Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 (endret) DukeRichelieu skrev (1 minutt siden): Stokket om? Seriøst? Hvordan og hvorfor? Jeg sitter litt på gjerdet og vurderer faktisk gå i gang med X-Files. Min barndom/ungdoms store serie. Usikker på om det vil leve opp til hvor fantastisk det var den gang, men lever i håpet. Det er absolutt verdt det! De har klart å rote skikkelig i sesong 9.. Og nå har de også fjernet 1, 3 og 10 sesong etter hva jeg forstår.. Så påstår de at produsenten leverte den omstokkede sesongen, noe jeg ikke klarer å tro på. Endret 7. august 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Det er absolutt verdt det! De har klart å rote skikkelig i sesong 9.. Og nå har de også fjernet 1, 3 og 10 sesong etter hva jeg forstår så da er Weird. Takk for heads-upen. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Ferdig med Bosch sesong 4. Rett og slett øverste hylle i sin sjanger. Starter rolig i sesong 1 og kanskje sesong 2 også, men drar seg til litt etterhvert. Sesong 4 hadde ingen cliffhanger, så jeg sparer nok de siste 2 sesongene til litt senere. Nå blir det enten en reprise av The Night Manager eller Condor som jeg ser anbefalt i tråden. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Sett de 2 første episodene av Dark nå på Netflix. Ganske spennende. ^^ Ser med tysk språk og norsk tekst. Endret 7. august 2020 av Sarcoex - Gnålern Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 (endret) I utgangspunktet likte jeg Dark godt, men hvis man synes GoT slurper spikersuppa lenge på hver minste dråpe så må Dark være hakket værre. Snakk om å drøye alt så lenge som overhodet mulig. Endret 7. august 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Theo343 skrev (9 minutter siden): I utgangspunktet likte jeg Dark godt, men hvis man synes GoT slurper spikersuppa lenge på hver minste dråpe som må Dark være hakket værre. Snakk om å drøye alt så lenge som overhodet mulig. Det var slett ikke mitt inntrykk av serien. Synes den var helt fantastisk, og de klarte å avslutte med bravur. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Theo343 skrev (3 timer siden): I utgangspunktet likte jeg Dark godt, men hvis man synes GoT slurper spikersuppa lenge på hver minste dråpe så må Dark være hakket værre. Snakk om å drøye alt så lenge som overhodet mulig. Ferdig med sesong 3? Sitter litt på gjerdet om jeg skal gidde å se den. Elsket første og kanskje og andre sesong, men synes sesong 3 ble litt for knotete i starten, så satt den litt på vent. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Ferdig med 284 episoder av Frasier. Fantastisk serie og meget høy kvalitet over så mange episoder. Now what? Andre 20min komiserier med mange episoder som jeg bør sjekke ut? Endret 9. august 2020 av MKej Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 Seinfeld og Curb Your Enthusiasm passer veldig bra om du liker Frasier imo. Nyere komiserier som jeg også liker som kan være verdt å sjekke ut: The Good Place, What We Do In The Shadows, Barry, New Girl, Modern Family (de første ~4-5 sesongene, synker litt etterhvert). God blanding i den listen. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 MKej skrev (2 timer siden): Now what? Family Guy ! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 4 hours ago, MKej said: Ferdig med 284 episoder av Fraiser. Etter 284 episoder håper jeg for din del at siste ordet bare er en typo ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 4 hours ago, Comma Chameleon said: Barry S02E05 er jo tv-kunst på aller høyeste nivå! 2 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Rapporter Del Skrevet 8. august 2020 After Life er jo også en nydelig serie. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 (endret) MKej skrev (13 timer siden): Ferdig med 284 episoder av Fraiser. Fantastisk serie og meget høy kvalitet over så mange episoder. Now what? It’s always sunny in Philadelphia og Curb your enthusiasm. Endret 9. august 2020 av Nimrad Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 (endret) Så episode 1 og 2 av Gangs of London i natt. Veldig lovende. Spesielt første episode med sine 90 minutter kunne nesten anses som sin egen film. Endret 9. august 2020 av Sydvest Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 1 hour ago, Sydvest said: Så episode 1 og 2 av Gangs of London i natt. Veldig lovende. Spesielt første episode med sine 90 minutter kunne nesten anses som sin egen film. Herlig serie med helt nydelige actionscener. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 18 hours ago, SirOwen said: Etter 284 episoder håper jeg for din del at siste ordet bare er en typo ? Hvorfor det? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 3 minutes ago, MKej said: Hvorfor det? Fordi man etter 284 episoder bør vite hvordan man staver navnet på hovedpersonen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 17 minutes ago, SirOwen said: Fordi man etter 284 episoder bør vite hvordan man staver navnet på hovedpersonen. Ahh, fikset.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Rapporter Del Skrevet 9. august 2020 5 minutes ago, MKej said: Ahh, fikset.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå