Spartapus Skrevet 26. august 2020 Rapporter Del Skrevet 26. august 2020 Mala skrev (1 time siden): Jeg likte første episode av Lovecraft Country jævlig godt! Dette virker storstas! God stemning og herlig gore! Har ikke sett episode 2 enda. Skal sees, men siden det er HBO venter jeg til alle episodene er ute. Stor fan av Lovecraft så spent på hvordan de har brukt materialet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. august 2020 Rapporter Del Skrevet 27. august 2020 Mala skrev (9 timer siden): God stemning og herlig gore! Jeg likte stemningen i det jeg har sett av trailere. Ser veldig bra ut. Men er det Gore faktisk? Ikke helt det jeg fikk inntrykk av. Får sjekke ut en episode. Når vi er inne på HBO, Devs er en veldig undervurdert mini-serie. Youtube-trailerne spoiler litt vel mye, så eneste jeg har funnet som ikke spoiler er dessverre en ganske dårlig trailer som ikke klarer å vise stemningen i serien veldig godt: https://www.imdb.com/video/vi4116627225?playlistId=tt8134186&ref_=tt_ov_vi 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. august 2020 Rapporter Del Skrevet 27. august 2020 Har startet på sesong 3 av Dark nå. Kjempespennende. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. august 2020 Rapporter Del Skrevet 27. august 2020 Nå er this is England filmen, og miniseriene this is England 86,88 og 90 tilgjengelig på Hbo. Anbefaler alle i verden å se det. Noe av det beste som er laget noensinne. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. august 2020 Rapporter Del Skrevet 28. august 2020 Da vet man hva man skal gjøre 4 september: https://p3.no/filmpolitiet/2020/08/the-boys-s02/ 2 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. august 2020 Rapporter Del Skrevet 28. august 2020 37 minutes ago, Mr_Spock said: Da vet man hva man skal gjøre 4 september: https://p3.no/filmpolitiet/2020/08/the-boys-s02/ Nydelig, bare en uke igjen. Ga sesong 1 småpene 9/10. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 28. august 2020 Rapporter Del Skrevet 28. august 2020 The Boys var et friskt pust, men denne ukens høydepunkt er blu-ray utgaven av Watchmen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2020 Rapporter Del Skrevet 30. august 2020 Altered Carbon sesong 3 er kanselert. https://www.dagbladet.no/kultur/vrakes-av-netflix/72783297?fbclid=IwAR1iLyo3V3mqohH5R1oAtbBX9O3H1aya0IfRTlw4nnK4zWpfFvHuDk1dRG8 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Rapporter Del Skrevet 30. august 2020 1 hour ago, ilpostino said: Altered Carbon sesong 3 er kanselert. Synd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 IMO så var ikke akkurat det noen krise, S02 var IMO ganske shabby. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Altered Carbon S01 var en deilig blanding av vold, sex og ordentlig science fiction/cyberpunk. Synd de ikke klarte å videreføre det. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Enig. Ble tatt på senga av hvor fet sesong 1 var, men slet med å komme meg gjennom sesong 2. Usikker på om jeg i det hele tatt kom med gjennom hele sesongen. Gjesp! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Mala skrev (På 26.8.2020 den 22.10): Jeg likte første episode av Lovecraft Country jævlig godt! Dette virker storstas! God stemning og herlig gore! Har ikke sett episode 2 enda. Sett to episoder! Kanskje litt skuffet etter veldig høye forventninger, men absolutt bra. Skal se videre Nimrad skrev (På 27.8.2020 den 8.09): Devs er en veldig undervurdert mini-serie. Tror den har fått jevnt over gode skussmål her i tråden i hvert fall. Strålende serie! Zeven skrev (På 29.8.2020 den 1.48): The Boys var et friskt pust, men denne ukens høydepunkt er blu-ray utgaven av Watchmen Enig. Veldig original og kul (føler det er rett bruk av ordet her). Buddy Dakota skrev (11 timer siden): Altered Carbon S01 var en deilig blanding av vold, sex og ordentlig science fiction/cyberpunk. Synd de ikke klarte å videreføre det. Takk for påminnelsen. Denne har gått litt i glemmeboken. Så vel halve første før jeg ble avbrutt av noe og aldri kom videre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 DukeRichelieu skrev (21 minutter siden): Tror den har fått jevnt over gode skussmål her i tråden i hvert fall. Strålende serie! Jeg prøvde å søke før jeg sa "undervurdert" og fant bare ett treff her i tråden ? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Mordene på Solkysten er en meget bra serie. Men uvant med finsk og spansk.. Men utrolig bra krim. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Snart sett 4 sesonger av Badehotellet nå. Lun og fin tidtrøyte. Liker å se hvordan livet var for 90 aar siden... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Så ble det Lovecraft Country allikevel mens vi venter på The Boys. Det må jeg si var en sterk første episode og jeg gleder meg til å se neste i morgen. Fascinerende sammenblanding av amerikansk historie og Lovecraft-mytoset. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. september 2020 Rapporter Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Har ikke fått sett Lovecraft Country, har hørt at boka bare var OK, men det trenger forsåvidt ikke bety at serien ikke blir bra. Er dog litt skeptisk til at det er et billig forsøk på å cashe inn på Lovecraft-navnet (som jo er populært for tiden). Hvor hadde boka og serien vært om den ikke het noe med "Lovecraft", liksom? Er det for øvrig noen som vet hvor man kan få sett 12 monkeys-serien? Endret 1. september 2020 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2020 Rapporter Del Skrevet 1. september 2020 Jeg har lest boka, men føler TV-serien gjør flere forbedringer med kildemateriale. Matt Ruff er kreativ til å skrive og lage plott, men de originale plottene i TV-serien og måten den knytter historiene som også ble spilt på i boka nærmere hverandre funker mye bedre. Cashe inn på Lovecraft høres virkelig snevert ut. Tror du overvurderer populariteten til Lovecraft litt. Boka er fra 2016, og kombinasjonen er mer 50-50% Jim Crow og Lovecraft. Det er en stor grunn til at Lovecraft er med, og hvis du kjenner til noe av verkene hans så gir det ganske mye mening iløpet av første episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå