Delvis Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Har sett 2 ep av Three Kingdoms. Liker det sålangt. Noen som har sett hele og har synspunkter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 Gouldfan skrev (Akkurat nå): Er det Mandag den har premiere? Blir vel sluppet natt til mandager ja. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 Delvis skrev (22 timer siden): Har sett 2 ep av Three Kingdoms. Liker det sålangt. Noen som har sett hele og har synspunkter? Hvor? Torrentsider eller? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg har skilt ut en del poster om The last of us til tråden under. 3 Lenke til kommentar
alws_br00d Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Har sett "A Friend of the Family" og jeg kan ikke huske sist jeg ble så grepet av en serie. Måtte bare se neste, så neste.. Det er en sterk historie, men også helt utrolig. Ikke uten grunn at det starter med en 60 år gammel dame som sier at det vi skal se handler mye om henne som barn, og at vi "ikke kommer til å tro det vi ser". Anbefaler å ikke søke så mye kontekst på forhånd. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Late to the party, men etter tre episoder av Tulsa King kan også jeg trygt anbefale den. Lettbeint action med et glimt i øyet. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) https://discussingfilm.net/2023/01/31/james-gunn-dcu-slate-every-new-film-show/ James Gunn har annonsert fremtiden til DCU. Jeg er ikke veldig optimistisk, dessverre. Er personlig helt mettet av superhelter, og ser lite av det som kommer. Det er en god blanding av film og serier. Endret 1. februar 2023 av Sjørøver Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Sjørøver skrev (5 timer siden): https://discussingfilm.net/2023/01/31/james-gunn-dcu-slate-every-new-film-show/ James Gunn har annonsert fremtiden til DCU. Jeg er ikke veldig optimistisk, dessverre. Er personlig helt mettet av superhelter, og ser lite av det som kommer. Det er en god blanding av film og serier. Hele dette Marvel/superhelt kjøret er like spennede som boyband perioden på 90 tallet. 5 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 leifeinar skrev (1 time siden): Hele dette Marvel/superhelt kjøret er like spennede som boyband perioden på 90 tallet. Jeg er så mettet på superhelter at jeg snart på må ta en askeladden. Men jeg ser fremdeles frem til neste Joker og Batman, 10/10 filmer. Merkelig at Titans serien nevnes? Også merkelig at det ikke satses betydelig mer på anime, som de har vært gode på tidligere. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) 11 hours ago, Sjørøver said: James Gunn har annonsert fremtiden til DCU. Jeg er ikke veldig optimistisk, dessverre. Er personlig helt mettet av superhelter, og ser lite av det som kommer. Det er en god blanding av film og serier. The Batman Part II kan være noe å se fram til, men jeg mener at vi trengte ikke enda en Joker film, siden den første var såpass bra som den var. Syntes heller ikke at DCU har klart helt det samme som MCU klarte å få til og kjenner at jeg er litt metta sjøl. Det har pågått jevnlig i godt og vel 15 år (siden Iron Man satte startskuddet i 2008) Men det jeg kommer med her er strengt tatt mer film- enn serieprat, så unskyld for digresjonen. Endret 1. februar 2023 av Wheeljack Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Wheeljack skrev (1 time siden): Men det her jeg kommer med her er strengt tatt mer film- enn serieprat, så unskyld for digresjonen. Alt kommer på HBO Max(eller hva enn HBO-Discovery velger å kalle tjenesten sin til slutt), men denne tråden kunne like gjerne blitt døpt om til streaming-tråden. Er ganske lite aktivitet rundt bare serier. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Sjørøver skrev (23 minutter siden): denne tråden kunne like gjerne blitt døpt om til streaming-tråden. Er ganske lite aktivitet rundt bare serier. Skal man være litt streng med definisjonene sendes alt av tv untatt parabol via internett så det er fort alt alt strømmes i en eller annen form uansett. Endret 1. februar 2023 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 The Ark har premiere på SyFy i dag Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Ser ut som at "the Ark" bruker kjente produsenter for å promotere ukjente skuespillere. Ihvertfall ingen jeg kjente igjen på listen over skuespillere. Kommentarene på Youtube traileren sier det meste, men jeg skal prøve å se den likevel, kun fordi jeg liker alt som foregår i rommet. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Dubious skrev (2 minutter siden): ...men jeg skal prøve å se den likevel, kun fordi jeg liker alt som foregår i rommet. Er også generelt fan av den slags serier, og kommer til å starte på denne, men er enig i at det ikke ser veldig lovende ut. Får litt "The 100"-vibber, en serie jeg personlig mener var bare makkverk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 THE CONSULTANT ser lovende ut, Får håpe Christoph Waltz har en serie og manus som er han verdig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Tok en pause fra The Expanse, for å se 8 sesonger av House MD, som jeg nå er ferdig med. Har sett hele serien en gang før. Ja, jeg har alt for mye tid til å se på serier. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 "The Ark" er ikke noe jeg kommer til å bruke tid på med det første. Dårlig skuespill, dårlig grafikk/CGI, og masse hull, bokstavelig talt. Serien hadde 6 stjerner før den kom ut, og nå er den nede på 3 stjerner. Ser heller "Passengers", samme konsept, men mye bedre av alt. Allerede sett filmen 2 ganger, så den er heller ikke noen prioritet. Blir å se ferdig The Expanse før Prime går ut på Søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå