Filmvenn Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Den mini-serien er litt verdt å få med seg. Du har selvfølgelig mini-serier som John Adams, The Pacific, Band of Brothers, The Prisoner(selv remaken som AMC har lagd) o.s.v. som burde prioriteres først. Men ja, jeg synes du skulle se den hvis du har sett de bedre mini-seriene der ute. Det er ikke noe The Wire, det er ikke noe Prison Break. Det er er liksom en mini-serie for seg selv, fordi folkene vi sympatiserer oss med i serien faktisk er de slemme. Men igjen, det er jo på en måte noe du har sett før med "tjuver og purk", bare her er det litt bedre fremstilt. De to siste episodene likte jeg ikke stort, men så og si hele mini-serien er grei. Skuespillerne er greie, og spenning er gangske bra til tider. 7-8 av 10 hvis jeg skulle rate mini-serien. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er remaken av The Prisoner verdt bryet? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen her som har sett Riget, noe jeg burde få med meg? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan noen som ikke anser seg selv som Heroes-fanboys si noe vettugt om serien? Pappa har kjøpt inn sesong 1 på dvd. Skader ikke å begynne rett på, men pros and cons for serien mottas gjerne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan noen som ikke anser seg selv som Heroes-fanboys si noe vettugt om serien? Pappa har kjøpt inn sesong 1 på dvd. Skader ikke å begynne rett på, men pros and cons for serien mottas gjerne. Serien er jævlig bra sesong 1&2 men resten så blir det litt...tja..de drar konseptet litt vel langt, men så absolutt verdt å få med seg 2 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sesong 1 er dritbra! Men så taper det seg bare. Begynnelsen på sesong 4 var også bra, men de klarte å rote det til da også. 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Likte veldig godt Sesong 1, men etter det syns jeg det tapte seg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sopranos. Spesielt hvis du likte Breaking Bad. (Et eller annet med BR som minner meg om Sopranos) Community er en gøyal komiserie, det samme er Arrested Development. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Firefly. Takk for tipset. Sopranos. Spesielt hvis du likte Breaking Bad. (Et eller annet med BR som minner meg om Sopranos) Community er en gøyal komiserie, det samme er Arrested Development. Glemte å legge til Sopranos i listen ovenfor. Skal skjekke ut Arrested Development. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvis jeg bare kunne se en TV-serie resten av livet, så ville det vært Arrested Development. Herregud, så artig det er. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bare jeg som synes Arrested Development kom litt tregt i gang? Så ca de 10 første episodene, men jeg tok den ikke helt. Så forresten ferdig Breaking Bad her om dagen. Var totalt i sjokktilstand etter episoden. Hadde det vært en episode etter der igjen, hadde den vært satt rett på, slik jeg kunne gjøre hele veien. Blir ganske luksus når man starter på en serie man kan se non-stop med episoder. Kjipt å vente helt til juli neste år. Serien er helt oppe med Dexter av mine favoritter. Får vel begynne på Heroes da. Kanskje jeg rekker igjennom første sesong før Dexter starter på igjen i september. Det blir konge! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bare jeg som synes Arrested Development kom litt tregt i gang? Så ca de 10 første episodene, men jeg tok den ikke helt. Jeg takler ikke Arrested Development. Ingen av karakterene er hverken mulige å like eller hate. Virker som om jeg er alene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Neh, har sett første sesong av AD, pluss enkelte episoder nå og da på tv og jeg gidder nok neppe å se resten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Wow. Jeg så akkurat første episode av Glee. Tenkte jeg skulle prøve en ny serie. Jeg er faktisk blåst ut av sofaen og ut verandadøra. Denne serien er fantastisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har vært litt skeptisk til den serien, men folk skryter så av den at jeg får nesten revurdere å sjekke den ut. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har noen gode å spennende serier jeg burde få med meg? I spoileren under ligger seriene jeg har sett alt av og kommer på i farta: Band Of Brothers Breaking Bad Chuck Family Guy Generation Kill Heroes How I Met Your Mother Jericho Kongen Av Queens Smallville South Park The Office US The Pacific The X-Files Lost True Blood Entourage Macgyver The Big Bang Theory + Diverse gamle amerikanske sitcoms Dexter! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har vært litt skeptisk til den serien, men folk skryter så av den at jeg får nesten revurdere å sjekke den ut. Jeg var skeptisk selv. Prøv den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå