Comma Chameleon Skrevet 29. april 2023 Del Skrevet 29. april 2023 0laf skrev (10 timer siden): Please don't fuck it up 🤞🤞 Gleder meg veldig, men faren for at Netflix ødelegger her også er stor. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2023 Del Skrevet 30. april 2023 I går så jeg sesong 1 Sweet Tooth (8 episoder), som jeg har sett før når serien kom ut i 2021. (Netflix) I dag så jeg sesong 2 (8 episoder), som kom ut på torsdag. Sesong 1 er mye bedre enn sesong 2. Kan vurdere å se S1 igjen, men tviler på at jeg gidder å se S2 om igjen. Håper det kommer en sesong til. Uansett verdt å se. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. april 2023 Del Skrevet 30. april 2023 Brother Ursus skrev (På 29.4.2023 den 1.14): Picard sesong 3 var en SANN fornøyelse med en utrolig tilfredsstillende konklusjon. Man trenger overhodet ikke se sesong 1 & 2. De er ikke sammenkoplet overhodet. Men sesong 1 var ganske OK. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 30. april 2023 Del Skrevet 30. april 2023 39 minutes ago, Sjørøver said: Men sesong 1 var ganske OK. Jeg synes helt ærlig at både sesong 1 & 2 var ålreite nok. Men sesong 3 er hva Picard og alle TNG-filmene burde ha vært fra begynnelsen av Gjenforening, fan service, og stor ståhei! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 30. april 2023 Del Skrevet 30. april 2023 Begynte på Mrs. Davies på HBO MAX. Sci-fi / komedie. Ganske underholdende og unikt etter to episoder. Kommer til å se videre. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Pløyde gjennom Reacher sesong 1 på Amazon Prime ila helga. Veldig enkelt og greit, og det er digg en gang i blant med så enkle action-serier. Ikke store greiene, men underholdende nok. Sesong 2 vil nok bli sett når den kommer, men er ikke noe jeg nødvendigvis kommer til å ligge våken om natta i spenning for. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 15 hours ago, Brother Ursus said: Jeg synes helt ærlig at både sesong 1 & 2 var ålreite nok. Men sesong 3 er hva Picard og alle TNG-filmene burde ha vært fra begynnelsen av Gjenforening, fan service, og stor ståhei! Personlig synes jeg det ble i overkant mye "fanservice", men bra sesong. De kunne godt hatt med noen nye karakterer og ikke bare dratt frem alle de gamle heltene fra TNG. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Er skikkelig bortskjemt med både Barry og Succession på mandager. Kvalitet på kvalitet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Ja, to helt fantastiske serier! 😁 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Så boston marathon serien her foreleden. Jeg husker selvfølgelig hendelsen, men hadde glemt hvor sinnsyk jakten på terroristene var. Det må ha vært århundrets politijakt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Deechon skrev (37 minutter siden): Så boston marathon serien her foreleden. Jeg husker selvfølgelig hendelsen, men hadde glemt hvor sinnsyk jakten på terroristene var. Det må ha vært århundrets politijakt. Tok de for seg det med at en stor gjeng på Reddit o.l. feilaktig pekte ut en fyr og konsekvensene av det? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Deechon skrev (40 minutter siden): Så boston marathon serien her foreleden. Jeg husker selvfølgelig hendelsen, men hadde glemt hvor sinnsyk jakten på terroristene var. Det må ha vært århundrets politijakt. Hvilken da? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Regner med at det er denne: https://www.imdb.com/title/tt27142031/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_q_american%20manhunt Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Comma Chameleon skrev (4 timer siden): Tok de for seg det med at en stor gjeng på Reddit o.l. feilaktig pekte ut en fyr og konsekvensene av det? Ja. Nimrad skrev (4 timer siden): Hvilken da? Den @Tomeito linka 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Tips til god true crime? Så Boston Marathon ble nevnt, den skal sees. Eventuelt tips til gode serier som er basert på virkelige hendelser. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) OddZen skrev (18 minutter siden): Så Boston Marathon ble nevnt, den skal sees. Manhunt: Unabomber er fantastisk siden vi er inne på manhunt-temaet: https://www.imdb.com/title/tt5618256/ Men av ordinære true crime-serier synes jeg The Jinx kanskje er den mest undervurderte der ute. Himmel og hav mer sjokkerende og mer interessant enn Making a Murderer som jo gikk som en farsott. Endret 2. mai 2023 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Av filmatiseringer kan jeg også nevne den relativt nye Black Bird på Apple TV+. Inspirert av virkelige hendelser heter det, så litt mer fritt der, men veldig bra anyway. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Comma Chameleon skrev (23 timer siden): Er skikkelig bortskjemt med både Barry og Succession på mandager. Kvalitet på kvalitet. Jeg har sett alt av succession, men syns bare det er middelmådig. Hva er det jeg ikke forstår? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Sjørøver skrev (34 minutter siden): Jeg har sett alt av succession, men syns bare det er middelmådig. Hva er det jeg ikke forstår? Mulig det bare ikke er en serie for deg. Vil ikke si det er en serie for absolutt alle, så det er ikke overraskende. Synes bare det er bra drama og interessante karakterer. Fantastiske skuespillerprestasjoner, spesielt av Kieran Culkin og et par andre. Føler de klarer å vise mange sider ved disse fæle rikingene, både positive og negative. Og en banger soundtrack! 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 15 hours ago, Sjørøver said: Jeg har sett alt av succession, men syns bare det er middelmådig. Hva er det jeg ikke forstår? Klarte ikke mer enn førsteepisoden jeg, og det til tross for at jeg har VELDIG sansen for Brian Cox. Var ikke en serie for meg tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå