DukeRichelieu Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 Generation Kill? 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 Generation Kill er helt fantastisk. 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 afterall skrev (7 minutter siden): Generation Kill er helt fantastisk. Er det? Fikk et tips nylig. Får sjekke den ut i kveld da. Avsluttet nettopp Bosch. Antar sesong 6 var avslutningen. Fin avslutning på en meget bra serie. Så denne mer eller mindre i ett jafs, så ble litt lei på slutten. Den toppet seg vel på sesong 4 om jeg husker riktig. Men vel verdt å få med seg om man liker politiserier og krim. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 Generation Kill er helt klart en serie man bør, kanskje t.o.m. MÅ, se! Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 Generation Kill er fantastisk, David Simon på sitt aller beste. 2 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 2 hours ago, DukeRichelieu said: Avsluttet nettopp Bosch. Antar sesong 6 var avslutningen. Sesong 7 vil bli den siste. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. september 2020 Rapporter Del Skrevet 4. september 2020 Starten på sesong 2 av The Boys var helt nydelig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 12 hours ago, Psykake said: Blir det bedre og bedre (sesongmessig)? Beste serien jeg har sett i år. Jeg binget 5 sesonger i ferien. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 Theo343 skrev (1 time siden): Beste serien jeg har sett i år. Jeg binget 5 sesonger i ferien. Det var gode og dårlige nyheter (tidsklemma) ? 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 Generation Kill virker solid hittil ja! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2020 Rapporter Del Skrevet 5. september 2020 (endret) Så første episode av "Raised by Wolves" hos en kamerat i dag. Det var MEGET lovende om man er glad i Sci-fi ? Endret 5. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2020 Rapporter Del Skrevet 7. september 2020 Ny Netflix-serie med Harald Zwart. Spennende greier. https://kampanje.com/medier/2020/09/netflix-annonserer-ny-norsk-originalserie-med-harald-zwart/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 Harlad Zwart er meh, og det plottet der høres ikke ut som noe han faktisk kan lage noe bra ut av. Med tanke på hvor ymse de norske Netflix-produksjonene har vært så langt, så er jeg langt fra noe spent på det. Ragnarock var uroginalt og bar preg av mye problemer i regien som ødela alt. Hjem til Jul var på sitt beste greit, men det sier jeg kanskje mest på grunn av jeg synes Ida Elise Broch er søt. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. september 2020 Rapporter Del Skrevet 8. september 2020 Maury skrev (38 minutter siden): Harlad Zwart er meh, og det plottet der høres ikke ut som noe han faktisk kan lage noe bra ut av. Jeg får vel være motstykket. Liker godt både Harald Zwart og plottet. Forventer vel ikke akkurat noen klassiker, men kommer garantert til å sjekke det ut. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Maury skrev (På 8.9.2020 den 7.00): Harlad Zwart er meh, og det plottet der høres ikke ut som noe han faktisk kan lage noe bra ut av. Med tanke på hvor ymse de norske Netflix-produksjonene har vært så langt, [klipp] Enig i det med plottet, men hvorfor skal alt norskprodusert for Netflix/HBO være goofy,Beforeigners etc.? Jeg vet jo svaret (krever ikke så mye budsjett), men kan man ikke prøve på noe annet en gang iblant hvertfall? Elling 1 var vel en film som ikke krevde allverdens budsjett(?) Hvor ikke f.eks prøve en miniserie i den gata (altså noe som bare har godt manus)? Også til dette med Raised by Wolves... er det noe HBO N. kan vurderer for oss spandinavians *sic* Endret 10. september 2020 av maanemann Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Er det noen som har sett Le Bureau? Er det verd å bruke tid på? Ser at den får bra kritikk. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 jae-ols skrev (1 time siden): Er det noen som har sett Le Bureau? Er det verd å bruke tid på? Ser at den får bra kritikk. Topp 10 serie. Skyhøyt nivå. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Da håper jeg den innfrir. Blir rart med fransk, men det går vel bra. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 Kun på grunn av den er Fransk at jeg har utsatt å se den, men nå har jeg avsluttet Netflix og skal vente på Disney+, som kommer om 5 dager Prøver å betale for bare 1 strømme tjeneste om gangen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2020 Rapporter Del Skrevet 10. september 2020 (endret) 1 hour ago, jae-ols said: Da håper jeg den innfrir. Blir rart med fransk, men det går vel bra. Personlig er jeg ofte litt skeptisk når det er et språk hvor jeg er avhengig av undertekster. Men har gjennom årene nytt mange spanske, portugisiske, italienske, tyske og andre språk i serier og filmer. Du blir såpass sugd inn i det som foregår at språket kommer helt til side. Endret 10. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå