på 3 dager etter min anbefalning. Hans ord var at det ligna svært på Sopranos i MC-form, og mente det var en av de beste seriene han har sett sammen med Breaking Bad, Entourage og Californication. Siden du liker Breaking Bad vil jeg også anbefale Dexter. Det er bra serie, til tross for en litt downer i sesong 3. Er ellers skuespillet greit, og handlingen er grei nok til å forsette med å se på. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dexter har jeg sett sesong 1 av og ble lei. The Shield orker jeg ikke, men skal ta en titt på Justified. Sons of Anarchy husker jeg at jeg skulle titte på etter jeg så den på reklame. Takk for svar Kramer: Kan du forklare litt om Firefly hvis det var et svar på mitt spørsmål i forrige post? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 jeg vet ikke om det er din smak men ville gitt firefly en sjanse. MANGE som ikke liker SCI-FI liker den serien da det er mer en western serie men bare i framtiden. søk på youtube så finner du inblikk i serien. det er noe som er MUST SEE Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 MrUrge: Gå litt old school og sjekk ut Twin Peaks. Genial crime/thriller/drama-serie fra tidlig 90-tall på 30 episoder. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er jeg den eneste som begynner å bli lei alt gnålet om Firefly her? "Har noen tips om en romantisk komiserie/actionserie/noe annet enn Sci-Fi/noe som ligner på 24/komedie på linje med Scrubs?" "FIREFLY!!!1" 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har noen tips om en romantisk komiserie/actionserie/noe annet enn Sci-Fi/noe som ligner på 24/komedie på linje med Scrubs? Ikke helt Scrubs, men Firefly er virkelig bra! Det er liksom litt scifi/action/drama/western med en touch av humor! Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er jeg den eneste som begynner å bli lei alt gnålet om Firefly her? "Har noen tips om en romantisk komiserie/actionserie/noe annet enn Sci-Fi/noe som ligner på 24/komedie på linje med Scrubs?" "FIREFLY!!!1" Sorry, men Firefly never gets old! 2 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er jeg den eneste som begynner å bli lei alt gnålet om Firefly her? "Har noen tips om en romantisk komiserie/actionserie/noe annet enn Sci-Fi/noe som ligner på 24/komedie på linje med Scrubs?" "FIREFLY!!!1" Det som et litt morsomt er at det virker som om Firefly kommer langt ned på listen over Serier folk prioriterer å se. Det kommer stadig innlegg hvor X person leter etter nye serier, da han/hun har sett nesten alt som er å se (sikkert flere hundre timer med tv-serier totalt). Til slutt foreslår noen at X person skal se Firefly, fordi det er en av få serier personen ikke har sett. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 sant, og de som ser den elsker den. så på en liste at firefly var på 15 plass Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Å jeg så at Glee lå på førsteplass. So what? Lister har ikke noe å si, selv IMDB og TV.com o.s.v. Noen folk liker ditt, andre datt o.s.v. Endret 27. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Grunnene til at folk liker det de liker, og hvor de plasserer det i forhold til hverandre er jo igrunn irrelevant, men man må jo slenge ut tips i hytt og pine. Grunnen til at veldig mange kanskje anbefaler Firefly kan være fordi den appellerer på veldig mange forskjellige plan til folk, som en Western, Drama, Sci-Fi, Komedie og flere. Til ære for denne nyoppblussede diskusjonen, endrer jeg min signatur. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå