Megaoctane Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Andor overrasket positivt. Det er sakte TV, men bygger opp til et klimaks… har ikke sett siste episode enda. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Snakkes mye om Andor. Er det verdt det for meg som ikke er noe Star Wars fan? Synes Mandalorian var ganske "midt på treet" okey. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Nimrad skrev (48 minutter siden): Snakkes mye om Andor. Er det verdt det for meg som ikke er noe Star Wars fan? Synes Mandalorian var ganske "midt på treet" okey. Andor er noe helt annet en Mandalorian. Jeg ville sett de første 6 episodene. Om du fortsatt ikke liker det, så er det nok ikke noe for deg. Det er veldig gode karakterer, gode sett og formidable skuespillere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Noen som har inntrykk av denne? Denne ser også lovende ut. Og for de som liker den slags. Endret 15. oktober 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 The Patient er så langt knall god imo, har sett 6 episoder og gleder meg til å se resten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Jepp det ble binging av The Patient og synes den er knallbra Gleder meg til mer! Fire Country var litt generisk firefighter såpeopera. Endret 15. oktober 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) b-real skrev (1 time siden): The Patient er så langt knall god imo, har sett 6 episoder og gleder meg til å se resten. Hvor ligger den? Altså hvor kan man se den Endret 15. oktober 2022 av ChopperReid Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) ChopperReid skrev (1 time siden): Hvor ligger den? Altså hvor kan man se den Hulu, som vi ikke får her, så enten VPN eller torrents vil jeg tro. Har forsøkt å lete etter den selv. Hvis de ikke er raske med å få den på en streamingtjeneste i Norge så blir det 'ulovlig' nedlasting for min del. Så får de skylde seg selv. Endret 15. oktober 2022 av Comma Chameleon Skriveleif Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Comma Chameleon skrev (21 minutter siden): Hulu, som vi ikke får her, så enten VPN eller torrents vil jeg tro. Har forsøkt å lete etter den selv. Hvis de ikke er raske med å få den på en streamingtjeneste i Norge så blir det 'ulovlig' nedlasting for min del. Så får de skylde seg selv. Mistenkte det. Men tidligere har Hulu serier kommet til streamingtjenester her, hvor fort er vel en annen sak.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Shantaram på appletv+ er en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ja, de to første episodene av Shantaram lover godt. Veldig kjent bok som mange har et forhold til. Håper den holder seg spennende, selv om anmeldelsene ikke virker å mene at den er det. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Er Lupin noe å se? På papiret er det en serie jeg skulle like, men ser den har fått enten bunn-rating eller topp-rating. Elsk/hat altså. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 DukeRichelieu skrev (58 minutter siden): Er Lupin noe å se? På papiret er det en serie jeg skulle like, men ser den har fått enten bunn-rating eller topp-rating. Elsk/hat altså. Jeg hater franskmenn, men lupin var greit det altså. Men ikke utrolig fantastisk, men greit vomfyll. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Delte meninger igjen men jeg synes siste episode av Rings of Power var fantastisk, både lyd bilde og handling.. Men jeg likte hele serien da, og fremragende skuespill. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Enig. Delte meninger. Celebrimbor var en mester kriger smed, som ble manipulert til å lage ringene. I serien skal han også liksom være en begavet smed, men så er det Galadriel og Hallbrand som må fortelle ham hva han skal gjøre, for han er helt rådvill når ingenting virker... Lyden er bra, bildet er bra, og man har kastet bort masse tid på historier eller handling som til slutt er unødvendig, mens alvenes Rings of Power bruker man de siste 15 minutter på å lage! Og heldigvis er Galadriel der for å fortelle Lord Elrond og Celebrimbor hva de skal gjøre, for gutta var helt på jordet... Elendig. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 ....de har 5 sesonger de skal fortelle. Kanskje mer ringer i neste sesong? 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 sant. de smir kanskje de neste 7 for dvergene i siste episode av neste sesong, og så får vi kanskje de 9 for menn i siste episode av tredje sesong. Såfremt ikke de eksisterende serieskaperne får sparken, så har jeg ikke noe stor tiltro til denne serien eller Wheel of time. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Ikke veldig høye forventninger på veien videre med Rings of Power nei, men en god start hadde sikkert vært å fjerne showrunnerene ja. Fatter og begriper ikke hvorfor disse folkene fikk dette oppdraget? Uansett ikke en serie som blir savnet de neste 2 årene, men blir jo spennende å se om det løfter seg til neste anledning. 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Skjønner ikke helt hva dere er så misfornøyd med? Jeg synes det har vært bedre enn forventet, gode skuespillere, super filming, og jeg føler at de har truffet skikkelig på å bevare stemningen fra filmene? - Har tatt meg mange ganger gjennom sesongen i å sitte og tenke på at jeg skulle ønske Wheel of Time hadde vært like bra laget. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå