Hamsterino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg elsker og hater den følelsen av å ha sett siste episode av en serie man virkelig likte. En sånn bittersøt nostalgi-aktig følelse. Fikk den big time etter siste episode av Alias. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har nå sett gjennom all Star Trek'n min Det er 4 serier, 24 sesonger eller 624 episoder. det tok meg en stund 9447371[/snapback] Tviler ikke på det nei Det er over 19 døgn med serie det! lol Hvordan er følelsen nå som du har sett gjennom alt da? Jeg er alltid litt sånn nedfor når en serie jeg har sett mye på slutter (f.eks. etter 10 sesonger med SG-1, så er det litt sånn: "hmm. serien er over. Hva skal jeg gjøre nå?" stemning i noen minutter 9447605[/snapback] vel, Både TNG og DS9 var litt triste å se ferdig da jeg liker seriene godt, blir liksom som å si hade til venner, Voyager og Enperprise er ikke så bra så det er ikke så farlig med dem. mens SG1 blir jeg altid veldig trist bare jeg tenker på at serien er over. de siste årene har jeg altid kunnet glede meg til at en ny sesong kommer på dvd. nå er det bare 2 filmer igjen så er det over. atlantis er bra, men ikke i nærheten så bra. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet om sopranos selges på Lefdal (i butikk altså) og evt hvor my er det for hver boks? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 199,- pr sesong hos Platekompaniet Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 I tillegg til at Platekompaniet ikke har så ille fraktpris heller. Sjekk også ut play.com, der er det gratis frakt og i noen tilfeller så er frakta innbakt i prisen. Til mitt spørsmål: Noen som har fått sett Twin Peaks? Ser at noen har nevnt det her, men hadde vært fint om noen komme med flere meninger om den serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Til mitt spørsmål: Noen som har fått sett Twin Peaks? Ser at noen har nevnt det her, men hadde vært fint om noen komme med flere meninger om den serien. 9448889[/snapback] Twin Peaks er en litt "annerledes" serie, men absolutt severdig. Mange dyktige skuespillere du vil kjenne igjen fra dagens hit-serier. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg elsker og hater den følelsen av å ha sett siste episode av en serie man virkelig likte. En sånn bittersøt nostalgi-aktig følelse. Fikk den big time etter siste episode av Alias. 9448039[/snapback] Studio 60 on the Sunset Strip. Siste episode, What Kind of Day Has it Been. Helt forferedelig følelse. Jeg fikk tårer i øynene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=W5imR74wqgQ "PTT"..... :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 sitter å se Band of brothers igjen, for ørtene gang, nå med fullt WW2 utstyr på meg Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) sitter å se Band of brothers igjen, for ørtene gang, nå med fullt WW2 utstyr på meg Hehe, lattis da. Ser selv på Lost nå, kjøpte sesong 1 og 2. Liker Terry O'Quinn og Naveen Andrews, gode skuespillere. Er på episode 9. Endret 10. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe, har du mye fritid gunfreak? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Begynte og se BoB igjen også, utrolig god serie Ble den noe av den oppfølgeren btw? Endret 11. september 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hehe, har du mye fritid gunfreak? 9468682[/snapback] ja, har det Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) hehe, nice :!: Endret 11. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 har kosta meg en del Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 På tide å få seg en jobb? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, det virker bittelitt usannsynlig å få tak i så mye bra utstyr uten en jobb. Det går an, men det er usannsynlig. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Blir litt skremt av deg Gunfreak Navnet ditt, bildet ditt og at du faktisk ser på serier i militærutstyr gir meg den massemorder sniper i tårn vibben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå