Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over denne: "Yellowstone - historier fra villmarka" på NRK i dag. Serien er i 3 deler, første del ligger ute i NRK nett-TV nå. Produsert av BBC og de samme folkene bak bla Galapagos serien. Serien kom ut i mars 2009, så det er mulig at mange her allerede har sett den.

Lenke til kommentar

Jeg var delvis med i diskusjonen om Breaking Bad et par dager siden, men droppet fort ut da jeg fant ut at det var muligheter for spoilers. Kommer det frem noen spoilers i det som er skrevet fra mitt forrige innlegg, eller kan jeg trygt lese det? :yes:

Lenke til kommentar

Jeg var delvis med i diskusjonen om Breaking Bad et par dager siden, men droppet fort ut da jeg fant ut at det var muligheter for spoilers. Kommer det frem noen spoilers i det som er skrevet fra mitt forrige innlegg, eller kan jeg trygt lese det? :yes:

Samme her. Er såvidt i gang med sesong 3, og følte at folk var ute på litt tynn is. (Noen røpet f.eks karakterutviklingen til vedpersonene)

Setter pris på at folk er forsiktige, legg merke til at dette er en generell (og spoilerfri) serietråd, ikke en tråd spesifikt for USA-sendinger av Breaking Bad.

Lenke til kommentar

Yess! HBO har satt opp Broadwalk Empire sin seriestart tidligere enn sagt, istede for oktober er nå premieren satt til 19. september på HBO. I tillegg er Blue Bloods(ny serie med Donnie Wahlberg og Tom Selleck) og Hawaii Five-O satt til 23 og 20 september. Også Law & Order: LA, 29 september og Terriers 8. september.

Chuck - 20 September

Community - 23 September

House - 20 September

Human Target - 24 September

It's Always Sunny In Philadelphia - 16 September

Sons of Anarchy Season - 7 September

South Park - 6 October

• Liker 4
Lenke til kommentar

Yess! HBO har satt opp Broadwalk Empire sin seriestart tidligere enn sagt, istede for oktober er nå premieren satt til 19. september på HBO. I tillegg er Blue Bloods(ny serie med Donnie Wahlberg og Tom Selleck) og Hawaii Five-O satt til 23 og 20 september. Også Law & Order: LA, 29 september og Terriers 8. september.

Chuck - 20 September

Community - 23 September

House - 20 September

Human Target - 24 September

It's Always Sunny In Philadelphia - 16 September

Sons of Anarchy Season - 7 September

South Park - 6 October

Wait!

Har jeg klart å ikke få med meg at det skal komme en ny sesong med It's always sunny in Philadelphia? :O

Lenke til kommentar

Ser ut som september blir noks travel da..:p

September er alltid travelt, det meste premierer da. Bra jeg har søkt permisjon fra september av :D

Ellers, jeg har sjekket ut nye seriene Sherlock og Rubicon de siste par dagene. Har bloggeten anmeldelse om sistnevnte, skal se om jeg får skrevet en om Sherlock også. Kort oppsummert virker Rubicon ekstremt lovende, men så er det jo amc-serie så ingen overraskelse der. Sjekk den ut, anbefales.

Av de nye jeg har sjekket den siste måneden (The Phantom (uvisst om det blir mer enn miniserie), Covert Affairs, Sherlock og Rubicon) så er amc helt klart vinneren. Covert Affairs hadde en så dårlig episode sist, men gjør det så bra hva seere angår, at den vel ikke forsvinner med det første.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sherlock noe bra? Hater som regel alle britiske tv-serier, bortsett fra komiserier. Så dog en biografisk tv-film om John Lennon spilt av Christopher Eccleston(fra Dr. Who).

Liker Rubicon så langt, men jeg har ikke enda noe hoppe i taket følelse enda som jeg fått av Mad Men og Breaking Bad. Samt Emmy-vinnern og miniserien Broken Trails fra 2007 fra AMC.

Føler heller at FX Network har "vunnet" denne sommern da HBO ikke har hatt noe nytt, men de har jo en utrolig sterk rekke med serier i sommer og har egentlig hatt det i flere år nå. Fordi Louie er simpelt den beste komiserien som har vært de siste årene, dette er en serie FX vinner veldig med.

Dog på sen-sommern så virker det som AMC kommer til å vinne The Walking Dead(så langt er alt footag`en awsome), med FX på en andreplass med Terriers og Lights Out.

Ellers som annen underholdning som ikke er like bra er jeg blitt veldig glad i Leverage den siste tiden. Liker egentlig skuespillerne veldig godt der, er trossalt en Oscar-vinner med på serien som bevarer statuetten i frysern(Timothy Hutton). :p

Er kanskje en av de seriene jeg ser på bare for underholdningens skyld, ikke for de det er en nødvendigvis god serie men grei underholdning jeg ikke går lei.

Også i tillegg Persons Unknown da, her er promo for neste uke fordi som har lyst til å se det.

http://www.youtube.com/watch?v=wEqcTTHEDIU

EDIT: Sorry for langt innlegg. Også har du The Good Guys med Bradley Whitford fra Studio 60 som er en genial komi-actionserie. Litt som Chuck i en politiserie-utgave.

GrevenLight: Sunny er fornyet for en syvende sesong også, som kommer høsten 2011 slik som de forrige sesongene og den kommende sesongen. Sunny er uansett en av de 3 store seriene for FX Network sammen med Rescue Me og Sons of Anarchy.

Jesus, nå snakker CW om en Smallville-spinoff, kan de ikke slutte å ødelegge for Supermann :p

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Selv har jeg nettopp fullført siste episode av Lucky Louie. En sitcom med Louis C.K (som dessverre kun har 13 episoder til sammen). En skikkelig rå sitcom som skiller seg ut. Den er vulgær, tar opp ordentlige kule temaer og går ikke rundt grøten på samme måte som Everybody Loves Raymond/King of Queens/According to Jim. Ikke at disse seriene er veldig dårlige, men de handler ofte om det samme og blir kjedelige etter min mening. Lucky Louie er litt annerledes.

Og ja, det er samme Louie som i den nye serien "Louie" Anbefales!

lucky-louie.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv har jeg nettopp fullført siste episode av Lucky Louie. En sitcom med Louis C.K (som dessverre kun har 13 episoder til sammen). En skikkelig rå sitcom som skiller seg ut. Den er vulgær, tar opp ordentlige kule temaer og går ikke rundt grøten på samme måte som Everybody Loves Raymond/King of Queens/According to Jim. Ikke at disse seriene er veldig dårlige, men de handler ofte om det samme og blir kjedelige etter min mening. Lucky Louie er litt annerledes.

Og ja, det er samme Louie som i den nye serien "Louie" Anbefales!

lucky-louie.jpg

Takk for tipset.

Digger Louie, så denne skal sjekkes ut.

Endret av Onyx
Siterer bilde.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...