iniestagram Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Høres bra ut, i og med at jeg liker The Office godt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Personlig elsker jeg The Office, men AD finner jeg rett og slett litt smådøllt enn så lenge. Har bare feid gjennom første sesong enda. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen her som ser Mad Men? Har bestilt 2 av sesongene gleder meg Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kjøp deg sesong 3 med det samme og du De er virkelig verdt det. Sesong 4 blir vel sendt på TV i sommer også tror jeg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Bestiller nok sesong 3 når jeg har sett litt på serien USA versjonen har tøffere cover en England så det blir vel der jeg kjøper den i fra Endret 24. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Min ser sånn ut hvertfall Uten klistremerke og plasten selvfølgelig. Det som er digg med den amerikanske versjonen er at den ikke har sånn forferdelig aldersmerking ^^ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kom den akuratt under 200 grensen når du bestilte? Regner med det var amazon.com. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, den kom visst under 200 kr. Når jeg bestilte den kostet den 32.99 ifølge ordren, og det er 214 kr, så er litt forvirra Går jo også ann å bestille fra en av disse http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B002LITRJ4/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new , spørs hvilken av dem som sender til Norge Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Mad Men skal prioriteres sterkt til høsten. Har for øvrig sett tre episoder av True Blood på NRK den siste tida. Jeg er solgt. Ellers godt å se det er aktivitet i tråden. Undertegnede følger med, til tross for lite innlegg fra min side. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Noen som har sett "Eastbound and Down"? Har fått sett gjennom den foreløpig første sesongen, en meget artig liten komiperle som anbefales. Handler om en halveis-pansjonert baseballspiller som fortsatt tror han er like god, han oppfører seg som en total kuk mot alle. "I don't mean to break up the good times, but I just saw two boys, RAPING a sixth grade girl" "Kidding..." Endret 25. juni 2010 av thadon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er Chuck en serie man burde få med seg? Nei Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen som har sett "Eastbound and Down"? Har fått sett gjennom den foreløpig første sesongen, en meget artig liten komiperle som anbefales. Handler om en halveis-pansjonert baseballspiller som fortsatt tror han er like god, han oppfører seg som en total kuk mot alle. "I don't mean to break up the good times, but I just saw two boys, RAPING a sixth grade girl" "Kidding..." Elsker Eastbound & Down. Danny McBride spiller en redneck så bra, fordi han nesten er det i virkeligheten, eller ser ut som. Også har du John Hawkes fra en klassisk HBO serie som het Deadwood, som broren til hovedperson. Pluss blant annet Katy Mixon(eks-kona) og gjesteskuespiller som Will Ferrel(som også produserer serien). Sesong 2 så skal vist bare Stevie og Kenny være med av de karakterne fra sesong 1. Hvertfall fast. Mange av de andre har fått seg nye serier. Er Chuck en serie man burde få med seg? Nei Hvis du har sett ferdig eller til sist sendte episode av serier som The Wire, Oz, Breaking Bad, Dexter, Entourage, True Blood, How To Make It In America, Justified, Sons of Anarchy o.s.v. så ja. Men det er forfærdelig mange serier så burde blitt prioritert framfor Chuck synes nå jeg. Selv om jeg elsker Chuck. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Headsup: ny sesong 4 av The IT Crowd begynner i kveld på britisk TV. Chuck er helt greit. Ikke det verste du kan se på, men jeg ville ikke anbefalt det til noen. Endret 25. juni 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Headsup: ny sesong 4 av The IT Crowd begynner i kveld på britisk TV. Chuck er helt greit. Ikke det verste du kan se på, men jeg ville ikke anbefalt det til noen. ooo, The IT Crowd. Hadde egentli helt glemt av denne serien, takk takk. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kjipt med laughtrack/publikum på It Crowd. Desverre er det mange umorsomme serier som trenger laughtrack for å sikre seg. Det var ikke nødvendig her. Eksempel: Friends uten laughtrack. Da er det ikke mye igjen.. http://www.youtube.com/watch?v=9Tvyr-Ir9nM Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Min ser sånn ut hvertfall Uten klistremerke og plasten selvfølgelig. Det som er digg med den amerikanske versjonen er at den ikke har sånn forferdelig aldersmerking ^^ Da var denne også bestilt Har begynt på Burn Notice nå, kommet til 3 episode, virker lovende Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei folkens. Håper noen her inne kan hjelpe meg. Noen av dere husker kanskje en serie som gikk på TV Norge for en del år siden som het "Det Spøker" eller noe i den dur. Den handlet om diverse steder i Skandinavia som hadde myter og grusomme historier rundt seg, hvor det visstnok spøkte. Serien handlet ikke om å finne selve spøkelset, men å fortelle historien. Så, til saken. Vet noen av dere om noen lignende gode dokumentarserier? Helst ikke Ghost Hunters og lignende, da det ikke er helt det jeg ser etter. Filmdokumentarer er også akseptable. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen som har tips til flere serier som ligner på Entourage? (har sett how to make it in America) Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hva synes folket om Ashes to Ashes? Har kun sett to sesonger så ikke spoil noe fra tredjesesongen. Jeg synes sesong 1 var skuffende. For mye fokus på humor og for lite på spenningen. Sesong 2 derimot var strålende. Bra story og veldig spennende. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er Chuck en serie man burde få med seg? Nei hehe, eh jo chuck må du få med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå