Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil påstå NCIS er mer "muntert" enn CSI, liker det ganske godt, ellers har jeg ikke så mye å bidra med.

Jeg liker selv Community og One Tree Hill veldig godt, men de er på ingen måte lik de andre seriene. Desperate Housewives pleier jo å være en slager hos det motsatte kjønn, men jeg regner nesten med på at det er en serie som følges i huset allerede.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da var første episode av Breaking Bad sett! Det må være en av de bedre pilotene jeg har sett, gleder meg sykt til å se resten nå! :new_woot:

Lenke til kommentar

Da var første episode av Breaking Bad sett! Det må være en av de bedre pilotene jeg har sett, gleder meg sykt til å se resten nå! :new_woot:

Du har tre herlige sesonger foran deg. Fantastisk serie. Eneste negative med serien er at det er så lang pause. Den går fra mars til mai-juni og så må man vente nesten et år igjen.

Et under at ingen norske kanaler har plukket den opp egentlig.

Lenke til kommentar

Community er rått:D

Så sesong en ferdig for ikke så lenge siden selv, etter å ha lest gode ord om den her. Meget artig serie, men kunne bli litt vel kjedlig noen ganger men må si at serien hadde en koselig stemning. Var dog en karakter som irriterte meg en del, og det var Shirley, huff så irriterende. På den andre siden så må jeg si at Abed var en herlig karakter, fantastisk spillt!

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig The Shield? Stemningen? Grovt?

Har ikke sett så mye av det selv men skal visstnok være veldig bra, vurderer og handle inn noen sesonger av The Shield, Criminal Minds og Bones.

The shield er en action fyllt drama serie (politi-serie) som handler om korrupte politimenns håndtering av saker og ting, Kanskje mest fokus på action delen

Lenke til kommentar

Breaking bad da? Hvilken type serie er egentlig det? Noe man kan se med en fru, eller er det best med reint testosteron til stede?

Jeg kan ikke svare for alle damer der ute, men dama mi er minst like hekta som meg på Breaking Bad.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...