Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Absentia er helt grei, ja. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 BioDex skrev (11 timer siden): Crime thriller drama. Trailer; Skriptet virker kult, engelsk språk også. Lagt til spilleliste. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Gouldfan skrev (23 timer siden): Ok den ikke jeg muligheten til åse på annet enn om jeg bruker VPN til Norge. NRK TV tilbys i hele EØS om du "bekrefter" med BankID at du har bosted i Norge. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Nimrad skrev (22 minutter siden): NRK TV tilbys i hele EØS om du "bekrefter" med BankID at du har bosted i Norge. Nei jeg bor i Sverige... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Begynte å se på Umbrella Academy S2 seint en kveld, men måtte gå og legge meg Neste dag så begynte jeg på Bosch.. Ferdig med S1 og holder nå på med S2 Eneste jeg ikke liker med serien er den forferdelig musikken, tror det er Jazz.. Umbrella (Netflix) Bosch (Prime) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Så den danske serien DNA (2019) på nrk.no - holdt på å slutte halvveis i episode 1 - men holdt ut og det tok seg veldig opp etterhvert, ganske brukbart. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Dubious skrev (59 minutter siden): Begynte å se på Umbrella Academy S2 seint en kveld, men måtte gå og legge meg Neste dag så begynte jeg på Bosch.. Ferdig med S1 og holder nå på med S2 Eneste jeg ikke liker med serien er den forferdelig musikken, tror det er Jazz.. Umbrella (Netflix) Bosch (Prime) Er Bosch tysk språk? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Gouldfan skrev (13 minutter siden): Er Bosch tysk språk? Nei, det er en amerikansk serie med Titus Welliver i hovedrollen. Man kan sikkert få den med tysk språk også, disse tyskerne dubber jo alt mulig ? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Nei men vi liker mest engelsk tale, jeg synes det er kult med tekst, men ikke madammen. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Gouldfan skrev (1 minutt siden): Nei men vi liker mest engelsk tale, jeg synes det er kult med tekst, men ikke madammen. Bosch høres jo veldig tysk ut, som verktøyet, men serien er basert på bøkene om Harry Bosch, en amerikansk politimann. Serien er verdt å se, bra greier, det virker som om det går litt sakte noen ganger, det er ikke full fart og action, men timene flyr likevel raskt forbi fordi serien er såpass bra. Jeg synes musikken passer perfekt, og er en stor del av serien. Noe av det er nok jazz, men musikken i starten av hver episode, og også mye ellers, er klassifisert som "electro-funk". Det er forøvrig "Can't let go" av indie-bandet Caught a Ghost som spilles i starten av hver episode. Flere av bandets låter har også vært i Boardwalk Empire, Vampire Diares, Blacklist, Supernatural, Suits m.fl. 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Enig! Bosch selv er jo glad i jazz. Godt inn i sesong 3 nå. Solid serie som jeg kan trygt anbefale. Neppe noen topp 10 og kanskje ikke topp 20 heller, men knakende god krim/politiserie. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 0laf skrev (11 minutter siden): Bosch høres jo veldig tysk ut, som verktøyet, men serien er basert på bøkene om Harry Bosch, en amerikansk politimann. Serien er verdt å se, bra greier, det virker som om det går litt sakte noen ganger, det er ikke full fart og action, men timene flyr likevel raskt forbi fordi serien er såpass bra. Jeg synes musikken passer perfekt, og er en stor del av serien. Noe av det er nok jazz, men musikken i starten av hver episode, og også mye ellers, er klassifisert som "electro-funk". Det er forøvrig "Can't let go" av indie-bandet Caught a Ghost som spilles i starten av hver episode. Flere av bandets låter har også vært i Boardwalk Empire, Vampire Diares, Blacklist, Supernatural, Suits m.fl. Litt ala Wallander serien kanskje? Ikke så mye action, men krimgåte og oppnøsting.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Har ikke sett Wallander ! Har nok annet å se på, og får nok av svensker resten av dagen, om ikke jeg skal se på svensk TV også ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 0laf skrev (32 minutter siden): Har ikke sett Wallander ! Har nok annet å se på, og får nok av svensker resten av dagen, om ikke jeg skal se på svensk TV også ? Nei litt samme, men Ystad er jo langt ifra levenet i en amerikansk storby. Ser kult ut Bosch. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg og fruen så endelig ferdig Mindhunter sesong 2. Enormt kvalitetsfall fra sesong 1, desverre. Ser også mørkt ut for flere sesonger. Vi har også begynt på ozark og er halvveis i første sesong. Liker det godt så langt! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Skriver under på at Copper er meget severdig. Det samme gjelder Ozark. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Ser også mørkt ut i Ozark. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Condor, sesong 1 & 2 Meget severdig, lønner seg dog å binge serien. 8.5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå