ilpostino Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Eneste serien jeg har "måttet" se med en partner var Sons og Anarchy men digger den serien selv. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Travelers (2016), sesong 1-3 Setter ikke varige spor i sjela, men fungerer greit som "innimellom"-serie. Gjestevisitt av halvnorske Christopher Heyerdahl ("Swede" i Hell on Wheels), og en flott MacKenzie Porter ("Naomi Bohannon" også i Hell on Wheels) trekker opp. 7/10 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 jeg har flyttet en del poster om The Mandalorian til denne tråden: Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Ferdig med alt av serier i Stargate universet (Ikke sett filmene ennå, som en burde se mens man ser serien, men..) Serien er gammel men setter dette i spoilers, just in case.. (Universe) Spoiler Universe sluttet i 2011 og de sa i serien at de ville bruke 3 år på å reise til neste galakse, men at om noe gikk galt så kunne det ta mye lengre tid, så da må de jo ha gått galt da.. Det går også an å starte opp serien igjen, om de får med noen av skuespillerne Trenger ikke få med alle da de kan skrive inn i manuset at de døde på grunn av lite strøm Til nød kan de ta livet av alle og starte på nytt, likte uansett bare Rush og Eli De kan også sende flere fra jorden til Destiny, da de har funnet en ny Icarus planet, og denne gangen sende folk som vil være der Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Prøvde meg på Good Lord Bird i dag, etter "anbefaling" her inne - men sliter med å motivere meg til å se episode 2. - Tar det seg opp eller er det bare ikke noe for meg? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Tror kanskje da at det ikke er noe for deg. Digget serien fra første sekund og den holdt det nivået hele veien. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Komedie i samme gate som big bang og silicon valley? Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Big Bang som i The Big Bang Theory? Tenker du da med tech/"nerde"-fokus da? The IT Crowd kanskje, men har ikke sett det selv. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 ProphetSe7en skrev (5 timer siden): Komedie i samme gate som big bang og silicon valley? Community? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 The IT Crowd er definitivt veldig gøy. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 IT Crowd er definitivt gøy, men defineres nok mest av at den er britisk.. Men, har jo helt klart (?) med IT/nerder å gjøre 😂👍🏻 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 The Queen's Gambit var severdig. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Har X-Files stått seg siden den kom ut? Noen som har sett i nyere tid? Synes huske det var noen på forumet som hadde sett den for ikke lenge siden, men orker ikke bla meg tilbake. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Ellers synes jeg Warrior fortsatt er topp underholdning. Var litt usikker i starten av sesong 2, men nå koser jeg meg. NB! Ikke for sarte sjeler. Rimelig mye og grafisk vold. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 DukeRichelieu skrev (30 minutter siden): Har X-Files stått seg siden den kom ut? Noen som har sett i nyere tid? Synes huske det var noen på forumet som hadde sett den for ikke lenge siden, men orker ikke bla meg tilbake. Tja, joda. Men jeg vil kanskje anbefale å finne en guide på nett som forteller deg hvilke episoder som er viktige for hovednarrativet. Tidvis en del mindre gode monster of the week-episoder som en fint kan hoppe over uten at en går glipp av noe. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 afterall skrev (1 time siden): Tja, joda. Men jeg vil kanskje anbefale å finne en guide på nett som forteller deg hvilke episoder som er viktige for hovednarrativet. Tidvis en del mindre gode monster of the week-episoder som en fint kan hoppe over uten at en går glipp av noe. Thanks. Vet ikke om min OCD tillater å være selektive på episodene. Alt eller ingenting! :) Ambisiøst prosjekt å begynne på, men tror jeg skal prøve meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 DukeRichelieu skrev (2 timer siden): The Queen's Gambit var severdig. Nyyydelig! Eneste som manglet var at det var true story! 😂 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 2 hours ago, DukeRichelieu said: The Queen's Gambit var severdig. Likte denne selv. bra feelgood serie på en søndag. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 6 hours ago, DukeRichelieu said: Ellers synes jeg Warrior fortsatt er topp underholdning. Var litt usikker i starten av sesong 2, men nå koser jeg meg. NB! Ikke for sarte sjeler. Rimelig mye og grafisk vold. Warrior er helt strålende, foreløpig 9.5/10 for sesong 2. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Tenkte å se på "24", men så fant jeg ut at jeg ikke har rippet sesong 1.. Så nå holder jeg på med det Enklere å rippe enn å bytte plater mens man ser på serien, også har man den lagret til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå