Sjørøver Skrevet 17. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2023 Sett siste sesong med Jack Ryan på Prime nå. Om du ikke likte sesong 2 eller 3, så liker du nok ikke denne heller. Sesong 1 var unikt bra i mine øyne, men etter det har det vært uinteressant. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 17. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2023 On 7/11/2023 at 6:18 PM, 0laf said: Jeg kommer nok til å få med meg Ahsoka, men jeg aner allerede ugler i mosen. Særlig en ugle ved navn Kennedy. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 17. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2023 Sett ferdig sesong 1 av Invasion på AppleTV. Sesong 2 kommer samme dag som Ahsoka, 23 august. Den er ok, men ikke fantastisk. En del av skuespillet, blant annet til én av hovedkarakterene er veldig awkward til tider. Cliffhangeren er dog ganske tøff. Får håpe det er en serie som kan vokse. Jeg liker den stor sett bare pga. tematikken, som er utenomjordisk invasjon. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Reg2000 skrev (På 16.7.2023 den 15.18): Så ferdig alle sesongene av Happy Valley. En meget bra serie med en særdeles bra hovedrolle selv om den aller siste episoden kanskje gikk litt fort frem. Politidrama av ypperste klasse for de som feks liker Mare of Easttown (en serie som er svært inspirert av nettopp happy valley). Ligger gratis på nrk.no Sekunderes. Svært solid serie. Jeg har kun sett de første to sesongene den gang de lå på Netflix (tror jeg), så ser frem til å se siste sesong. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Må si at From falt i smak! Lenge siden jeg har vært så hektet på en serie og gler meg til å se neste episode. Ser absolutt parallellene til Lost med tanke på mystikken og tematikken ellers. Skader heller ikke at en Lost-skuespiller har en av hovedrollene. Håper dog ikke det blir like langdrygt som Lost for nå er jeg utålmodig etter noen svar! Hehe. Nesten ferdig med sesong 2 nå og har forstått det slik at det kommer en sesong 3 også. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 DukeRichelieu skrev (1 time siden): Skader heller ikke at en Lost-skuespiller har en av hovedrollene. Jo, det skader serien mest, for jeg likte ham ikke i Lost heller. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Dubious skrev (5 minutter siden): Jo, det skader serien mest, for jeg likte ham ikke i Lost heller. Hehe. Ok. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Hijack på Apple TV plus er en skikkelig god dårlig serie. Utrolig mye man kan klage på i forhold til plot og karakterer, og jeg er usikker på om de klarer å avslutte det på en god måte med 2 episoder igjen. Men jeg er likevel hektet og gleder meg til hver episode. Må være Idris Elba som gjør det verdt det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Sitter å ser på Hijack selv, og gjorde meg nettopp ferdig med episode 3. Dritbra, intenst og ordentlig underholdende. Feiende flotte greier. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Wheel of Time Datt av etter første episode selv, men kanskje man skulle prøve den igjen, sesong 2 starter 1. september på Prime Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Håper virkelig at de skrur det til og får det til bedre i s2 av WoT (masse potensial i s1 og mange gode enkeltelementer, men også mye som drar ned). Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2023 Syns castingen i WoT var dårlig. Eneste Rosamund Pike av hovedkarakterene som kan spille. Rand, Perrin og Mat (spesielt Mat) var ekstremt dårlige. Hører de har byttet ut han som spilte Mat, så det er jo lov å håpe... Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 Fascinerende hvordan Prime gidder å kaste vekk masse penger på dårlige fantasy serier. Men lager relativt billige og gode scifi serier. 1 1 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 Vel, potensialet til WoT er jo stort og det er et stort marked, så om de får det til, kan det jo bli veldig innbringende. Mat ble byttet underveis i s1, derfor det ble en del rart mot slutten av den sesongen Lenke til kommentar
0laf Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 Tomeito skrev (15 minutter siden): Vel, potensialet til WoT er jo stort ... Meh, tror heller jeg ser sesong 2 av Miracle Workers på nytt, og så etter det, kanskje prøve første episode at WoT Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 Veldig fint om folk kort kan nevne hvor de streamer fra, så slit å bruke apper for å finne fram. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 Gouldfan skrev (7 minutter siden): Veldig fint om folk kort kan nevne hvor de streamer fra... Usenet 🙄 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 0laf skrev (6 minutter siden): Usenet 🙄 Den er på Hbo også så jeg. Men takk, fra nå av er det fint om man bare skriver feks Hbo, Usenet, Disney,Prime osv 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 0laf skrev (1 time siden): Meh, tror heller jeg ser sesong 2 av Miracle Workers på nytt, og så etter det, kanskje prøve første episode at WoT Miracle Workers er undervurdert. Ikke sett noe av s4 ennå, men håper det er like bra som før Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2023 Gouldfan skrev (1 time siden): Veldig fint om folk kort kan nevne hvor de streamer fra, så slit å bruke apper for å finne fram. Jeg er pirat. Har gitt opp å betale for en tjeneste, for å finne ut at det jeg vil ha er region-sperret. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå