Kjøleskap Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 0laf skrev (22 timer siden): Hva med en ny sesong av 24, herr Sutherland? Serien trenger en skikkelig avslutning. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Da var jeg ferdig med The Expanse, og har litt lyst å se serien om igjen... kunne gjort det i dag, om jeg hadde hatt tid, men som sagt, Prime går ut på Søndag. Får vente og se om den kommer på UHD Blu-ray. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Noen som kan anbefale noen alternative strømmetjenester? Har brukt litt curiosity stream tidligere, og synes det var OK. Men finnes det flere, innenfor andre nisjer? Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 11 minutes ago, Sjørøver said: Noen som kan anbefale noen alternative strømmetjenester? Har brukt litt curiosity stream tidligere, og synes det var OK. Men finnes det flere, innenfor andre nisjer? https://pluto.tv er gratis. Er ikke så voldsomt mye spennende der i min oppfatning, men det er vanskelig å slå gratis. Trenger ikke engang registrere, tror jeg. De har samlet sammen en del andre gratis greier også, som South Park og Ridiculousness, som jeg liker. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 48 minutes ago, Sjørøver said: Noen som kan anbefale noen alternative strømmetjenester? Har brukt litt curiosity stream tidligere, og synes det var OK. Men finnes det flere, innenfor andre nisjer? MagellanTV er litt ala Curiosity Stream. Hadde denne før, en del interessant der. Wondrium er også en, men den har jeg ikke prøvd sjøl. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 https://taskmastersupermaxplus.vhx.tv/ De har kun Taskmaster, og noen av kopiene fra andre land. Ikke prøvd tjenesten selv, men har vurdert det. Har sett det meste fra kanalen i UK med VPN. 1 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Sjørøver skrev (2 timer siden): Noen som kan anbefale noen alternative strømmetjenester? Har brukt litt curiosity stream tidligere, og synes det var OK. Men finnes det flere, innenfor andre nisjer? Kan anbefale Discovery+ om du liker true crime. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 RRhoads skrev (52 minutter siden): Kan anbefale Discovery+ om du liker true crime. Eller dårlig reality lol. Discovery+ har noe bra, men herregud hvor mange "90 days" og spin-offs the finnes. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Eller dårlig reality lol. Discovery+ har noe bra, men herregud hvor mange "90 days" og spin-offs the finnes. Viaplay om du vil ha norges beste utvalg av film og serie med en score under 6 på IMDB. Fant denne når jeg søkte opp om Vinland Saga kom med engelsk språk: https://www.crunchyroll.com/ 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Sjørøver skrev (3 timer siden): Viaplay om du vil ha norges beste utvalg av film og serie med en score under 6 på IMDB. Fant denne når jeg søkte opp om Vinland Saga kom med engelsk språk: https://www.crunchyroll.com/ Crunchyroll er bare anime. Kan være greit å vite. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Takk for input all i hopp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Sjørøver skrev (22 timer siden): Noen som kan anbefale noen alternative strømmetjenester? Har brukt litt curiosity stream tidligere, og synes det var OK. Men finnes det flere, innenfor andre nisjer? Pluto TV med VPN USA. Freevee Tubi BBC iPlayer All 4 The Roku Channel SVT Play DRTV Filmbib Filmoteket Endret 4. februar 2023 av ^fmj Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Har brukt Acorn til å se britisk innhold tidligere, spesielt fantastiske Detectorists. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Detectorists skulle jeg ønske det gikk an å se på en norsk strømmekanal. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 oOF skrev (8 minutter siden): Detectorists skulle jeg ønske det gikk an å se på en norsk strømmekanal. Jepp, juleepisoden i år (vel, i fjor) var fantastisk ! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Har ikke sett noen episoder av den og det er den serien jeg har nær toppen av lista mi. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 oOF skrev (5 timer siden): Detectorists skulle jeg ønske det gikk an å se på en norsk strømmekanal. https://play.tv2.no/programmer/serier/detectorists 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Oioi! Kan ikke huske at den var der sist jeg hadde Play. Takk! Endret 5. februar 2023 av oOF Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Anbefaler gårsdagens Saturday Night Live- episode med Pedro Pascal. Den var faktisk morsom. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Tror ikke jeg har sett noe av SNL på mange, mange år. Var en liten periode en eller annen norsk kanal (viasat4, nå TV3+?) sendte det for noen år siden, men kan ikke huske å ha syntes det var så innmari gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå