Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Ser at Loki sesong 2 har kommet. Noen som likte Sesong 1 som har sett den? Klarer de å holde samme nivå? Jeg likte Loki sesong 1 godt, men superhero fatigue er ekte og jeg vurderer å droppe den. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Comma Chameleon skrev (21 minutter siden): Ser at Loki sesong 2 har kommet. Noen som likte Sesong 1 som har sett den? Klarer de å holde samme nivå? Jeg likte Loki sesong 1 godt, men superhero fatigue er ekte og jeg vurderer å droppe den. Jeg synes ikke det var sånn utrolig spennende, men siste episode var veldig bra og hevet hele serien betraktelig. Føltes litt som ting ikke var helt planlagt eller forhastet. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Likte nok sesong 1 bedre enn sesong 2, men sesong 2 var absolutt ikke dårlig og verdt en titt. Også enig med Sjørøver at den avslutningen var god og hevet helheten Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 I dag er dagen alle har ventet på ( i det minste meg ) ... Mr. Monk er tilbake. Dessverre på Peacock, men blir vel tilgjengelig andre steder etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Noen som kan anbefale noe på discovery? Synes det er mye dårlig der. Ganske kjedelig at de ikke har klippet gamle program som var lagd for å ha reklamepause med oppsummering etter hvert avbrudd. Kunne fort halvert mange episoder. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Sjørøver skrev (På 7.12.2023 den 10:44 PM): Jeg synes ikke det var sånn utrolig spennende, men siste episode var veldig bra og hevet hele serien betraktelig. Føltes litt som ting ikke var helt planlagt eller forhastet. 1 var interessant, men jeg så ikke ferdig, sikkert for bare jeg som var interessert i det, men det henger bra sammen med Avengers filmene. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 bzzlink skrev (På 4.7.2023 den 3:14 PM): Apple holder virkelig høy kvalitet! Slow Horses setter en standard for spion serier Starta på denne nå, mens jeg venter på nye episoder FaM. Loving it. Jackson Lamb, kul type. 😆 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Slow horses. Perfekt. Da blir det neste Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Slow horses er amazing. Synd det bare er så kort sesong 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 En ny doktor er på vei 14 Januar er True Detective tilbake, nå med Jodie Foster i hovedrollen Halo kommer 8. februar Mens ny sesong av Reacher kommer på Amazon i morgen. 2 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Gleder meg til Reacher. Den sesongen er basert på en av de bedre bøkene 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Jotun skrev (4 timer siden): Gleder meg til Reacher. Den sesongen er basert på en av de bedre bøkene Hvilke bøker er verdt å lese? Finnes det ett sted/app jeg kan samle sammen alle abonnement? Begynner å miste oversikten. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Har du lest en, har du lest alle. Men de er helt ok underholdning om en voldspsykopat som ikke tåler urettferdighet. 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Gleder meg til True Detective. Fargo og så True Detective back to back, det blir jo nesten ikke bedre enn det. Synes True Detective sesong 3 var veldig bra. Håper sesong 4 kan følge opp. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 (endret) Da setter jeg Sons of Anarchy på pause en liten stund tenker jeg. Sesong 3 avsluttet uten noen stor cliffhanger. Alt i alt en ganske dårlig serie, synes jeg, men allikevel bra nok til at jeg må innrømme at det har vært underholdende. Litt som Hotel Cæsar, kanskje. Ser for meg at dette er en serie som kan ha enorm appell til 15/16-åringer, men ikke en som velfungerende voksne vurderer som noe særlig bra. Cheesy dialog, dårlig manus, mange elementer som fremstår lite troverdig og så videre. Blir litt vel mye "Brother" også etterhvert. Får se om jeg ser videre på sesong 4 etter hvert. Endret 14. desember 2023 av DukeRichelieu 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Sjørøver skrev (9 timer siden): Hvilke bøker er verdt å lese? Enig med Oof, det går ofte i de samme tingene. Liker best de bøkene der han er i militæret enda, og/eller er ilag med etterforsker gruppa hans. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 On 14.12.2023 at 11:19 PM, DukeRichelieu said: Ser for meg at dette er en serie som kan ha enorm appell til 15/16-åringer, men ikke en som velfungerende voksne vurderer som noe særlig bra. Takk for den - Jeg storkoste meg iallefall med serien når den kom, og synes den holdt koken til slutten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Godt å ha Reacher på skjermen igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle like serien før jeg så første sesongen, men liker Alan Ritchson som Reacher. Sett alle 3 som er ute nå. Eier ikke tålmodighet på å vente til alt er ute lol. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Comma Chameleon skrev (20 minutter siden): Godt å ha Reacher på skjermen igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle like serien før jeg så første sesongen, men liker Alan Ritchson som Reacher. Sett alle 3 som er ute nå. Eier ikke tålmodighet på å vente til alt er ute lol. Jeg skal vente til alt er ute, fordi jeg liker ikke å vente på neste episode. Har uansett mye annet å se, faktisk flere måneder. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 On 14.12.2023 at 9:33 PM, Sjørøver said: Hvilke bøker er verdt å lese? Mine favoritter er One Shot og 61 Hours. One Shot har forøvrig blitt filmatisert. God film, men med totalt feil skuespiller. Jack Reacher er beskrivi som 196cm høy og med never på størrelse med kalkuner. Tom Cruise derimot går rundt under stoler. Jeg liker Tom Cruise veldig godt som actionhelt - men han er ikke Jack Reacher. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå