InsertNumLock Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Wow. Jeg så akkurat første episode av Glee. Tenkte jeg skulle prøve en ny serie. Jeg er faktisk blåst ut av sofaen og ut verandadøra. Denne serien er fantastisk. Velkommen i klubben :] Glee er awesome. Sitter å småsynger selv når jeg ser på. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Twin Peaks og The Wire Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Velkommen i klubben :] Glee er awesome. Sitter å småsynger selv når jeg ser på. Hehe. Jeg gaulet med til Don't Stop Believing. Sikkert ikke siste gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Du må se auditionen til han som spiller Kurt: http://www.youtube.com/watch?v=9HlyIyfJ3Wc Og hun som spiller Rachel trenger ikke å spille, da hun er slik i det daglige liv http://www.youtube.com/watch?v=h0X_lNU_Vpg Endret 17. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) GOD, DO SOMETHING ORIGINAL. I hate Glee! I don't see its appeal at all. Føler jeg må kaste opp hver gang samboern min ser på Glee.. Endret 17. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Twin Peaks og The Wire Hørt mye om de seriene ja, har liksom aldri fått tid. Nå har jeg det, og takk for tipset! Dexter! Så første og andre sesong av serien, men gikk faktisk lei. Er vel i 5 sesong nå, kanskje jeg må ta det opp igjen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Bare jeg som synes Arrested Development kom litt tregt i gang? Så ca de 10 første episodene, men jeg tok den ikke helt. Jeg takler ikke Arrested Development. Ingen av karakterene er hverken mulige å like eller hate. Virker som om jeg er alene. Neida, taklet ikke den jeg heller. Og skjønner ikke hvorfor folk liker den så jævlig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Wow. Jeg så akkurat første episode av Glee. Tenkte jeg skulle prøve en ny serie. Jeg er faktisk blåst ut av sofaen og ut verandadøra. Denne serien er fantastisk. Har sett det et par ganger, og kan ikke fordra det. Elsker musikaler, og er definitivt med på tanken om en musikal i serieformat, men vokalprestasjonene er horrible. Problemet er ikke nødvendigvis at skuespillerne synger direkte dårlig, men det er så altfor tydelig at sangene ikke bare har blitt spilt inn på forhånd i studio, men også at stemmene har blitt auto-tuned og overprodusert til helvete og tilbake igjen. Dermed har samtlige like stort særpreg og "edge" som Justin Bieber på en dårlig dag, og det ødelegger samtlige av sangene som er med. Merk at jeg faktisk trodde jeg kom til å like serien. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Dexter! Spesielt 2 første sesongene er knallbra, men halvveis uti sesong tre ble det kanskje litt tamt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Dexter! Spesielt 2 første sesongene er knallbra, men halvveis uti sesong tre ble det kanskje litt tamt. Da må du sesong 4! Den tar heelt av! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kvDLADUkyUU Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Dexter! Spesielt 2 første sesongene er knallbra, men halvveis uti sesong tre ble det kanskje litt tamt. Da må du sesong 4! Den tar heelt av! Stilig, da må jeg fa tak på den. Har ikke somlet meg til å skaffe den enda. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Huff, Dex sesong 4. Thanksgiving vil aldri bli det samme igjen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Uten å avsløre noe så blei dama mi nesten sur på serieskaperne etter sesong 4. Så de har om ikke annet klart å lage noe som engasjerer. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha, må si det høres lovende ut. Har Showtime sagt noe om det kommer en 5. sesong? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sesong 5 har vel premiere 26. september Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fantastisk, da rekker jeg se sesong 4 før den starter! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Slutten av september. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1182969&st=240 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som ser på Eureka her? Det var nylig et dramatisk kidnappingsdrama som utspant seg bak scenen der. Les mer her: http://eurekaunscripted.typepad.com/blog/2010/08/a-puzzling-scenario.html Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Ser ikke at noen har nevnt Prison Break enda, og ser den heller ikke på listen din. Folk her kan si hva de vil om de senere sesongene og hvordan det hele utviklet seg, men sesong 1 er nå uansett av høy kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå