-sparks- Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Breaking Bad er herlig. Merkelig å se familiefaren i Malcolm i midten i en så mørk rolle. Spiller godt gjør han og. Endret 31. juli 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Breaking Bad og Dexter er de to beste seriene som går på TV, av de jeg følger med på. Siste sesong av Breaking Bad ga jeg full pott, helt sinnssyk sesong. Er spent på hvordan Episodes blir. Showtime + Matt Le Blanc som spiller seg selv + Friends skaper. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Startet på "The Pacific" i går, trenger bare ett ord for å beskrive denne serien: "Rimelig fantastisk". Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Breaking Bad og Dexter er de to beste seriene som går på TV, av de jeg følger med på. Du skriver rett og slett mitt innlegg. Mine to absolutte favoritter. Er så sinnssykt glad for at jeg fikk høre om BB et par uker siden. Glimrende. Og Dexter kommer i september. Herlige greier! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Breaking Bad burde få mer kreds ja. Det er drama og spenning av høy klasse, med Cranston som en slags skuespillergud i midten, hvor sparringen mellom hans karakter og Jesse alltid er høydepunktet. Jeg har også begynt å like denne Hank Schrader svært godt. Jeg setter BB hakket over Dexter rett og slett fordi førstnevnte har vært kontinuerlig fantastisk i alle sesongene, mens Dex hadde en liten nedtur med sesong 3. 3 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hank Schrader ja. Skal begynne på episoden etter parkeringsplassen. Skal ikke si så mye mer enn at jeg var helt i hundre etter de to episodene (S03E05-6). Har begynt å få litt sympati med denne karen. Fantastisk serie. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Walther må være den ondeste badguyen noensinne til å være hovedperson i ett drama. Han begynner med halveis gode hensikter og dårlige dømmekraft, og hver episode synker han litt lavere i egoisme og begjær etter makt. Det beste er at han ser på seg selv som god karakter. Jesse er det motsatte, en good-guy som tror han selv er bad-guy. Men selv når han dreper noen så er det bare i forsvar av andre, og i sesong tre blir han en stadig mer helteaktig karakter. Jeg synes de fleste karakterene i BB er det motsatte av det de fremstår som. Saul elsker å lyve som kriminell advokat, men han har veldig sterke moralske prinsipper, Hank fremstår som steinhard, happy og enkel, men er egentlig veldig følelsesaktig og har mye selvinnsikt. Hank er den karakteren jeg liker minst, sammen med Skyler som bare er irriterende Endret 1. august 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg vil ikke kalle Walt ond, selv om han har blitt mer egoistisk og kalkulerende utover i serien. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ond er vel ett litt sterkt norsk ord, jeg sliter med å finne noe som passer bedre. Kynisk og egoistisk kanskje. Endret 1. august 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Breaking Bad og Dexter er de to beste seriene som går på TV, av de jeg følger med på. Siste sesong av Breaking Bad ga jeg full pott, helt sinnssyk sesong. Er spent på hvordan Episodes blir. Showtime + Matt Le Blanc som spiller seg selv + Friends skaper. Må sjekke ut Breaking Bad snart, dog Dexter takler jeg ikke, og jeg er vel den eneste som ikke liker den serien ser det ut til Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har sett The Pillars of the Earth? Ny miniserie basert på boka til Ken Follett. Produsert av Tony og Ridley Scott. Så de to første episodene nå, og må si meg imponert! Ian McShane (Swearengen fra Deadwood) er perfekt som Waleran. Dette er en serie jeg virkelig har ventet på. Skyhøye forventinger etter å ha lest bøkene 3 ganger. Den såkalte oppfølgeren "World without end" ryktes også å bli til film\tv serie. Etter 3 episoder må jeg si at "pillars of the earth" virkelig innfris forventingene. Karakterene er nesten perfekt, de er veldig nær å være tro til boka. Noen kunstneriske friheter må man regne med. Anbefales på det varmeste til alle som liker denne type serie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Noen som har sett "Louie"? ..som en krysning mellom Seinfeld of The Office. Ganske kule saker. Og de nye IT Crowd-episodene var topp kvalitet, som vanlig. Britisk humor er best. Edit: Lucky Louie, noe tess? Endret 1. august 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har sett "Louie"? ..som en krysning mellom Seinfeld of The Office. Ganske kule saker. Enig. louie var en meget god overraskelse Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Glee kåret til årets TV-serie av kritikerne. • PROGRAM OF THE YEAR: “Glee” (FOX) • OUTSTANDING NEW PROGRAM: “Glee” (FOX) • INDIVIDUAL ACHIEVEMENT IN COMEDY: Jane Lynch, “Glee” (FOX) • OUTSTANDING ACHIEVEMENT IN COMEDY: “Modern Family” (ABC) • OUTSTANDING ACHIEVEMENT IN DRAMA: TIE – “Lost” (ABC) and “Breaking Bad” (AMC) • INDIVIDUAL ACHIEVEMENT IN DRAMA: Julianna Margulies, “The Good Wife” (CBS) • OUTSTANDING ACHIEVEMENT IN NEWS & INFORMATION: “Life” (Discovery) • OUTSTANDING ACHIEVEMENT IN YOUTH PROGRAMMING: “Yo Gabba Gabba” (NICK JR.) • OUTSTANDING ACHIEVEMENT IN MOVIES, MINISERIES & SPECIALS: “The Pacific” (HBO) • HERITAGE AWARD: “M*A*S*H*” (CBS) • CAREER ACHIEVEMENT: James Garner Som jeg skrev i bloggen, syntes det er noen merkelige valg. Selv om jeg da ikke er ferdig med denne sesongen av Glee Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) @Jørgen, ville bare takke deg for anbefalingen av Community. Sitter her å ler så jeg griner. Fantastisk humor. Glee kåret til årets TV-serie av kritikerne. Som jeg skrev i bloggen, syntes det er noen merkelige valg. Selv om jeg da ikke er ferdig med denne sesongen av Glee Glee er ikke en serie jeg skriker ut til alle at jeg ser på. Men faen for en god serie det er. Storkoser meg med hver eneste episode. Hun latinske jenta som er med, Oh my god. Hun er nok til å følge med på serien om den ikke hadde falt i smak. Endret 1. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har noen tips til serier ala Freaks And Geeks ? Uncharted Mente seff Undecleared.. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nå er jeg veldig hypa til å se Law And Order: Los Angeles, som starter i september. Ser ut til at serien virkelig slår til med hovedskuespillere. Terrence Howard går nå over til tv, og er med i serien på fulltid i halvparten av episodene mens Alfred Molina(Dr. Octavius i Spider-Man 2) tar den andre halvparten. I tillegg er Skeet Ulrich(Jericho) med også blant annet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Glee er ikke en serie jeg skriker ut til alle at jeg ser på. Men faen for en god serie det er. Storkoser meg med hver eneste episode. Er mann nok til å innrømme at episode 11 i hvert fall fikk frem en tåre i øyekroken. Lenger er jeg ikke kommet enda, men ser serien hver kveld med madammen denne uken slik at vi nok kommer gjennom den Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 noen som liker 30 rock? Måtte se 10 episoder før jeg virkelig begynte og like den, og nå er den virkelig kos Så hele sesong 1 i går. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 30 Rock er en fin serie. Besøktet settet når jeg var i NY i fjor. Så nå må jeg nesten bare se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå