DukeRichelieu Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 covah skrev (11 timer siden): Hvis du ikke har sett The Expanse på Prime, bør du absolutt gjøre det. Som jeg skrev over (og hvor Sharpshooter tilsynelatende hadde samme erfaring) så jeg sesong 1 av denne uten at den falt helt i smak, men tror kanskje jeg er den eneste i tråden? Vet ikke hva det var som ikke klaffet her. Nesten slik jeg føler jeg burde gitt det en sjanse til. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 DukeRichelieu skrev (18 minutter siden): uten at den falt helt i smak, men tror kanskje jeg er den eneste i tråden? Av og til er det bare sånn. Jeg hadde det slik med Westworld, følte jeg var den eneste som ikke likte det noe særlig. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 Nimrad skrev (2 minutter siden): Av og til er det bare sånn. Jeg hadde det slik med Westworld, følte jeg var den eneste som ikke likte det noe særlig. Sant. Jeg var også blant de som ikke var like begeistret for Fargo (sesong 1). Synes den var severdig, men synes den var vel oppskrytt. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 Samtidig har jeg også ved noen tilfeller gitt serier en ekstra sjanse på grunn av andres meninger og selv endret mening senere. For eksempel Deadwood. Deadwood var kvalitet fra første episode, men av en eller annen grunn var den tung i starten, så jeg er glad jeg gav den to-tre sjanser og endelig kom meg forbi kneika til slutt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 DukeRichelieu skrev (5 minutter siden): Jeg var også blant de som ikke var like begeistret for Fargo (sesong 1). Ai, den sliter jeg med å godta Fargo er kanskje topp 3 for meg. Noen kan være verdt en ekstra sjanse, men jeg har faktisk fortsatt til gode å endre mening etter en ny sjanse så lenge forrige sjanse var en reell sjanse. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 DukeRichelieu skrev (38 minutter siden): Som jeg skrev over (og hvor Sharpshooter tilsynelatende hadde samme erfaring) så jeg sesong 1 av denne uten at den falt helt i smak, men tror kanskje jeg er den eneste i tråden? Vet ikke hva det var som ikke klaffet her. Nesten slik jeg føler jeg burde gitt det en sjanse til. Sesong 1 går litt tregt, men når hovedplottet starter i sesong 2 er det en berg og dalbane uten like. Ta en titt på Rotten Tomatoes sesongscore. Sesong 1 har 77% Sesong 2 har 95% Sesong 3 har 100% Sesong 4 har 100% 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 covah skrev (3 minutter siden): Ta en titt på Rotten Tomatoes sesongscore. Interessant. Absolutt ikke fremmed for å gi den en sjanse til - særlig når jeg ser dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 1 hour ago, BioDex said: Blir bare bedre og bedre utover. Selv ble jeg hekta fra første episode. Scener som denne, just WOW:)) Jeg så første sesong når den kom for en del år siden og likte den godt. Men utover synes jeg det ble mer en politisk såpeopera og en noe mer kjedelig "livet på romstasjonen" type serie. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 Digger denne mashup-videoen på YoutTube. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 (endret) *slettet* Endret 13. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2020 Rapporter Del Skrevet 13. september 2020 22 minutes ago, ilpostino said: Digger denne mashup-videoen på YoutTube. Huff, det var litt cringe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2020 Rapporter Del Skrevet 14. september 2020 Ted Lasso på AppleTV er overraskende grei underholdning. Ikke kjempebra, men Jason Sudeikis er solid nok i den til at jeg så alle episodene i nesten et jafs i går. On 9/12/2020 at 2:15 PM, Jotun said: Oi! Spennende! Hvilke produksjoner har du vært med på/er du med på? Akkurat nå er det en film av Joachim Trier, som heter Verdens Verste Menneske. Har vært med på en film om slaget om Narvik, og sesong 2 av Exit 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2020 Rapporter Del Skrevet 14. september 2020 Har vært på JCVD-kjøret i helga og hatt gjensyn med 7-8 JCVD-filmer. Dette førte meg videre til Jean Claude Van Johnson, og jeg så serien to ganger i løpet av helga. Trist at den ble kansellert etter bare seks helt briljante, for det var virkelig helt nydelig, og som en gedigen JCVD fanboy ble jeg helt slått i bakken over hvor sinnsykt komrom og fet serien var. Helt magisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2020 Rapporter Del Skrevet 14. september 2020 Stilig maury ??? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. september 2020 Rapporter Del Skrevet 15. september 2020 Succsession er en veldig bra serie. Ikke noe vold og sex men meget underholdende. Veldig gode aktører. Sett 10 episoder av sesong 1. Jeg gleder meg til fortsettelsen. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. september 2020 Rapporter Del Skrevet 15. september 2020 Er det noen andre bra serier på HBO som dere kan anbefale? Sett Sopranos og The Wire. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2020 Rapporter Del Skrevet 15. september 2020 Nå blir det mye Disney framover Starter med Star Wars filmene Svippet innom Mandalorian og så ut som at det bare var 2 episoder Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. september 2020 Rapporter Del Skrevet 15. september 2020 jae-ols skrev (2 timer siden): Er det noen andre bra serier på HBO som dere kan anbefale? Sett Sopranos og The Wire. Six Feet Under?! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. september 2020 Rapporter Del Skrevet 15. september 2020 Bone skrev (49 minutter siden): Six Feet Under?! Skal sjekke den. Ser at mange skryter av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå