DukeRichelieu Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Theo343 skrev (På 15.11.2021 den 21.48): Likte den med unntak av et par irritasjonsmomenter jeg håper de roer ned utover. Spoiler Deb? 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 ilpostino skrev (På 17.11.2021 den 12.07): Sett et par episoder av Foundation fra Apple sin strømmetjeneste. Veldig solid produksjon. Det tar seg opp med episode 7, for de som synes det er en treig start. Blir veldig bra. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Og for å se Foundation trenger man Apple sin strømmetjeneste...? Begynner å bli litt vel mange strømmetjenester her nå. Vet forresten noen om noe som er verdt å se på Paramount + som ikke finnes andres steder? Kjøpte tilgang for Dexter, men så ikke ut til å være så mye annet interessant der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 DukeRichelieu skrev (9 minutter siden): Begynner å bli litt vel mange strømmetjenester her nå. Enig. Det var bedre i "gamle dager" da det i bunn og grunn kun var HBO med eget innhold og Netflix fror alt annet. Nå har det nesten gått inflasjon i strømmetjenester. Jeg vedder en tier at ting har blitt endret om 10 år og at det er færre strømmetjenester igjen. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 ilpostino skrev (1 minutt siden): Enig. Det var bedre i "gamle dager" da det i bunn og grunn kun var HBO med eget innhold og Netflix fror alt annet. Nå har det nesten gått inflasjon i strømmetjenester. Jeg vedder en tier at ting har blitt endret om 10 år og at det er færre strømmetjenester igjen. Hva med Strim? Er kanskje verdt det om man har en del tjenester i sving, men grunnpakken ser ut til å koste litt. Per dags dato har jeg HBO, Netflix og Paramount +. Sistnevnte ene og alene for nye Dexter. Tidligere har jeg hatt Amazon Prime, Discovery + (var medlem i flere måneder og glemte å avbestille), TV2 Play og ViaPlay. Lokkes typisk tilbake til en tjeneste når det kommer en eksklusiv serie jeg ønsker å se. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Prøvde Strim en måned og avsluttet fordi det var en elendig tjeneste. Husker ikke detaljer. HBO Max er ikke noe bedre. Finnes ingen innstillinger i nettleseren, så det blir nok ingen billig livstidspris på meg. Finnes heller ikke noen app. Netflix er fortsatt langt foran alle jeg har prøvd, og eneste jeg ikke har prøvd nå er Paramount+ og Apple. Endret 18. november 2021 av Dubious Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Dubious skrev (6 minutter siden): Finnes heller ikke noen app. vet ikke hva du bruker men HBO Max har app til både xBox og Android. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 ilpostino skrev (7 minutter siden): vet ikke hva du bruker men HBO Max har app til både xBox og Android. Har ikke Xbox, og bruker ikke mobilen til å se filmer.. Ser alt med Windows 10. Netflix har egen app for W10. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Dubious skrev (1 minutt siden): Har ikke Xbox, og bruker ikke mobilen til å se filmer.. Det finnes tv'er som har Android også..... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 ilpostino skrev (5 minutter siden): Det finnes tv'er som har Android også..... Hvorfor bruke TVn når PCn er mye kraftigere, og enklere å bruke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Dubious skrev (1 minutt siden): Hvorfor bruke TVn når PCn er mye kraftigere, og enklere å bruke. Fordi tv'en er kraftig nok til å streame Netflix, HBO, større skjermflate, gir bedre lyd via annlegget som er koblet til+++ 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 ilpostino skrev (2 minutter siden): Fordi tv'en er kraftig nok til å streame Netflix, HBO, større skjermflate, gir bedre lyd via annlegget som er koblet til+++ Hvordan blir det større skjermflate når PCn er koblet til TVn? PC er koblet til anlegget.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Dubious skrev (1 minutt siden): Hvordan blir det større skjermflate når PCn er koblet til TVn? Det er jo fint du legger ved den informasjonen når du sier du bruker datamaskinen til å se på film / serier / whatever. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 16 minutes ago, Dubious said: Har ikke Xbox, og bruker ikke mobilen til å se filmer.. Ser alt med Windows 10. Netflix har egen app for W10. Finnes også app til både LG Web OS og Samsung sine TVer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Nvidia Shield tar det aller aller meste Påbegynte Dopesick i går..virket greit det.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Noen som har sett Wheel of Time på Prime enda? Liker serien så langt, men syns kvaliteten på stream'en er noe dårlig her, dette på en Samsung Q90T(4K HDR), testet på både wifi og kablet. Er mye støy/uklarhet og en del skiftende fargetoner, spesielt på hud, aldri vært borti lignende selv, så måtte teste andre serier på Amazon Prime, og kan ikke se problemet andre steder. Funnet fler som opplever lignende her: Endret 20. november 2021 av Nitrius Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Det var en gang det kun var NRK i Norge, komersielle kanaler fikk ikke starte opp og parabolantenne var forbudt (med enkelte unntak) Det er et sunnhetstegn i at vi nå kan velte oss i rekordmange serier og tjenester. Et vanvittig mangfold 🙂 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 je husse når det kun vart radio! Da kun vi ha så my farge og klare bilde vi bærre ville når vi hørt på radiotimen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Dotten skrev (1 time siden): Det er et sunnhetstegn i at vi nå kan velte oss i rekordmange serier og tjenester. Et vanvittig mangfold 🙂 Alt med måte. Den gangen Netflix hadde det meste var jo helt fantastisk. Nå nærmer man seg et titalls streamingtjenester om man ønsker å få med seg alt. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå