Bananpott Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 CDON har forresten The Wire (Komplett samling) til 599,- nå. Tenkte det kunne interisere noen! Nice. Synd jeg allerede har den. Kjøpte den for 700 kroner Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) CDON har forresten The Wire (Komplett samling) til 599,- nå. Tenkte det kunne interisere noen! Tøft. Kjøper med en gang. Takk for tipset Edit: Enda billigere på play.com Endret 30. juni 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 CDON har forresten The Wire (Komplett samling) til 599,- nå. Tenkte det kunne interisere noen! Tøft. Kjøper med en gang. Takk for tipset Edit: Enda billigere på play.com Nei Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Glemte toll. Kjøpte på cdon Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Anbefaler The Wire-boksen. Ga selv £125 for den for et par-tre år siden. Gjør seg godt i hylla. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan er Leverage? Første episode var bra, men så datt jeg av mitt i. Følte ikke at det hang helt på greip etter første episode, ble kjedelig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan er Leverage? Synes det er en fin serie. Morsomme og intresange karakterer. Anbefaler serien. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan er Leverage? Første episode var bra, men så datt jeg av mitt i. Følte ikke at det hang helt på greip etter første episode, ble kjedelig. Min erfaring var likedann. Serien er verdt en titt, men fenget egentlig ikke. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan er Leverage? Hustle, som er den britiske versjonen Leverage har tatt mye fra på er mye bedre etter min mening. Falt litt ut etter noen episoder med Leverage. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan er Leverage? Hustle, som er den britiske versjonen Leverage har tatt mye fra på er mye bedre etter min mening. Falt litt ut etter noen episoder med Leverage. Enig, Hustle er en kvalititets serie. Men anbefaler Leverage også. Selfølgelig er det serier som er bedre, men god underholdning er det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jo, men må og betale moms for frakta. Men kva er greia med at Dexter blir sluppet så mykje seinare i Europa enn i statane? http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)#DVD.2FBlu-ray_releases nei frakta betaler man ikke moms på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 nei frakta betaler man ikke moms på Nei og jo.Om varens verdi er under 200 kroner så betaler man ikke moms i det hele tatt. Så om en vare koster 199 og frakta 153 så betaler man bare 352. Men om varen koster 299 og frakta er på 53 kroner så må du betale moms av hele beløpet. Også frakta. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Noen som så piloten for Rookie Blue sist uke? Tenkte å sette på nå for å lufte tankene litt. http://www.youtube.com/watch?v=E41XodZFURk Edit: Var en grei førsteepisode. Endret 1. juli 2010 av Hille Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg vil anbefale Southland hvis du vil ha ett mer realistisk copshow. Jeg vet en egentlig ikke skal dømme på trailer, men Rookie Blue synes jeg så litt vel.. pacific blue aktig? Men smaken er som baken etc. Endret 1. juli 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Trenger et par nye serier til eg og kona. Hun elsker serier som f.eks Castle og The Mentalist. Ser seff også på obligatoriske Grey's anatomy og den slags. Criminal Minds, 24, Flashpoint osv.... Så lenge det ikke blir for grøvt og voldelig så går det bra. Så, noen gode tips? Edit: Driver på med CSI serien. Men orker ikke å se for mye av det, da blir eg lei. Numbers ja, ser det innimellom. Endret 4. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 The Shield, NCIS, Bones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå