Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå sett gjennom all Star Trek'n min

 

Det er 4 serier, 24 sesonger eller 624 episoder.

det tok meg en stund

9447371[/snapback]

 

Tviler ikke på det nei :D Det er over 19 døgn med serie det! lol

 

Hvordan er følelsen nå som du har sett gjennom alt da? Jeg er alltid litt sånn nedfor når en serie jeg har sett mye på slutter :p (f.eks. etter 10 sesonger med SG-1, så er det litt sånn: "hmm. serien er over. Hva skal jeg gjøre nå?" stemning i noen minutter :p

9447605[/snapback]

 

vel, Både TNG og DS9 var litt triste å se ferdig da jeg liker seriene godt, blir liksom som å si hade til venner, Voyager og Enperprise er ikke så bra så det er ikke så farlig med dem.

 

mens SG1 blir jeg altid veldig trist bare jeg tenker på at serien er over. de siste årene har jeg altid kunnet glede meg til at en ny sesong kommer på dvd.

nå er det bare 2 filmer igjen så er det over. atlantis er bra, men ikke i nærheten så bra.

Lenke til kommentar

I tillegg til at Platekompaniet ikke har så ille fraktpris heller. Sjekk også ut play.com, der er det gratis frakt og i noen tilfeller så er frakta innbakt i prisen. ;)

 

Til mitt spørsmål: Noen som har fått sett Twin Peaks? Ser at noen har nevnt det her, men hadde vært fint om noen komme med flere meninger om den serien. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Til mitt spørsmål: Noen som har fått sett Twin Peaks? Ser at noen har nevnt det her, men hadde vært fint om noen komme med flere meninger om den serien. :)

9448889[/snapback]

Twin Peaks er en litt "annerledes" serie, men absolutt severdig. Mange dyktige skuespillere du vil kjenne igjen fra dagens hit-serier.

Lenke til kommentar
Jeg elsker og hater den følelsen av å ha sett siste episode av en serie man virkelig likte. En sånn bittersøt nostalgi-aktig følelse. Fikk den big time etter siste episode av Alias.

9448039[/snapback]

 

Studio 60 on the Sunset Strip. Siste episode, What Kind of Day Has it Been. Helt forferedelig følelse. Jeg fikk tårer i øynene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...