Nopros Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 To sesonger av Skins på to døgn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Takk til personen som nevnte Breaking Bad her inne. Kost meg masse med serien de siste dagene, tommel opp! Samme her, sett ferdig Sesong 1 snart og koser meg skikkelig. Har visst om serien lenge, men ikke orka før nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sherlock noe bra? Hater som regel alle britiske tv-serier, bortsett fra komiserier. Så dog en biografisk tv-film om John Lennon spilt av Christopher Eccleston(fra Dr. Who). Den er ujevn. Med litt riktig navigering kan den bli god. Sherlock Holmes med mobiltelefon kan vel første episode oppsummeres som. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg sett Firefly og Serenity, og sitter igjen med en tomhetsfølelse. For det første kan jeg ikke tro at denne fantastiske serien ble lagt ned, for det andre kan jeg ikke tro at jeg knapt har hørt om den før! Jeg har noen nerdete venner, og jeg har vært innom en del forum. Hvorfor blir ikke Firefly snakket om over alt, hele tiden?? Nå skal jeg kjøpe DVD'en og se hele vidunderet på nytt - med kommentarer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg sett Firefly og Serenity, og sitter igjen med en tomhetsfølelse. For det første kan jeg ikke tro at denne fantastiske serien ble lagt ned, for det andre kan jeg ikke tro at jeg knapt har hørt om den før! Jeg har noen nerdete venner, og jeg har vært innom en del forum. Hvorfor blir ikke Firefly snakket om over alt, hele tiden?? Nå skal jeg kjøpe DVD'en og se hele vidunderet på nytt - med kommentarer. Hehe. Firefly blir nevnt _ofte_ her inne. I min vennekrets er den ansett som et mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg sett ferdig alle Lost sesongene, må si at det var en spennende serie og at jeg likte den godt. Avsluttningen var ikke det jeg håpet på, men verdig avsluttning i allefall. Hva syns dere om den? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Var heller ikke sånn jeg hadde sett for meg avsluttninga til LOST, men alt i alt en veldig bra serie som vil være rangert høyt oppe på lista hos meg hvertfall. Avsluttningen var god men den var vell ganske åpen ettersom jeg forstod den. edit ; leif Endret 6. august 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg sett Firefly og Serenity, og sitter igjen med en tomhetsfølelse. For det første kan jeg ikke tro at denne fantastiske serien ble lagt ned, for det andre kan jeg ikke tro at jeg knapt har hørt om den før! Jeg har noen nerdete venner, og jeg har vært innom en del forum. Hvorfor blir ikke Firefly snakket om over alt, hele tiden?? Nå skal jeg kjøpe DVD'en og se hele vidunderet på nytt - med kommentarer. Jaja, får håpe Joss Whedon får skape noe mesterlig når han hanskes med Thor, Captain America, Iron Man, Hulk og Hawkeye på det store lerretet "Nathan Fillion is Ant-Man. Unfortunately Ant-man is not in the movie". Artig kommentar han hadde på Comic-Con ^_^ Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hva syns dere om den? Å se på Lost er litt som å strande på en øde øy. Det er spennende og mye å ta seg til i starten, men så infiltrerer kjedsomheten deg sakte som et tropisk virus. Du blir dermed paranoid og psykotisk, og etterhvert finner du på en masse rare ting for å holde ditt eget univers gående. Til slutt foregår det så mye sinnsykt rundt deg at den eneste måten å unnslippe alt på er å ta sitt eget liv med en kokosnøtt. Noen kaller det en verdig slutt... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 hehe, fikk meg en morsom start på dagen når jeg leste det der KjemikerJon. Stemmer i grunn på en prikk. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Uff, Lost, ja... Fulgte med på serien fra dag 1, men siste sesong var en eneste nedtur. Var enkelte gode elementer, men hele Flash Sideways-opplegget stinket hestemøkk. Og når man leser rundt på nettet, så ser man det at 70% av folket tror at poenget på slutten var at alle døde da de krasjet på øya. Da kan man spørre seg, er det fordi konseptet var så forvirrende og dårlig fortalt, eller er folk stokk dumme? Jeg skjønte hvertfall poenget, men er ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) God start for Rubicon! AMC's Sunday, Aug. 1 premiere of "Rubicon" became the network's highest rated and most-watched original series premiere ever. The first episode of the new conspiracy thriller averaged two million total viewers, leading into the season's second episode of "Mad Men," which drew 2.5 million viewers. "With last night's premiere of 'Rubicon,' AMC is now three for three with our original series," states Charlie Collier, President and General Manager of AMC. "Rubicon's the newest jewel in the AMC crown which includes our hit series 'Mad Men' and 'Breaking Bad.'" Blir spenndene med The Walking Dead også fra AMC i høst. Den starter i oktober. Endret 7. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg så de to første av Rubicon her om dagen, den kommer jeg definitivt til å følge med på videre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det jeg også liker med AMC er at slik seertall kan de leve med, folk tenker kanskje at 2 millioner ikke er noe med tanke på House og Lost har 10-15 millioner. Men 2 millioner er faktisk veldig bra for en kabel-tv kanal som er så liten som AMC. Ellers så kommer jo "Hell on Wheels" også i 2010(tror den kan bli utsatt til starten av 2011 istede), og så "The Killing" i 2011. Virker hvertfall som AMC begynner å likne mer og mer på HBO. Hvertfall mer enn hva Showtime gjør. About The KillingThe Killing ties together three distinct stories by a single murder and as the detectives assigned to the case disagree about the best course of action, they chase down a variety of leads and suspects. Along the way there are major repercussions for the victim's family, the detectives, the suspects, and the local politicians connected to the case. It is an exploration of Seattle politics; a unique portrayal of a victim's grieving family, and a study of the personal life of a cop. There are no accidents in The Killing. Everyone has a secret, and while our characters think they've moved on, their past isn't done with them. About Hell On WheelsColm Meaney is set to star opposite Anson Mount in AMC's period drama pilot Hell on Wheels. The Endemol USA/Entertainment One-produced Western centers on Cullen (Mount), a former Confederate soldier tracking down the Union soldiers who killed his wife who winds up working on the Nebraska prairie's Hell on Wheels' portion of the transcontinental railroad. Meaney will play Thomas "Doc" Durant, a businessman determined to make his fortune building the transcontinental railroad, a man of vision and a self-serving opportunist who is capable of "creative financing." Meaney joins previously cast Mount, Dominique McElligott and rapper-actor Common. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Da har jeg sett Firefly og Serenity, og sitter igjen med en tomhetsfølelse. For det første kan jeg ikke tro at denne fantastiske serien ble lagt ned, for det andre kan jeg ikke tro at jeg knapt har hørt om den før! Jeg har noen nerdete venner, og jeg har vært innom en del forum. Hvorfor blir ikke Firefly snakket om over alt, hele tiden?? Nå skal jeg kjøpe DVD'en og se hele vidunderet på nytt - med kommentarer. Hehe. Firefly blir nevnt _ofte_ her inne. I min vennekrets er den ansett som et mesterverk. Firefly er et mesterverk av en serie. har sett alt 1.5 ganger og skal nå se alt igjen med kammerat. vi så filmen på torsdagen og han digget det så blir serien nå har bestilt serien fra cdon.no til 300 kr på dvd (BL var bare for dyrt!) får den i morgen. gleder meg til å se den igjen Har enda noen til gode som sier noe stygt om serien. alle elsker den. filmen også. btw: ganske sikker på at serien er den mest diskuterte i tråden. nesten hver side nevnes firefly Endret 7. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Firefly er et mesterverk av en serie. har sett alt 1.5 ganger og skal nå se alt igjen med kammerat. vi så filmen på torsdagen og han digget det så blir serien nå har bestilt serien fra cdon.no til 300 kr på dvd (BL var bare for dyrt!) får den i morgen. gleder meg til å se den igjen Har enda noen til gode som sier noe stygt om serien. alle elsker den. filmen også. btw: ganske sikker på at serien er den mest diskuterte i tråden. nesten hver side nevnes firefly Ja, ser jo det at HER nevnes serien titt og ofte, men ingen av stedene jeg har lest før (bl.a. VGD) har serien blitt nevnt. Jeg bestilte serien og filmen på Amazon.co.uk i går, håpe det dumper ned i postkassen om ikke så alt for lenge. Kjøpte også District 9 i samme slengen, og bestillingen kom på 197NOK. Greit å slippe moms, som forøvrig har en latterlig lav grense. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da kommer spørsmålet mitt opp på ny. Trenger enda en komedie å se på. Fikk tips om Community for 1 uke siden, og har siden sett alle episodene. Her er lista over hva jeg har sett. Grønt er favoritter. 30 Rock 8 Simple Rules According to Jim Arrested Developement Bored to Death Castle Californication Cheers Chuck Curb your Enthusiasm Community Everybody Hates Chris Everybody Loves Raymond Entourage Extras Fraiser Freaks and Geeks Friends Hung How I Met Your Mother It's Always Sunny in Philadelphia King of Queens Malcom in the Middle Modern Family My Name Is Earl Off Centre Party Down Psych Scrubs Seinfeld That 70s Show The Big Bang Theory The Office The War at Home Til Death Two and a Half Men Two Guys and a Girl Undecleared Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Louie anbefales jo varmt av andre brukere. Jeg har ikke sett serien selv, så jeg har ikke grunnlag til å uttale meg om den er verdt å ta en titt på. The Office både UK og US kan jo også være interessant. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg kan anbefale the IT crowd og the Inbetweeners , det er 2 britiske tv serier som jeg hvertfall syntes er ganske morsomt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Louie anbefales jo varmt av andre brukere. Jeg har ikke sett serien selv, så jeg har ikke grunnlag til å uttale meg om den er verdt å ta en titt på. The Office både UK og US kan jo også være interessant. Skal sjekke ut Louie, takk. The Office har jeg allerede sett. Jeg kan anbefale the IT crowd og the Inbetweeners , det er 2 britiske tv serier som jeg hvertfall syntes er ganske morsomt. The IT Crowd så jeg noen episoder av men klarte aldri helt å ta det til meg. Humoren ble litt tørr til tider. Men skal ta en titt på Inbetweeners. Takker :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå