Filmvenn Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hille, er det Alison Brie fra Community i avataren din? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hille, er det Alison Brie fra Community i avataren din? Indeed. Meget vakker jente. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Fuck yeah. Dere kan kanskje vente dere en screener av årets første episode av Dexter snart. Weeds er allerede ute i form av en screener av sesongstarten, og det skjer nok det samme med Dexter og slikt det har skjedd hver sommer nå. Endret 2. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) @Jørgen, ville bare takke deg for anbefalingen av Community. Sitter her å ler så jeg griner. Fantastisk humor. Hysterisk morsomme mange av kommentarene til Chevy Chase Endret 2. august 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Opplegget med maskotten er så jævelig genialt. :!: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Opplegget med maskotten er så jævelig genialt. :!: Hehe. Skummel den der Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opplegget med maskotten er så jævelig genialt. :!: 30 siste sekundene på hver epiosode er høydepunktet på episoden. Når Abed og Troy driver med sine rariteter. Den sangen de har i en av de første episodene hilarious! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har igjen rundt 10 episoder av LOST, men skal jeg ta meg brye å se ferdig denne serien? Bruttern sa at avslutninga var så latterlig dårlig at det var skammelig. Og fikk heller ikke svar på mye av det som har skjedd. Frister heller og bare laste ned siste episode og se den. ^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Se hele. Fantastisk serie. Har sett den 3 ganger. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Ble heller ikke imponert over slutten (eller serien som sådan de siste 2-3 sesongene), men har du episodene tilgjengelig så kjør på. Edit: Leste litt feil der, ja. Men ikke bare se siste episode ihvertfall. Endret 3. august 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lost er uansett ikke helt ferdig heller, det kommer jo trossalt en epilog som også svarer på en del spørsmål. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har igjen rundt 10 episoder av LOST, men skal jeg ta meg brye å se ferdig denne serien? Bruttern sa at avslutninga var så latterlig dårlig at det var skammelig. Og fikk heller ikke svar på mye av det som har skjedd. Frister heller og bare laste ned siste episode og se den. ^^ han om det, jeg synes den var knallbra og i helt LOST ånd Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg er en av de som synes Lost slutten var fantastisk! Se ferdig du! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis du bare ser siste episode kommer du nok til å synes den er elendig. Anbefaler deg til å se alt. Ekstremt mange som har misforstått slutten og med det hele serien, mulig broren din har gjort det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har akkurat sett ferdig sesong 1 av Breaking Bad. Fantastisk bra! Gleder meg til å se mer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Velkommen, langt etter.. En av de seriene som virkelig ikke taper seg, kanskje beste dramaserien lagd spør du meg. Bedre enn Dexter og. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hehe, har hatt planer om å se lenge, så det er ikke det at jeg oppdaget serien først nå ^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sett ferdig serien "Corleone" nå. Den som ble sendt på NRK1. For en fantastisk serie! 1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tips til TV-serie jeg kan se? Akkurat sett Harpers Island på nytt, kanskje noe i samme gate? Noen flere med tips? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) I samme bane, Fear Itself som er i samme bane som Harpers Island bare kanskje enda mer skummelere. Ikke noe sammenhengde historie heller. Ellers; Drama: Breaking Bad, Californication HBO-serier: True Blood, The Sopranos, The Wire, Oz Actiondrama: Justified, Sons of Anarchy, Terriers(September) Komiserier: Louie Actionkomi-serier: Chuck, The Good Guys Komidrama-serier: Rescue Me Annen underholdning: Burn Notice, Leverage, Penn & Teller: Bullshit! Endret 3. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå