Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett meg ca halvveis ut i første sesong av V nå, og jeg liker skuespillerne og historien, men det plager meg at de ikke ser ut til å ha bygd et eneste sett. Alt er jo blue/greenscreen.

Det gjør ikke serien dårlig, bare litt mindre troverdig til tider.

Lenke til kommentar

Som så mange andre her inne har jeg også fått ræva mi i gang med å få begynt på Twin Peaks. Var redd for at jeg kom til å bruke masse tid på å komme inn i serien, men satt klistra gjennom hele piloten. Gleder meg til å få sett mer på senga i kveld!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som så mange andre her inne har jeg også fått ræva mi i gang med å få begynt på Twin Peaks. Var redd for at jeg kom til å bruke masse tid på å komme inn i serien, men satt klistra gjennom hele piloten. Gleder meg til å få sett mer på senga i kveld!

Ble selv frelst av piloten. De første 6-7 episodene du har i vente er det beste jeg har sett av tv/film. Gled deg!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer, den er fantastisk.

Lenke til kommentar

ser nå scrubs sesong 9. huff, liker ikke at JD ikke er med lenger og hvordan serien har blitt:(

det er liksom ikke scrubs lengre

w00t, er ikke JD med lengre ? :O

Blir jo som å se 24 uten Jack Bauer eller Dexter uten Dexter :) trist

desverre:( også humoren har forandret seg. det er en annen serie med noen av de samme skuespilelrne med samme serienavn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...