ReaveЯ Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Mr. Inbetween var over all forventing En serie som gikk helt under radaren min! Virker som det ikke blir mer enn sesong 3, men verdig avslutning isåfall. Greit ikke det melkes over mange flere sesonger. Takk til den som tipsa om den! Spoiler 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Dubious skrev (3 timer siden): Hadde håpet "Barry" var mer som "Dexter"... Hopper over mesteparten av skuespiller-delene, for de er gørr kjedelige. Hæh, det er jo noe av det morsomste! 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Sesong 2 var mye bedre. Hoppet over mindre.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 7 hours ago, Dubious said: Sesong 2 var mye bedre. Hoppet over mindre.. Du sier at du hopper over, sitter du å spoler eller gjør du noe annet mens det ruller og går på skjermen? 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 b-real skrev (1 time siden): Du sier at du hopper over, sitter du å spoler eller gjør du noe annet mens det ruller og går på skjermen? Tror han har ofte nevnt at han ser andre serier mens han gjør andre ting som å game, så kan være det han gjør her også. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 b-real skrev (10 timer siden): Du sier at du hopper over, sitter du å spoler eller gjør du noe annet mens det ruller og går på skjermen? Jeg hopper over ved å trykke framover.. så jeg hopper over flere sekunder om gangen. Spiller ikke lengre. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Hva er poenget med å se en slik serie hvis du hopper over ting. Hvor gammel er du? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Sjalottløk skrev (5 minutter siden): Hva er poenget med å se en slik serie hvis du hopper over ting. Hvor gammel er du? Fordi resten av serien er bra.. Alle serier og filmer har kjedelige scener. Alder har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Harlots på NRK overasket meg betraktelig. En type drama serie jeg nærmest aldri liker å se men her ble jeg tatt på senga og har akkurat sett siste episode. Det ble mange episoder per kveld 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Nimrad skrev (På 3.8.2021 den 21.46): Hva skjer på den norske TV-fronten til høsten egentlig? Jeg har fått med meg en del fra Discovery (hvite gutter, neste sommer, kongen befaler, nissene i bingen + 71* nord og over Atlanteren virker interessant), men ikke fra de andre. Noen større dramaserier? Jeg svarer meg selv med en oppdatering fra NRK: https://www.nrk.no/presse/hostens-hoydepunkter-pa-nrk-1.15612622 TL;DR: Coda KORK (humordrama med Bjarte Tjøstheim og Robert Stoltenberg) i september, Valnes-saken (true crime), Gutter mot verden (incel(o.l.)-dokumentar), dokumentarserien Rus med Leo Ajkic, Side om Side kommer i morgen osv. Kan ikke se noen stor dramasatsing egentlig? Jordbrukerne er den første som nevnes, men ikke med så store ord at det virker som en storsatsing akkurat. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Nimrad skrev (2 timer siden): Kan ikke se noen stor dramasatsing egentlig? Jordbrukerne er den første som nevnes, men ikke med så store ord at det virker som en storsatsing akkurat. Jordbrukerne er en ganske stor serie når det kommer til budsjett. Så har man en del som kommer litt senere på grunn av pandemien, som Lykkeland 2 og noen serier som foreløpig ikke er helt offisielle. Det har rett og slett blitt en del utsettelser og kanselleringer. Vanskelig og veldig dyrt å gjennomføre opptak i perioden vi har lagt bak oss, kan nevnes at Lykkeland 2 ble 16 millioner dyrere på grunn av smittevernet. 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 On 8/25/2021 at 8:25 PM, Dubious said: Alder har ingenting med saken å gjøre. Utdyp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 On 8/27/2021 at 2:19 PM, Nimrad said: Jeg svarer meg selv med en oppdatering fra NRK: https://www.nrk.no/presse/hostens-hoydepunkter-pa-nrk-1.15612622 TL;DR: Coda KORK (humordrama med Bjarte Tjøstheim og Robert Stoltenberg) i september, Valnes-saken (true crime), Gutter mot verden (incel(o.l.)-dokumentar), dokumentarserien Rus med Leo Ajkic, Side om Side kommer i morgen osv. Kan ikke se noen stor dramasatsing egentlig? Jordbrukerne er den første som nevnes, men ikke med så store ord at det virker som en storsatsing akkurat. Furia med Pål Sverre Hagen og Ine Marie Willmann på Viaplay er ganske stor produksjon. 70% av serien er jo spilt inn i Tyskland. Norske svaret på Homeland, og av de episodene jeg har sett er det ikke så erke-amerikansk som Nobel var. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 49 minutes ago, Maury said: Furia med Pål Sverre Hagen og Ine Marie Willmann på Viaplay er ganske stor produksjon. 70% av serien er jo spilt inn i Tyskland. Norske svaret på Homeland, og av de episodene jeg har sett er det ikke så erke-amerikansk som Nobel var. Når kommer denne? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) toro6 skrev (13 timer siden): Når kommer denne? Skulle egentlig hatt premiere 26. august ifølge en tidligere pressemelding fra NENT. Den er dog ikke ute enda, av uviss grunn. Litt merkelig. Endret 30. august 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Datoen er ikke satt enda, men siste jeg har hørt er midten av oktober. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Datoen til Furia er klar nå. Neste måned. Endret 30. august 2021 av Maury 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Post Mortem åpningsekvensen var helt rå. Dette blir kos. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Dubious skrev (På 23.8.2021 den 18.08): Jeg hopper over ved å trykke framover.. så jeg hopper over flere sekunder om gangen. Spiller ikke lengre. Føler dette gir liten mening. Du mister jo gjerne veldig mye informasjon når du hopper over det du føler er kjedelige scener.. Du skal dog gjerne få gjøre det jeg bare finner det svært underlig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Føler dette gir liten mening. Du mister jo gjerne veldig mye informasjon når du hopper over det du føler er kjedelige scener.. Du skal dog gjerne få gjøre det jeg bare finner det svært underlig. Gjør det samme med "Dexter". Mye unyttig informasjon, mye kun for å trekke ut serien/episodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå