Megaoctane Skrevet 29. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2022 Yes!! Trodde jeg var den eneste. Noen anmeldelser på nett lovpriser lille Leia, men jeg ble mektig irritert... hater den typen unger i serier som skal lage drama for dramaets skyld. Hadde vært godt nok om hun bare hadde vært rappkjefta som Lyanna Mormont i Game of Thrones 1 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2022 8 minutes ago, Megaoctane said: hater den typen unger i serier som skal lage drama for dramaets skyld. Ja og det er nesten alltid det samme som skjer hvis helten har en kid. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2022 Så selv de to første episodene av Obi-Wan Kenobi her, og syns det lover bra. Derimot enig med de over her, håper det ikke blir for mye av trassige lille Leia.. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 Heller ikke kjempefan av Leia i e2 eller den typiske trassige, "smartass" kid-rollene. Forstår jo at Kenobi trengte et push vekk fra Tatooine og i seg selv ganske greit plot, men håper det ikke blir for mye av denne Leia-rollen i denne versjonen. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) Megaoctane skrev (11 timer siden): [klipp] Hadde vært godt nok om hun bare hadde vært rappkjefta som Lyanna Mormont i Game of Thrones Det er jo en kul karakter karakter og talentfull skuespiller da. Synes alle hennes scener var en opptur i serien. Endret 30. mai 2022 av maanemann formatering 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 Barry leverer fortsatt 110%. Nyeste er nok min favoritt denne sesongen 2 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) Har begynt på Gomorrah. Har begynt på denne før uten at den helt har klikka for meg, men det har den nok gjort nå. Synes det er bra sålangt. Noe småpirk her og der, men ikke noe som er altfor ødeleggende. Holder også på med Severance som jeg synes er veldig bra. Stemningsfull serie. Får til tider litt Portal/Apperture Laboratories-vibber av denne. Endret 30. mai 2022 av Sjalottløk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) Sjalottløk skrev (På 30.5.2022 den 14.23): Har begynt på Gomorrah. Har begynt på denne før uten at den helt har klikka for meg, men det har den nok gjort nå. Synes det er bra sålangt. Noe småpirk her og der, men ikke noe som er altfor ødeleggende. Veldig god serie. Husk å se L'immortale mellom sesong 4 og 5. Kan være litt treg i starten så jeg har også droppet den et par ganger. Endret 1. juni 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 1 minute ago, Omnia vincit amor said: Veldig go serie. Husk å se L'immortale mellom sesong 4 og 5. Kan være litt treg i starten så jeg har også droppet den et par ganger. Will do. Takk for tipset. Har bare kommet halvveis ut i første sesong. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 Faktisk ganske ålreit å komme til en ferdigsendt god serie. Fikk sett hele sulamitten av Le Bureau på denne måten også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 Herregud for en god serie. Le Bureau er nok min an favorittserie etter The Wire. Den er rett og slett bare rå! Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 Just now, Omnia vincit amor said: Herregud for en god serie. Le Bureau er nok min an favorittserie etter The Wire. Den er rett og slett bare rå! Enig. Den tok meg flere forsøk på å komme meg inn i. Måtte nok ha en sesong før man fikk litt oversikt. Men det var det verdt. Er nok ikke helt hakk i hæl etter The Wire etter min mening, men ikke langt unna. Det sier nok mer om kvaliteten til The Wire enn at Le Bureau magler noe. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 Omnia vincit amor skrev (54 minutter siden): Herregud for en god serie. Le Bureau er nok min an favorittserie etter The Wire. Den er rett og slett bare rå! Kan den anbefales om en ikke liker the Wire? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) Sjørøver skrev (2 minutter siden): Kan den anbefales om en ikke liker the Wire? Absolutt. Om du liker spionserier så er det bare å gunne på. Ligger på NRK TV. Endret 30. mai 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 30. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2022 2 minutes ago, Omnia vincit amor said: Ligger på NRK TV. Jaggu meg så gjør den det. Sist jeg sjekka, så var den ikke tilgjengelig. Er forøvrig enig i at den har lite tilfelles med The Wire. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2022 Likte egentlig Boba bedre enn Mandalorian på mange måter, synes Mandalorian blir temmelig langdryg og low-key til tider. Når det gjelder Obi-Wan så har jeg tro på etter 2 episoder at dette blir den beste av de! Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 31. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) 6 hours ago, kjetilkl said: Likte egentlig Boba bedre enn Mandalorian på mange måter, synes Mandalorian blir temmelig langdryg og low-key til tider. Når det gjelder Obi-Wan så har jeg tro på etter 2 episoder at dette blir den beste av de! Jeg mener stikk motsatt Jeg ville satt Mandalorian høyest, Boba i midten, og Kenobi (hvert fall de to første episodene) sist. Problemet med både Boba og Kenobi er forøvrig at tittelkarakterene i stor grad blir satt til side og basically har gjesteroller i sin egen serie. Disney gjør forøvrig en himla god jobb i å demonstrere hvordan IKKE behandle fans. De angrep sin egen fanbase for å være rasistisk før Kenobi overhodet kom ut eller noen hadde sagt noe. Tydelig at noen gjør damage control fordi de vet at karakteren til Moses Ingram er shit, og i tillegg kanskje er hovedkarakteren i serien. Endret 31. mai 2022 av Outlier616 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2022 Høyt produksjons nivå på Kenobi,men utrolig slitsomt at det skal handle om Leia og hun third sister mer enn Kenobi. Barn som hovedrolle er slitsomt. Også når de skal være veslevoksen Merker at jeg kanskje er for gammel for målgruppen til Disney. Mandalorian var kult. Boba fett hadde en kul episode eller to. Kenobi kan bli bra, men mistenker at det blir for safe og kjedelig. 1 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2022 Off... Den scenen der leia prøver å rømme fra forfølgerne 🥺🥺🥺 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2022 Det var faktisk det verste så langt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå