Filmvenn Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Ja, men alikevel serien i sin helhet var nesten elendig. Første sesong var knall den, men spesielt de to siste var elendige. Å beviste fullt ut av forfatterne hadde en veldig lang plan om å forsette lenge med å gå rundt grøten. Heldigvis skjønte seerne dette, som ledet til at serien ble økset men fikk lov av tv-selskapet til å fullføre serien. Noe som ble gjort som om du skulle nesten tro sjimpanser hadde skrevet serien de siste sesongene. I tillegg for å snakke om skuespiller-prestajonene til spesielt skuespillerne som spilte Michael, Lincoln og Sara som var noe av det dårligste skuespillet jeg har sett på tv de siste årene, bortsett fra kanskje Heroes. Endret 18. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sesong 1 av Prison Break var helt fenomenal. Resten not so much Wow. Jeg så akkurat første episode av Glee. Tenkte jeg skulle prøve en ny serie. Jeg er faktisk blåst ut av sofaen og ut verandadøra. Denne serien er fantastisk. Velkommen i klubben :] Glee er awesome. Sitter å småsynger selv når jeg ser på. Glee var årets friskeste pust ja, sammen med Spartacus. Sue Sylvester er som den mannlige versjonen av Ari Gold. Fantastisk karakter. http://www.youtube.com/watch?v=gNGFqqVk1ZM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Da har jeg begynt på serien Twin Peaks, foreløbig spennende pilot. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vil forresten takke for tipset om Bored To Death, bra saker. Then again, HBO har vel egentlig ikke noe dårlig ?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vil forresten takke for tipset om Bored To Death, bra saker. Then again, HBO har vel egentlig ikke noe dårlig ?! Den episoden jeg så av ricky gervais show var ikke akkurat imponerende Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hmm. Den serien hadde jeg ikke hørt om engang. Vel, jeg syns ihvertfall HBO har en imponerende samling med veldig bra serier. Og tror nok Boardwalk Empire (Scorsese & Buscemi) kan bli veldig bra Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://nrkp3.no/film...ill-point-se01/ En liten mini-bump. Så gjennom serien etter at du skrev denne posten. Må si det startet ganske bra, og holdt en fallkurve ganske konstant nedover mot slutten. Var en helt grei serie, ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Datt inn pressemelding, Covert Affairs er alt fornyet. Ikke det at jeg anbefaler serien, selv om jeg ser på den (har jeg først startet klarer jeg ikke slutte...). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 John Adams leste eg over her, HBO? Verdt? Glee..... Veldig veldig skeptisk, får prøve den sammen med fruen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 John Adams leste eg over her, HBO? Verdt?Glimrende serie, virkelig å anbefale Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ok. Takk. Forøvrig: Tror det var her White Collar ble nevnt! Første sesong slukt rått. Stilig cliff på slutten, men er nok en mengde med muligheter å skrive tilbake diverse karakterer fremdeles dessverre. Håper sesong 2 er like bra. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) John Adams er ikke en serie å se om du ikke liker trege politiske dramaer. Men om du gjør det så er den midt i blinken. Jeg syntes det var et spennende tema/setting, men serien i seg selv føltes litt livløs. Edit: Så sesong 2 av White Collar i går faktisk. Ikke fult så bra som sesong 1, men den har fungert til nå. Tiffany Tiesen var gravid under innspillingen av de første 6 episodene så du får se veldig lite til henne. Noe som fungerer greit, hadde det ikke vært for disse idiotiske green screen scenene de har spilt inn med henne. Endret 19. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Helt enig om green screenen, selv om det er en tv serie kunne de gjort det bedre, eller bare spilt inn episodene med ordtenlig landskap bak. Ellers synes jeg White Collar er fin underholdning. Neal Cafferey er jo også ganske så awesome. Håper han skifter side etterhvert, kan bli enda bedre da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 TVNorge med ny kanal rettet mot menn Som et svar på FEM-kanalen skal TVNorge nå lansere en "mannkanal" kalt "Max". Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at den vil sende en del serier. Det vil sendes blant annet: Mad Men, Breaking Bad, Spartacus, TBBT, Top Gear og det nye talkshowet til Conan O'Brien(!). Herlig å få Conan på norsk tv hvertfall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Skal endelig starte å jobbe igjen etter 5 mnd med ferie, og har gjort klar PCen med alle sesongene av 24 og alle sesongene av OZ, i tillegg til Kongen av Queens og House som backup. Håper det er nok til 2-3 månder på havet. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 TVNorge med ny kanal rettet mot menn Som et svar på FEM-kanalen skal TVNorge nå lansere en "mannkanal" kalt "Max". Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at den vil sende en del serier. Det vil sendes blant annet: Mad Men, Breaking Bad, Spartacus, TBBT, Top Gear og det nye talkshowet til Conan O'Brien(!). Herlig å få Conan på norsk tv hvertfall. Er det bare jeg som omtrent har sluttet helt å se på TV? Jeg klarer ikke alle reklamepausene, jeg blir tullete av de! Alt jeg vil se laster jeg ned, er jeg alene? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei, absolutt ikke. Jeg ser aldri på tv. Er nesten bare dritt der, samtidig som all den irriterende reklamen. Selvfølgelig går det jo noe bra der en gang i blant, men som du sier. Da laster jeg ned eller kjøper serien/filmen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Vil forresten takke for tipset om Bored To Death, bra saker. Then again, HBO har vel egentlig ikke noe dårlig ?! Den episoden jeg så av ricky gervais show var ikke akkurat imponerende Det er en podcast de bare har slengt noen animasjoner på. Selv synes jeg podcasten var bedre uten animasjonene. Er det bare jeg som omtrent har sluttet helt å se på TV? Jeg klarer ikke alle reklamepausene, jeg blir tullete av de! Alt jeg vil se laster jeg ned, er jeg alene? Nei, du er nok i den eneste. Filmer og serier utgår på TV. Det eneste jeg ser på TV er sport og nyhetskanaler. Filmer og serier kjøpes eller lastes ned. Endret 20. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 TVNorge med ny kanal rettet mot menn Som et svar på FEM-kanalen skal TVNorge nå lansere en "mannkanal" kalt "Max". Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at den vil sende en del serier. Det vil sendes blant annet: Mad Men, Breaking Bad, Spartacus, TBBT, Top Gear og det nye talkshowet til Conan O'Brien(!). Herlig å få Conan på norsk tv hvertfall. Faen meg på tide at denne kom til norsk tv. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har fått sett første av to sesonger av komiserien "Spaced". Herrejesus så genialt dette er, satt med latterkrampe i går. Rart at jeg aldri hadde hørt om serien før jeg leste Empires top 50 TV-serier. Det er noe med redigeringa som gjør denne serien jævli genial. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå