kjetilkl Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 3 hours ago, DukeRichelieu said: Ser mange klager over prisen på Disney, men jeg har dette gratis gjennom samboers TV2-abonnement. I tilfelle det er noen TV2 Play kunder som ikke er klar over den muligheten. Det er billigere å ha TV2 gratis gjennom Strim 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Tenk å helt frivillig gi penger til Disney i 2023. 1 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Liker mye de har der, så jeg gir dem gladelig noen av mine penger. 6 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Kjøleskap skrev (20 timer siden): Tenk å helt frivillig gi penger til Disney i 2023. For mange er det sikkert valget mellom å gi penger til Disney eller ha grinete unger. Ganske lett valg for mange foreldre vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Kjøleskap skrev (På 12.8.2023 den 1.49): Tenk å helt frivillig gi penger til Disney i 2023. Enig. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Brother Ursus skrev (På 1.8.2023 den 20.27): Sitter og ser på The Orville, og er nå snart halveis i sesong 2. For en morsom og koselig serie. Jeg elsker Star Trek TNG, så denne var rett opp min gate. Vet ikke hvorfor jeg ikke har sett den tidligere. Dette er foreløpig mer Star Trek enn de nye Star Trek seriene er, og spesifikt veldig TNG-lignende. Dette mens Strange New Worlds sesong 2 stort sett skuffer. The Orville er fantastisk, en veldig fin hyllest til (og snill parodi på) Star Trek TNG 😊👍 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 On 8/12/2023 at 8:42 PM, Tomeito said: Liker mye de har der, så jeg gir dem gladelig noen av mine penger. Vi liker også mye på Disney. Vi hopper litt fra tjeneste til tjeneste så mulig jeg har noen feil her men feks , The Bear, The Old man, The patient, Dopesick, Will Trent, Andor, The mandalorian ++. Det virker som det er mye klaging for folk er lei av altfor mye Marvel og Star Wars. 3 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Vi har akkurat sett ferdig sesong 2 av Good Omens. Det begynner å bli lenge siden sesong 1 så denne kom som en overraskelse på meg. Liker du humoren er denne absolutt verdt å se. David Tennant og Michale Sheen er fortsatt knallbra i hovedrollene, spesielt David Tennant som demonen Crowley. I denne sesongen dukker erkeengelen Gabriel (Jon Hamm) med hukommelsestap opp i bokhandelen til Aziraphale, noe som utløser en konflikt mellom himmel og helvete. Skal jeg dømmer utfra hvordan sesongen slutter er det tydeligvis også planlagt flere sesonger her. 4 1 Lenke til kommentar
itgrevelin Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 Har egentlig kost meg veldig mye med star trek: new worlds s2 i det siste. Likte til og med musical episoden, og det er den eneste musical eg har klart å sitte i uten å slå av. Var et par dårlige sanger, ellers var det faktisk komisk. Likte Orville, men var også fordi den ene star trek serien som kom på netflix var så utrolig dårlig. Eg opplever at denne new worlds star trek lar meg bli kjent med folket ombord, og håper de går mer i denne stilen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 Den forrige samboeren har anbefalt den serien. Sett mange andre serier fra Star Trek, men ikke fått ut fingeren med New worlds enda. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Det har vært 10 episoder av Strange New Worlds sesong 2 så langt. Jeg har sett 8 av dem. Det synes jeg har vært sterkt varierende. Veldig opp og ned. Jeg gruer meg til å se musikal-episoden 😄 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 Noen som vet hva slags norske serier som kommer i høst? Har pleid å komme noe oversikt fra Filmpolitiet, men finner det ikke nå. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 Her er i hvert fall NRK: https://www.nrk.no/presse/slik-blir-hosten-pa-nrk-2023-1.16448422 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 Har det egentlig vært noen skikkelig gode norske serier de siste åra? Synes Visting var ganske ålreit, men ellers kommer jeg ikke på noe. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 Kjøleskap skrev (4 minutter siden): Har det egentlig vært noen skikkelig gode norske serier de siste åra? Synes Visting var ganske ålreit, men ellers kommer jeg ikke på noe. Exit var bra, spesielt sesong 1. Likte ikke så godt Wisting, men elska Frikjent og Mammon. Ellers tenkte jeg også på noen av disse klassiske komiseriene. Helt Perfekt er vel ferdig, men Side om Side, Neste Sommer og slike er god middagsunderholdning her i huset. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 Nimrad skrev (1 time siden): Exit var bra, spesielt sesong 1. Likte ikke så godt Wisting, men elska Frikjent og Mammon. Ellers tenkte jeg også på noen av disse klassiske komiseriene. Helt Perfekt er vel ferdig, men Side om Side, Neste Sommer og slike er god middagsunderholdning her i huset. Exit sesong 1 er like bra som exit sesong 3 er dårlig . Ellers er det ikke mye norske serier jeg har tatt meg tid til å se de siste årene. Jeg likte Beforeigners veldig godt, men den er kanskje kansellert? Og så synes jeg det er noen komiserier som Basic Bitch, Hvite gutter, Side om Side er veldig gøy til tider. Ikke noen stor fan av reality generelt, men enkelte sesonger av 71 grader nord har vært gøy. Spesielt den sesongen med Jon Almaas, Erik Follestad og flere til. 2020 tror jeg den gikk. Det beste jeg vet om av norsk humor er dog Kongen Befaler! Nå kommer det snart ny sesong. Jeg anbefaler alle de forrige sesongene også. 1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 Game of Thrones sesong 1,2,3 og 4 var en fornøyelse å se, men så kom jeg til sesong 5 hvor det meste er søppel. Har ikke hoppet over noe i de første 4 sesongene, men jeg gjør ikke noe annet enn å spole i sesong 5. Spoiler De mektigste personene i verden klarer ikke å gjøre noe for å stoppe en "prest". Begge har en hær, mye større enn alle av prestens krigere. Ser fram til at Cersei sprenger presten til fillebiter. Selv om det er en gammel serie så la jeg spoiler i spoiler.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nimrad Skrevet 23. august 2023 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2023 (endret) Så nettopp den nye humorserien til Kevin Vågenes. 4-er på terningen til VG kan jeg være enig med. Det var betraktelig mindre gjenkjennelige karakterer enn f.eks. parterapi. Ellers en liten fun fact. Uten å spoile for mye så er en av karakterene av typen "bor i kjelleren hos mamma og sitter på internett dagen lang" hvor de viste klipp fra Reddit og herfra diskusjon.no. Jommen har de ikke brukt "meg" og mitt profilbilde og redigert tekst og brukernavn da 😛 Beklager litt uklart bilde Endret 23. august 2023 av Nimrad 13 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) Fantastisk Noen som har fått glanet på Ahsoka? Sitter selv på 12 timers skift, så får ikke muligheten før i kveld! Gleder meg! Endret 23. august 2023 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå