Sjørøver Skrevet 6. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2022 https://p3.no/filmpolitiet/2022/05/star-trek-strange-new-worlds/ Terningkast 5 fra filmpolitiet. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Bosch : Legacy er nå ute gratis på Amazon Freevee ( de fire første, av ti episoder, og kun i USA eller med VPN ). Endret 6. mai 2022 av 0laf 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2022 Outer Range. Yellowstone meats Lost Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 9. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2022 On 5/6/2022 at 10:43 PM, 0laf said: Bosch : Legacy er nå ute gratis på Amazon Freevee ( de fire første, av ti episoder, og kun i USA eller med VPN ). Har sett de 2 første episodene. Synes ikke dette var så bra. Kan ikke si at jeg bryr meg stort om dattera sin historie som tilsynelatende får mye fokus nå. Bosch skulle hatt mer screen-time. Synes heller ikke storyen her er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 9. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2022 Sjalottløk skrev (26 minutter siden): Har sett de 2 første episodene. Synes ikke dette var så bra. Kan ikke si at jeg bryr meg stort om dattera sin historie som tilsynelatende får mye fokus nå. Bosch skulle hatt mer screen-time. Synes heller ikke storyen her er veldig bra. Så de 2 første i gårkveld, håper det tar seg opp betraktelig, ellers starter jeg bare på en ny gjennomgang av Bosch. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Storyen har vel ikke alltid vært så veldig mye å skryte av i Bosch imo. Syns Legacy klarer seg helt på linje meg tidligere sesonger Endret 9. mai 2022 av b-real Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2022 Bosch synes jeg personlig har vært en av de beste jeg har sett i det siste.. Kom sent inn, vi binget alle sesongene i hørt på veldig kort tid! Spørsmål om The Rookie.. Vi så sesong 1 når den kom, det var mye vi likte, men også andre ting vi ikke likte så godt.. Hvordan synes folk her at serien er nå, for dere som har "sett alt"? Den har jo fått noen sesonger.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2022 Den er grei enda den. Litt mindre fokus på rookie biten. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 11. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2022 Gangs of London sesong 2. Ingen dato foreløpig annet enn at den kommer i år. Likte sesong 1, så jeg ser fram til denne. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 11. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2022 Resident alien. Så denne først og fremst pga Alan Tudyk som er fantastisk i alt han gjør, og han skuffer ikke, men selve showet er litt for 12 års grense etter min smak, like fullt så skal den få minst 7 av 10 poeng, den er ganske underholdende. Den kan streames på tv2play. https://www.imdb.com/title/tt8690918/?ref_=nv_sr_srsg_3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2022 S02 var noe slapp kontra S1 av Resident Alien men morro allikevel. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2022 Syns Resident Alien var kjekk litt sånn "hjernedød" underholdning som ikke krever 100% fokus hele tida. Kan anbefales, men det er jo ikke akkurat "masterpiece". Det krever at man takler litt, i mangel på bedre ord, "cringe"/åpenbar humor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2022 Driver å se Young Sheldon. Herlig serie. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2022 Har gitt homeland en sjans etter anbefaling fra dere. Synes de tre første sesongene er bra, men så dabber det av. Sluttet å se i sesong 5. Har også sett en sesong med true detective, den var fabelaktig god. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2022 Sjørøver skrev (2 timer siden): Har også sett en sesong med true detective, den var fabelaktig god. Første sesong True Detective er helt magisk 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2022 Homeland datt jeg av etter to sesonger. Ble liksom 24 light. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2022 Kjøleskap skrev (2 timer siden): Homeland datt jeg av etter to sesonger. Ble liksom 24 light. Synes det er noen hakk over. 24 var ekstremt dratt ut. Så de ganske rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) Kjøleskap skrev (8 timer siden): Homeland datt jeg av etter to sesonger. Ble liksom 24 light. Synes Homeland er helt OK.. Men om du vil se en serie som handler om spioner og etteretning som faktisk er veldig bra så er Le Bureau å anbefale. Er nok den beste spionserien som er laget etter min mening. Alle sesongene ligger på NRK TV: https://tv.nrk.no/serie/le-bureau Endret 14. mai 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2022 Problemet med Homeland var at det ble en lang pause mellom et par sesonger og da mister jeg helt interessen. Veldig få serier overlever det, selv om noen gjør det. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2022 Barry bekreftet for sesong 4! 😁 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå