Gunfreak Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 airsoft er jo en helt vanlig hobby, er vansklig å drepe noen som helst med dem Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det Thompson gæveret ditt airsoft våpen, eller kjøpt på brio? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 airsoft, men ikke langt unna brio pris, kosta bare 550kr pluss frakt og moms da, brukte faktisk mer penger på magainer en på selve våpenet, men kjøpte det bare for å låne bort, våpenet jeg bruker er en Garand Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ehh vell nok off-topic snakk? mer serie prating gutt Snart Premiere på Prison break , heroes og desperate housewives! alt dette starter i september det blir diiiigg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 yay, house har begynnt på nrk igjen, jeg har sesong 2 på dvd, men er gøy å se den med familien Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Twin Peaks-fan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 I dag er det 40 år siden Batgirl dukket opp i Batman-serien....14.9.67 : http://www.youtube.com/watch?v=I345V-kUYzg Hennes første motstander var Pingvinen (aka Burgess Meredith) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ^^Batgirl er hawt! Gratulerer med anniversary flaggermuskvinne... yay, house har begynnt på nrk igjen, jeg har sesong 2 på dvd, men er gøy å se den med familien 9482696[/snapback] Meh, vet ikke om jeg liker Laurie som snakker amerikansk. Blir bare feil. På PVR'en så har jeg bare plass til èt til ukentlig forhands opptak som jeg kan stille inn (canal digital sin har max 8, håpløst!) , og det går til Entourage. Men ser på House når det er på og jeg sitter forand tv'en, god serie nontheless. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Flere som ser på Eureka? Fått sett 4 episoder nå, ganske fornøyd. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 eureka ja, utrolig bra serie. sett alt som er kommet til nå et 3 talls ganger;P elsker den serien. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) En forumkis ved diskuterfilm.com, i samarbeid med Clark Nova, har laget kommende NRK-serie; Kanal 1. Première 5. november kl. 22.00, NRK3. Smakebit: RuD3C6izkxI Serien er en slags "oppfølger" av noen innslag vi lagde for humorprogrammet "Slå På Ring" i 2005, en parodi på Extreme Makeover titulert "Amazing Transformation". Her følger vi hovedkarakterene Erlend og Steinjo videre, nå bak spakene på en egen TV-Kanal. Alt er imidlertid ikke fryd og gammen, da det viser seg at noen grønne menn er interessert i jordkloden... Jeg har animert og klippet omtrent halvparten av dette, Clark Nova resten; han står også bak regi & manus. Erlend og Steinjo gjør alle stemmer og musikk (sammen med en lyddesigner). Idéer stammer stort sett fra uttalige ineffektive kaffaslabras med disse fire involvert. Vi har i tillegg hatt en fyr på online. Så, foruten "papiravdelingen", et veldig lite team. Lavbudsjett med andre ord. Følg med, folkens! Endret 16. september 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så siste episode av Sopranos i går. Fortsatt litt i sjokk over slutten. Uansett vemodig at verdens beste serie er over Trur jeg skal begynne på sesong 1 igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Grattis Adam West 19.9. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser ikke at Black Books, er nevnt i denne tråden. Genial britisk humor. Ufattelig trist at den bare fikk 3 korte sesonger. Lo så jeg grein flere ganger! Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Apropos Sopranos.. Har akkurat fått låne Sopranos Sesong 1 av en mate.. Er spent! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Da er førstepost oppdatert med lenker til nye tråder. Er det noen nye serier som dere vil lage diskusjonstråd for, så er det bare å gjøre det og si ifra i denne tråden. Fruene sesong 4 og K-Ville sesong 1 er laget og ''bokført'' i første post. I tillegg så er tråden til Fisker om Lost også med. Sesong 4 av Lost er like rundt hjørnet, og skal vi bare ta diskusjonen i Lostkafeèn? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Apropos Sopranos.. Har akkurat fått låne Sopranos Sesong 1 av en mate.. Er spent! 9526534[/snapback] Gled deg Du har mange gode timer foran deg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det noen her som har sett Bury My Heart at Wounded Knee? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Californication hadde premier i sommer. Noen som har tatt en titt? Serien har fått god kritikk, seks episoder har blitt sett og en sesong to er også bekreftet. Starring David Duchovny, som kjent fra X-Files (også Twin Peaks) - spiller Hank Moody, nr forfatter som sliter med sitt forhold til sin datter og ex-kone. Det skal visst også være en del sex med inn i serien. Ble nyskjerrig, så får ta en titt i morgen. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har et par spørsmål om Big Love. ---- Spoiler sesong 1. ---- 1. Skal vi som seer vite hvem som avslørte at Barb var polygamist under årets mother utdelingen? Hvis ja, hvem var det? 2. Hvor gammel var Margene når hun giftet seg med Bill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå