Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bones ja.... Det er på vei Hvordan er egentlig The Shield? Stemningen? Grovt? The good guys skal eg sjekke ut. NCIS er vel noenlunde likt CSI? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vil påstå NCIS er mer "muntert" enn CSI, liker det ganske godt, ellers har jeg ikke så mye å bidra med. Jeg liker selv Community og One Tree Hill veldig godt, men de er på ingen måte lik de andre seriene. Desperate Housewives pleier jo å være en slager hos det motsatte kjønn, men jeg regner nesten med på at det er en serie som følges i huset allerede. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 De desperate får hu se alene Bones står klar på skjermen. Håper hun liker det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da var første episode av Breaking Bad sett! Det må være en av de bedre pilotene jeg har sett, gleder meg sykt til å se resten nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da var første episode av Breaking Bad sett! Det må være en av de bedre pilotene jeg har sett, gleder meg sykt til å se resten nå! Du har tre herlige sesonger foran deg. Fantastisk serie. Eneste negative med serien er at det er så lang pause. Den går fra mars til mai-juni og så må man vente nesten et år igjen. Et under at ingen norske kanaler har plukket den opp egentlig. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Community er rått:D Så sesong en ferdig for ikke så lenge siden selv, etter å ha lest gode ord om den her. Meget artig serie, men kunne bli litt vel kjedlig noen ganger men må si at serien hadde en koselig stemning. Var dog en karakter som irriterte meg en del, og det var Shirley, huff så irriterende. På den andre siden så må jeg si at Abed var en herlig karakter, fantastisk spillt! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Community er herlig. Går og venter på neste sesong. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Breaking Bad var fantastisk bra. Kjørte igjennom 3 sesonger på ett par uker Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan er egentlig The Shield? Stemningen? Grovt? Har ikke sett så mye av det selv men skal visstnok være veldig bra, vurderer og handle inn noen sesonger av The Shield, Criminal Minds og Bones. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan er egentlig The Shield? Stemningen? Grovt? Har ikke sett så mye av det selv men skal visstnok være veldig bra, vurderer og handle inn noen sesonger av The Shield, Criminal Minds og Bones. The shield er en action fyllt drama serie (politi-serie) som handler om korrupte politimenns håndtering av saker og ting, Kanskje mest fokus på action delen Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er The Shield episodisk avsluttende ala NYPD Blue og CSI, eller følger serien en kontinuerlig historie? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kontinuerlig historie definitivt. Knall serie, veldig gritty og skitten med fokus på action. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Uff, Breaking Bad, The Shield og House.. Dette går sterkt utover sommerferien! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Breaking bad da? Hvilken type serie er egentlig det? Noe man kan se med en fru, eller er det best med reint testosteron til stede? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Breaking bad da? Hvilken type serie er egentlig det? Noe man kan se med en fru, eller er det best med reint testosteron til stede? Jeg kan ikke svare for alle damer der ute, men dama mi er minst like hekta som meg på Breaking Bad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Prøve piloten da. Har alltid hatt lyst å se den serien, men ikke funnet tid enda. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Da var Criminal Minds sesong 1 bestilt. Snart ferdig med sesong 2 av CSI: NY og Sesong 2 av Burn Notice. Har fortsatt Mad Men sesong 1,2,3 liggende Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har sett The Bridge? En solid politiserie jeg har fått sansen for. Anbefales! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sett første episode av Treme, David Simon(creator of The Wire) sitt siste arbeid. Ser ut som en serie jeg kan like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå