ReaveЯ Skrevet 15. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Ja er helt slukt av det som er på Apple tv+ Sett Severance og driv på For All Mankind og Black Bird. Bra jeg kom over tilbudet på PS5. 6 måneder gratis er gull! e: ser fram til når Ted Lasso kommer og! Endret 15. juli 2022 av ReaveЯ Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 Får ikke rost The Boys nok. For en serie. Noe kulere og mer originalt de siste årene skal man lete lenge etter. Spoiler På sett og vis en sesong hvor det ikke skjedde veldig så veldig mye sesongfinalen tatt i betraktning, men en morsom reise allikevel. Dessverre opplever jeg oftere og oftere at tid foran TV-en mer føles som man slår i hjel tid. Men nå og da kommer man over serier eller dokumentarer hvor det føles som det er en investering i ens liv og vel brukt tid. Om det gir mening? 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 21 hours ago, Corporal Jenkinson said: Fikk sett episode tre nå. Paul Walter Hauser spiller rollen som Larry helt latterlig bra. Greg Kinnear også sterk. Kommer nok til å følge denne framover. Apple TV+ har virkelig kommet seg. Severance en av årets bedre + en del annet snacks i biblioteket! Er faktisk veldig fan av Hauser og Edgerton i denne serien. Begge skuespillernes beste roller så langt, og jeg har sett dem i mye. Jimmy er mye mer komplisert rolle enn jeg forventet, for de viser det mer og mer som denne fyren som forsøker å skjule sin frykt. Føler Kinnear gjør ofte den samme rollen hele tiden, men liker han mer i Black Bird. Ray Liotta er også veldig annerledes enn hva han pleier. Men føles så trist å se hans karakter så nedbrutt, spesielt etter han døde etter han følte seg dårligere og dårligere. Han var også veldig dårlig når de filmet serien. Mye spennende på vei til AppleTV+ resten av året. Beste utvalget av serier resten av året for min del. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 Corporal Jenkinson skrev (22 timer siden): Apple TV+ har virkelig kommet seg. Severance en av årets bedre + en del annet snacks i biblioteket! Spør du meg har Apple TV+ levert så og si fra første stund. De vant faktisk emmy første(?) år, noe ikke en gang Netflix har klart. For ikke å snakke om oscaren de fikk for filmen CODA. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) De har sensurert The Boys btw. 1 episode. Før så brakk hun seg og hostet... Noe som tydet på blowjob. Dette er borte nå. Iallefall i min hukommelse. Var dette jeg reagerte på. Nå kom det først som en svak detalj når Deep i møtet 7 sa hun svelget et eller annet ordspill. Endret 16. juli 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 Gouldfan skrev (3 timer siden): Tror bare du husket rekkefølgen feil. Sjekket nå selv og det du tenker på kommer 31:20 ut i første episode, men det er en scene i mellom først. Ingenting ser endret ut her på min Prime i alle fall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2022 Anbefaler the rehearsal for de som likte Nathan for you, bare 10 ganger mer intenst. Går på hbo. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) On 7/16/2022 at 4:52 PM, Maury said: Er faktisk veldig fan av Hauser og Edgerton i denne serien. Begge skuespillernes beste roller så langt, og jeg har sett dem i mye. Jimmy er mye mer komplisert rolle enn jeg forventet, for de viser det mer og mer som denne fyren som forsøker å skjule sin frykt. Føler Kinnear gjør ofte den samme rollen hele tiden, men liker han mer i Black Bird. Ray Liotta er også veldig annerledes enn hva han pleier. Men føles så trist å se hans karakter så nedbrutt, spesielt etter han døde etter han følte seg dårligere og dårligere. Han var også veldig dårlig når de filmet serien. Mye spennende på vei til AppleTV+ resten av året. Beste utvalget av serier resten av året for min del. Hadde ikke fått med meg at Ray Liotta er død. Trist da han var en meget god skuespiller. Vil da sette ennå mer pris på Black Bird. Endret 17. juli 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Comma Chameleon skrev (9 timer siden): Tror bare du husket rekkefølgen feil. Sjekket nå selv og det du tenker på kommer 31:20 ut i første episode, men det er en scene i mellom først. Ingenting ser endret ut her på min Prime i alle fall. Jo det var der, vi hadde sikkert bare lav lyd. Endret 17. juli 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2022 Akkurat ferdig med Stranger Things S04 nå. Hva er egentlig greia med at alle snakket om spin-offs? Spoiler For min del virket det mer som at det definitivt kommer en S05 hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2022 Nimrad skrev (1 time siden): Akkurat ferdig med Stranger Things S04 nå. Hva er egentlig greia med at alle snakket om spin-offs? Skjul innhold For min del virket det mer som at det definitivt kommer en S05 hvertfall. Sesong 5 er ingen hemmelighet, og det blir siste sesong, deretter kommer det spin-offs. 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2022 Nimrad skrev (5 timer siden): Hva er egentlig greia med at alle snakket om spin-offs? Har vell vært snakk om at de skal lage noe lignende satt til en annen tidsepoke eller annen sted geografisk. Sesong 5 er bekreftet som siste sesong. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2022 Begynte på seneste episode av Better Call Saul, pauset litt og fortsatte, og da spilte Netflix plutselig første episode av sesong 1. Nå ligger det kun frem til S06E08 på Netflix, jævla irriterende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) Jeg har skilt ut diskusjonen rundt Apple TV til tråden jeg har lenket til under. Endret 20. juli 2022 av ilpostino 4 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg og kona elsker nå The Boys, det er voldelig og stygt språk. Men moralen er vel god. Bare litt bakvendt. Superhelter er slemme med noen unntak og antiheltene er snille... 4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Hell i uhell med drittvær denne sommeren. Har akkurat fått startet igjen på backlogen fra Apple TV+. Og du milde Jesus! Herregud, så bra Severance og Pachinko er da!? Har ikke fått sett de ferdig enda, men selv om jeg er både gammel Game of Thrones og Ringenes Herre-fan så tror jeg søren meg både Pachinko og Severance kommer til å toppe serielista mi i år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Gouldfan skrev (21 timer siden): Jeg og kona elsker nå The Boys, det er voldelig og stygt språk. Men moralen er vel god. Bare litt bakvendt. Superhelter er slemme med noen unntak og antiheltene er snille... Godt dere valgte å fortsette Utrolig herlige stykke serie det der! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 (endret) På Apple TV+ vil jeg anbefale Tehran. Den virket litt slow,. Tok en pause etter 5-6 episoder. Men når jeg begynte på den igjen nå ble jeg så hekta at jeg så resten med sesong 2 på 1 dag. Etter å ha sett hele så langt synes jeg den er på nivå med franske Le Bureau. Håper virkelig det kommer en sesong 3. Endret 22. juli 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Gouldfan skrev (21 timer siden): Jeg og kona elsker nå The Boys, det er voldelig og stygt språk. Men moralen er vel god. Bare litt bakvendt. Superhelter er slemme med noen unntak og antiheltene er snille... Hva var det som fikk konvertert deg? Hvor langt måtte dere se før dere likte det? Anbefaler alle en titt her, var et par jeg ikke visste om: https://p3.no/filmpolitiet/2022/06/sommerserier/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå