Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Finner ikke hardisken så jeg kan legge over Firefly til mediespilleren. Søren altså! Jeg som så frem til en underholdningsrik natt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tips til TV-serie jeg kan se? Akkurat sett Harpers Island på nytt, kanskje noe i samme gate? Noen flere med tips? Persons Unknown! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kom over denne: "Yellowstone - historier fra villmarka" på NRK i dag. Serien er i 3 deler, første del ligger ute i NRK nett-TV nå. Produsert av BBC og de samme folkene bak bla Galapagos serien. Serien kom ut i mars 2009, så det er mulig at mange her allerede har sett den. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 NRK var også tidlig ute med Life. Tror de lå to-tre uker bak BBC UK. Må for øvrig anskaffes på BD. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg var delvis med i diskusjonen om Breaking Bad et par dager siden, men droppet fort ut da jeg fant ut at det var muligheter for spoilers. Kommer det frem noen spoilers i det som er skrevet fra mitt forrige innlegg, eller kan jeg trygt lese det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Funny! Om noen bruker http://www.pogdesign.co.uk/cat/ sin kalender for å holde styr på tvserier så kan dere nå sjekke ut et theme som heter Blue on Grey fra settings panelet. Jeg som har mekka Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tøft, liker dog defaulten bedre. Har brukt siden i mange mange år, mye bedre enn andre tilsvarende sider innenfor sånne sider. Enkel oversikt rett og slett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nå må du gi deg.. Her strever jeg med å tilfredsstille folket så gidder du ikke bruke det engang Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nå må du gi deg.. Her strever jeg med å tilfredsstille folket så gidder du ikke bruke det engang ehehe kult at du har fått den med, men ikke helt min stil heller. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg var delvis med i diskusjonen om Breaking Bad et par dager siden, men droppet fort ut da jeg fant ut at det var muligheter for spoilers. Kommer det frem noen spoilers i det som er skrevet fra mitt forrige innlegg, eller kan jeg trygt lese det? Samme her. Er såvidt i gang med sesong 3, og følte at folk var ute på litt tynn is. (Noen røpet f.eks karakterutviklingen til vedpersonene) Setter pris på at folk er forsiktige, legg merke til at dette er en generell (og spoilerfri) serietråd, ikke en tråd spesifikt for USA-sendinger av Breaking Bad. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dagens ep av Louie var bra. Virkelig en bra humorserie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Yess! HBO har satt opp Broadwalk Empire sin seriestart tidligere enn sagt, istede for oktober er nå premieren satt til 19. september på HBO. I tillegg er Blue Bloods(ny serie med Donnie Wahlberg og Tom Selleck) og Hawaii Five-O satt til 23 og 20 september. Også Law & Order: LA, 29 september og Terriers 8. september. Chuck - 20 September Community - 23 September House - 20 September Human Target - 24 September It's Always Sunny In Philadelphia - 16 September Sons of Anarchy Season - 7 September South Park - 6 October 4 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ser ut som september blir noks travel da.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Yess! HBO har satt opp Broadwalk Empire sin seriestart tidligere enn sagt, istede for oktober er nå premieren satt til 19. september på HBO. I tillegg er Blue Bloods(ny serie med Donnie Wahlberg og Tom Selleck) og Hawaii Five-O satt til 23 og 20 september. Også Law & Order: LA, 29 september og Terriers 8. september. Chuck - 20 September Community - 23 September House - 20 September Human Target - 24 September It's Always Sunny In Philadelphia - 16 September Sons of Anarchy Season - 7 September South Park - 6 October Wait! Har jeg klart å ikke få med meg at det skal komme en ny sesong med It's always sunny in Philadelphia? :O Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ser ut som september blir noks travel da.. September er alltid travelt, det meste premierer da. Bra jeg har søkt permisjon fra september av Ellers, jeg har sjekket ut nye seriene Sherlock og Rubicon de siste par dagene. Har bloggeten anmeldelse om sistnevnte, skal se om jeg får skrevet en om Sherlock også. Kort oppsummert virker Rubicon ekstremt lovende, men så er det jo amc-serie så ingen overraskelse der. Sjekk den ut, anbefales. Av de nye jeg har sjekket den siste måneden (The Phantom (uvisst om det blir mer enn miniserie), Covert Affairs, Sherlock og Rubicon) så er amc helt klart vinneren. Covert Affairs hadde en så dårlig episode sist, men gjør det så bra hva seere angår, at den vel ikke forsvinner med det første. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Sherlock noe bra? Hater som regel alle britiske tv-serier, bortsett fra komiserier. Så dog en biografisk tv-film om John Lennon spilt av Christopher Eccleston(fra Dr. Who). Liker Rubicon så langt, men jeg har ikke enda noe hoppe i taket følelse enda som jeg fått av Mad Men og Breaking Bad. Samt Emmy-vinnern og miniserien Broken Trails fra 2007 fra AMC. Føler heller at FX Network har "vunnet" denne sommern da HBO ikke har hatt noe nytt, men de har jo en utrolig sterk rekke med serier i sommer og har egentlig hatt det i flere år nå. Fordi Louie er simpelt den beste komiserien som har vært de siste årene, dette er en serie FX vinner veldig med. Dog på sen-sommern så virker det som AMC kommer til å vinne The Walking Dead(så langt er alt footag`en awsome), med FX på en andreplass med Terriers og Lights Out. Ellers som annen underholdning som ikke er like bra er jeg blitt veldig glad i Leverage den siste tiden. Liker egentlig skuespillerne veldig godt der, er trossalt en Oscar-vinner med på serien som bevarer statuetten i frysern(Timothy Hutton). Er kanskje en av de seriene jeg ser på bare for underholdningens skyld, ikke for de det er en nødvendigvis god serie men grei underholdning jeg ikke går lei. Også i tillegg Persons Unknown da, her er promo for neste uke fordi som har lyst til å se det. http://www.youtube.com/watch?v=wEqcTTHEDIU EDIT: Sorry for langt innlegg. Også har du The Good Guys med Bradley Whitford fra Studio 60 som er en genial komi-actionserie. Litt som Chuck i en politiserie-utgave. GrevenLight: Sunny er fornyet for en syvende sesong også, som kommer høsten 2011 slik som de forrige sesongene og den kommende sesongen. Sunny er uansett en av de 3 store seriene for FX Network sammen med Rescue Me og Sons of Anarchy. Jesus, nå snakker CW om en Smallville-spinoff, kan de ikke slutte å ødelegge for Supermann Endret 5. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så hele første sesong av Skins i natt. En virkelig herlig serie. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Selv har jeg nettopp fullført siste episode av Lucky Louie. En sitcom med Louis C.K (som dessverre kun har 13 episoder til sammen). En skikkelig rå sitcom som skiller seg ut. Den er vulgær, tar opp ordentlige kule temaer og går ikke rundt grøten på samme måte som Everybody Loves Raymond/King of Queens/According to Jim. Ikke at disse seriene er veldig dårlige, men de handler ofte om det samme og blir kjedelige etter min mening. Lucky Louie er litt annerledes. Og ja, det er samme Louie som i den nye serien "Louie" Anbefales! 1 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Selv har jeg nettopp fullført siste episode av Lucky Louie. En sitcom med Louis C.K (som dessverre kun har 13 episoder til sammen). En skikkelig rå sitcom som skiller seg ut. Den er vulgær, tar opp ordentlige kule temaer og går ikke rundt grøten på samme måte som Everybody Loves Raymond/King of Queens/According to Jim. Ikke at disse seriene er veldig dårlige, men de handler ofte om det samme og blir kjedelige etter min mening. Lucky Louie er litt annerledes. Og ja, det er samme Louie som i den nye serien "Louie" Anbefales! Takk for tipset. Digger Louie, så denne skal sjekkes ut. Endret 6. august 2010 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Takk til personen som nevnte Breaking Bad her inne. Kost meg masse med serien de siste dagene, tommel opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå