kjetilkl Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 1 hour ago, Theo343 said: EDIT Vurderte å finne denne, men etter å ha lest tilbakemeldingene er det dessverre ikke det man håpet på. Trist at flotte historier ødelegges av agenda. Jeg håper noen kan gi Jules Verne en verdig adapsjon i skjermformat. Hva "er" det og hva håpet man på? Jeg så den i helga og synes den var bra? (ligger på NRK) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) 1 hour ago, kjetilkl said: Hva "er" det og hva håpet man på? Jeg så den i helga og synes den var bra? (ligger på NRK) Jeg tar ikke alt som sies i tilbakemeldingene for god fisk men at man ikke er tro mot bokmaterialet gjentar seg. Spoiler Om ikke annet fikk det meg til å kjøpe lydboken for litt julekos. Har ikke lest den siden barndommen. EDIT Denne fantastiske lydboken. https://www.audible.co.uk/pd/Around-the-World-in-80-Days-Audiobook/B07Y5JC4DX?action_code=ASSGB149080119000H Embark on an epic journey in this all-star cast audio dramatisation of Around the World in 80 Days. This new Original drama features best-in-class performances from Golden Globe-nominee, Emmy-nominee and multiple BAFTA-nominee Toby Jones (The Girl, Directorists, The Hunger Games) as Phileas Fogg, George Blagden (Versailles, Black Mirror, Vikings) as Jean Passerpartout and Don Gilet (Eastenders, Dr Who) as Detective Fix amongst others. Endret 28. desember 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 25 minutes ago, Theo343 said: Jeg tar ikke alt som sies i tilbakemeldingene for god fisk men at man ikke er tro mot bokmaterialet gjentar seg. Aha - nei du må nok ta serien for det den er, den er løselig basert på boken, og for det den er synes jeg den var god 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) Så ferdig Dopesick igår. Sjokkerende at de fengsler sorte barn i 20 års fengsel for litt weed. Og samtidig lar Sackler familien leve i luksus uten fengsel, som gjorde et helt folk narkomane med et stoff like sterkt og potent som Heroin.. Endret 28. desember 2021 av Gouldfan 1 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Dopesick er bra men startet litt for forsiktig, var nær ved å stoppe etter 2 episoder. Men noen som vet hva som skjer med hbo Nordic fremover, er mange som har det gjennom tv-abbonnementet sitt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Blåbær skrev (6 minutter siden): Men noen som vet hva som skjer med hbo Nordic fremover, er mange som har det gjennom tv-abbonnementet sitt. HBO Nordic forsvinner og blir erstattet med Max. Det samme skjer nok med tv-abonnementet ditt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Får HBO Max via TV abb. Hos Telenor så koster den 60 poeng. Vi aktiverte den hos søster på julaften. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 "Foundation" en serie på Apple TV+ var knallbra science fiction, desverre så kommer ikke sesong 2 før i slutten av 2022, kanskje 2023. Var til tider treg, men har en del action. Foregår både på planeter og i verdensrommet. Blanding av Star Wars og Dune. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Dubious skrev (5 timer siden): "Foundation" en serie på Apple TV+ var knallbra science fiction, desverre så kommer ikke sesong 2 før i slutten av 2022, kanskje 2023. jeg elsket første sesongen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 På HBO Max kan man ha flere brukere / profiler men hvor mange av disse kan strømme samtidig? Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 40 minutes ago, ilpostino said: På HBO Max kan man ha flere brukere / profiler men hvor mange av disse kan strømme samtidig? Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men det er litt irriterende at man ikke kan deaktivere denne funksjonen slik at man havner rett på hjemskjermen når man åpner appen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Dubious skrev (14 timer siden): "Foundation" en serie på Apple TV+ var knallbra science fiction, desverre så kommer ikke sesong 2 før i slutten av 2022, kanskje 2023. Var til tider treg, men har en del action. Foregår både på planeter og i verdensrommet. Blanding av Star Wars og Dune. Meget bra saker! Samtidig likte jeg Invasion også veldig godt Gleder meg til fortsettelsen på begge! Ellers var det jo en pangstart på The Book of Boba Fett i dag, endelig litt Star Wars morro på skjermen igjen! Endret 29. desember 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Fant ut av det. Fem brukere kan strømme til tre enheter samtidig. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Får vi IMAX bilde på Disney+ i Norge? Så en video hvor filmene blir bedre med IMAX, ved at en ser mer, muligens kun på Marvel filmer. Dette er noe en ikke får på Blu-ray, så Blu-ray kan fort bli dødt for meg på Disney/Marvel filmer. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 55 minutes ago, Dubious said: Får vi IMAX bilde på Disney+ i Norge? På enkelte titler, ser jeg. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Boba fett var bedre en forventet. Jeg har grublet på hvordan de ville gjøre en del ting i serien, og de løste det bedre en jeg forventet. Holder samme kvalitet som mandalorian s2. Endret 30. desember 2021 av Sjørøver 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Sjørøver skrev (På 27.12.2021 den 20.12): Hvilken karakter gir folket wheel of time? Hele første sesong er nå ute. 4 av 6, og da er jeg kanskje litt snill. Jeg er bokleser, og ergrer meg selvfølgelig over endringer jeg ikke liker, men jeg forstår jo at det må endringer til for å tilpasse tvskjermen og 8 episoder i første sesong. Sesongen har sine opp- og nedturer og viser på sitt beste at det kan bli bra, men så er det en del nedturer i dype daler som gjør meg riktig bekymra for at dette blir noe særlig. Synes særlig de to siste episodene viste en del svakheter, men der håper jeg litt at det er pga. korona og skuespillerendringer. Jeg ser fram til sesong 2 og tenker at dette bare kan bli bedre! 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Theo343 skrev (På 28.12.2021 den 10.29): EDIT Vurderte å finne denne, men etter å ha lest tilbakemeldingene er det dessverre ikke det man håpet på. Trist at flotte historier ødelegges av agenda. Jeg håper noen kan gi Jules Verne en verdig adapsjon i skjermformat. Den falt helt ok i smak hos meg i hvert fall. En serie jeg kunne se sammen med mor og far i romjula. Ikke spesielt utfordrende eller noe, men solid cast og skuespill. Så orker jeg ikke å fokusere så mye på endringer fra boka til Jules Verne. Spoiler om avslutningen Spoiler Her legger de opp til en sesong 2 basert på "En verdensomseiling under havet". Kan jo virke som at de skal bruke de tre fra sesong 1 som utgangspunkt for å adaptere flere av Vernes bøker. Kan jo bli ålreit det. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 (endret) Betty White, en av vår tids, og tidligere generasjoners, aller største TV-stjerner, er dessverre død, 99 år gammel. Hun startet sin karriere i 1939, og har i åtte tiår deltatt i noen av de mest minneverdig seriene på TV, deriblant Mary Tyler Moore, Golden Girls, The Love Boat, That '70s Show,, Boston Legal, Glamour, Hot in Cleveland m.fl. Hun vant totalt 5 Emmy'er, blant annet en for sin opptreden i Saturday Night Live, flere Screen Actors Guild Awards, og American Comedy Awards, og vant til og med en Grammy i 2012 for beste lydbok, en innspilling av hennes egen bok "If You Ask Me (And Of Course You Won't)". Hvil i fred ! Endret 31. desember 2021 av 0laf 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Sett ferdig "Hawkeye", og for å friske opp hukhommelsen så har jeg i tillegg sett Black Widow og Endgame, IMAX-versjonene. Kjekt med Disney+. Lite poeng med Blu-ray spiller om alle strømme-tjenestene er like gode, og ikke IMAX på Blu-rays. Samme pris med Disney+ uansett hvilken kvalitet man bruker, mens Netflix skal ha mer betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå