Sjørøver Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Duriello skrev (5 timer siden): Bosch, Amazon Prime. Bosch var veldig bra, det som fikk meg til å åpne litt opp for sjangeren. True detective sesong 1 var også overraskende bra. Sjalottløk skrev (5 minutter siden): Skrev noen anbefalinger av relativt nye krim/spenningserier. Legger The Outsider på lista. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Sjørøver skrev (1 time siden): Legger The Outsider på lista. Outsider som i Stephen King? Jeg syns den var knallgod, nesten litt skamfull av å ha glemt å nevne den. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) Denne var ekstremt bra. https://www.imdb.com/title/tt8550800/ Endret 21. april 2022 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Better call Saul er begynt igjen så jeg.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Vertical^ skrev (På 20.4.2022 den 21.40): Tokyo Vice på HBO Tre episoder ute så langt. Japansk tale? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Theo343 skrev (På 22.4.2022 den 0.42): Denne var ekstremt bra. https://www.imdb.com/title/tt8550800/ Enig. Fantastisk creepy stemning, håper det kommer en sesong 2. Slutten la opp til at det er mulig Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Gouldfan skrev (1 time siden): Better call Saul er begynt igjen så jeg.. Og det har begynt meget, meget bra. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Gouldfan skrev (1 time siden): Japansk tale? Godt blandet. Bra teksting. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 21 hours ago, Tomeito said: Og det har begynt meget, meget bra. Enig i det. Ganske interessant intro til første episode. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Barry altså. I gang igjen og episode 1 er full klaff (for meg) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Tomeito skrev (2 timer siden): Barry altså. I gang igjen og episode 1 er full klaff (for meg) Helt enig! Deilig å ha Barry tilbake og starten er like god som alltid. Gleder meg til se resten. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) Sjørøver skrev (På 15.4.2022 den 0.16): Noen som kan friste på noe Krim eller spenning? [...] Hva foreslår dere? Jeg liker ikke når sesongene blir dratt veldig ut eller når ting blir veldig amerikansk. Hva med Rosens Navn? Er jo forsåvidt en krim. Du finner den fremdeles på NRK sin strømmetjeneste, men den forsvinner i slutten av mai. Endeavor er også en svært bra serie. Er det som går under Unge inspektør Morse som norsk tittel. Finnes mange gode serier, som ikke er for utvannet eller 'amerikansk'. Endret 25. april 2022 av .,. 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Lovende start på We Own The City. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 .,. skrev (5 timer siden): Finnes mange gode serier, som ikke er for utvannet eller 'amerikansk'. Notert, nå har jeg fått inn så mange gode forslag at jeg ikke får sett alt i løpet av året. 😛 Sesong 2 av The Flight Attendant har begynt. Synes serien leverer på alt utenom musikk. Noen andre som er enig? Det kaotiske pianoet er helt forferdelig. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Sjalottløk skrev (13 timer siden): Lovende start på We Own The City. Ja det var det ja(?) Ikke flust av norske omtaler.. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 13 minutes ago, maanemann said: Ja det var det ja(?) Ikke flust av norske omtaler.. Synes det var bra. Definitivt en kvalitetsserie. Men det den trenger nok noen episoder for å sette seg. Ser mange trekke likheter til The Wire. Skjønner hvorfor siden dette er også fra Baltimore og det er flere av de samme skuespillerne. Men synes denne har en annen tone. Den er råere og mer fokusert på politiet. Jon Bernthal stjeler mye av dette. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Synes det har vært ganske stille på seriefronten en god stund nå, men nå plutselig er det 3 skikkelig bra serier som går samtidig. Better Call Saul, We Own The City og Atlanta. Har derimot ikke sett noe av Atlanta sesong 3 enda. Tenkte å spare den. Tror jeg skal gjøre det med We Own The City også... Fikk sett første episoden av Tokyo Vice. Synes den virker bra, men ikke helt i samme ligaen som de andre jeg har nevnt her. Så er det noen serier på Apple+ også. Pachinko f.eks som jeg heller ikke har fått sett. Gode tider.:) Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Sjalottløk skrev (2 timer siden): Synes det var bra. Definitivt en kvalitetsserie. Men det den trenger nok noen episoder for å sette seg. Ser mange trekke likheter til The Wire. Skjønner hvorfor siden dette er også fra Baltimore og det er flere av de samme skuespillerne. Men synes denne har en annen tone. Den er råere og mer fokusert på politiet. Jon Bernthal stjeler mye av dette. Ja hvis det har the wire elementer lover jo det bra. Deler av the wire møter training day ser det ut. nrk på banen med en femmer nå Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 26 minutes ago, maanemann said: Ja hvis det har the wire elementer lover jo det bra. Deler av the wire møter training day ser det ut. nrk på banen med en femmer nå Ja. Jeg har sagt tidligere The Wire krysset med The Shield. Begge passer ganske godt. ------------- Har sett første sesongen av Barry nå. Har prøvd meg på denne tidligere, men den har aldri helt klikka for meg. Nå derimot så synes jeg den var interessant. Skal blir spennende å se hva sesong 2 bringer. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Sjalottløk skrev (15 minutter siden): Jeg har sagt tidligere The Wire krysset med The Shield. Mine to favoritt snute serier, blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå