Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^Batgirl er hawt! :dribble: Gratulerer med anniversary flaggermuskvinne...

 

yay, house har begynnt på nrk igjen, jeg har sesong 2 på dvd, men er gøy å se den med familien

9482696[/snapback]

Meh, vet ikke om jeg liker Laurie som snakker amerikansk. Blir bare feil.

På PVR'en så har jeg bare plass til èt til ukentlig forhands opptak som jeg kan stille inn (canal digital sin har max 8, håpløst!) , og det går til Entourage. Men ser på House når det er på og jeg sitter forand tv'en, god serie nontheless.

Lenke til kommentar

En forumkis ved diskuterfilm.com, i samarbeid med Clark Nova, har laget kommende NRK-serie; Kanal 1. Première 5. november kl. 22.00, NRK3.

 

Smakebit:

 

RuD3C6izkxI

 

Serien er en slags "oppfølger" av noen innslag vi lagde for humorprogrammet "Slå På Ring" i 2005, en parodi på Extreme Makeover titulert "Amazing Transformation". Her følger vi hovedkarakterene Erlend og Steinjo videre, nå bak spakene på en egen TV-Kanal. Alt er imidlertid ikke fryd og gammen, da det viser seg at noen grønne menn er interessert i jordkloden...

 

Jeg har animert og klippet omtrent halvparten av dette, Clark Nova resten; han står også bak regi & manus. Erlend og Steinjo gjør alle stemmer og musikk (sammen med en lyddesigner). Idéer stammer stort sett fra uttalige ineffektive kaffaslabras med disse fire involvert. Vi har i tillegg hatt en fyr på online. Så, foruten "papiravdelingen", et veldig lite team. Lavbudsjett med andre ord.

 

Følg med, folkens!

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Da er førstepost oppdatert med lenker til nye tråder. Er det noen nye serier som dere vil lage diskusjonstråd for, så er det bare å gjøre det og si ifra i denne tråden.

 

Fruene sesong 4 og K-Ville sesong 1 er laget og ''bokført'' i første post. I tillegg så er tråden til Fisker om Lost også med. Sesong 4 av Lost er like rundt hjørnet, og skal vi bare ta diskusjonen i Lostkafeèn?

Lenke til kommentar

Californication hadde premier i sommer. Noen som har tatt en titt? Serien har fått god kritikk, seks episoder har blitt sett og en sesong to er også bekreftet. Starring David Duchovny, som kjent fra X-Files (også Twin Peaks) - spiller Hank Moody, nr forfatter som sliter med sitt forhold til sin datter og ex-kone. Det skal visst også være en del sex med inn i serien. :p

 

Ble nyskjerrig, så får ta en titt i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...