Mala Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Gouldfan skrev (42 minutter siden): Noen flere bra serier på å Prime? Hannah ser jeg, digger det. Expanse er jeg ferdig med.. High castle startet jeg men likte ikke.. Good Omen eller hva den het var ok men fenget ikke. Jeg syns faktisk The Purge var overraskende mer givende enn forventet. Eller om du har sansen for sinnsvak japansk galskap, så er Documental helt vanvittig herlig morro Her er det ingen grenser faktisk. Endret 27. juli 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Gouldfan skrev (30 minutter siden): Nei, ikke sett. Så kult ut. Da har du en god serie der ihvertfall. Sett den serien flere ganger og blir bare bedre og bedre for hver gang. Så hjelper Timothy Olyphant alltid. En av favoritt skuespillerne mine for sure! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Da har du en god serie der ihvertfall. Sett den serien flere ganger og blir bare bedre og bedre for hver gang. Så hjelper Timothy Olyphant alltid. En av favoritt skuespillerne mine for sure! Også en serie jeg falt av lasset på. Elsket starten, men synes den flatet litt ut etterhvert og mulig jeg ble distrahert av en annen serie. Dog villig til å gi den en ny sjanse etterhvert. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Vurderer gi Boardwalk Empire en sjanse når jeg er ferdig med Bosch. Ser ellers at The Night Manager er tilgjengelig på HBO nå. Sterkt anbefalt fra min side. Mulig jeg må se den opp igjen selv nå snart. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 DukeRichelieu skrev (Akkurat nå): Vurderer gi Boardwalk Empire en sjanse når jeg er ferdig med Bosch. Ser ellers at The Night Manager er tilgjengelig på HBO nå. Sterkt anbefalt fra min side. Mulig jeg må se den opp igjen selv nå snart. Boardwalk er knakende god, har gått glipp av mye da jeg så den da og da på tv kanal. Samme med Sopranos forøvrig... Kunne sett mer av begge. 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Gouldfan skrev (10 minutter siden): Boardwalk er knakende god, har gått glipp av mye da jeg så den da og da på tv kanal. Samme med Sopranos forøvrig... Kunne sett mer av begge. Sopranos er jo kanskje tidenes beste serie. Så den må du nesten se fra start til slutt om du ikke alt har gjort det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 DukeRichelieu skrev (7 timer siden): Sopranos er jo kanskje tidenes beste serie. Så den må du nesten se fra start til slutt om du ikke alt har gjort det. Helt enig.. Sopranos er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Synes Ripper Street er knakende god! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Granca skrev (23 minutter siden): Synes Ripper Street er knakende god! Fint om du nevner hvor du ser den også. Går jo å søke men... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Gouldfan skrev (3 minutter siden): Fint om du nevner hvor du ser den også. Går jo å søke men... Lastet den ned. Vet ikke om noen har den. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Boardwalk Empire og Justified er begge knallserier på hver sin måte. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Et gjensyn med Boardwalk Empire kunne gjort seg. Gyp Rosetti var HELT sjef. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Ale-Fawk skrev (11 minutter siden): Et gjensyn med Boardwalk Empire kunne gjort seg. Gyp Rosetti var HELT sjef. Enig. Bobby Cannavale er kul i det meste. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Steve Buscemi er ikke ille han heller... Justified var bra, sett en episode. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Første episode Justified var bra, andre var litt meh!, serien var i tregeste laget med mye snakking Trodde det var en cowboy/western serie Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Dubious skrev (1 minutt siden): Første episode Justified var bra, andre var litt meh!, serien var i tregeste laget med mye snakking Trodde det var en cowboy/western serie Det er jo skikkelig cowboy, bare moderne western... Lenke til kommentar
0laf Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Gouldfan skrev (På 27.7.2020 den 12.20): Noen flere bra serier på å Prime? Sneaky Pete, Hand of God, Psych, Monk, The Tick, Mrs. Maisel, Mr. Robot, Jean-Claude Van Johnson, Hannibal, The Boys, Expanse, Man in the High Castle, Orphan Black, AHS, Halt and Catch Fire, Jack Ryan, Patriot, Red Oaks, Fleabag .... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 0laf skrev (46 minutter siden): Monk 0laf skrev (46 minutter siden): Halt and Catch Fire, Fantastiske serier. Monk 10/10 og Halt and Catch 9/10. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Sekunderer The Boys nevnt over. Strålende og unik serie. Halt and Catch Fire likte jeg godt i de første to sesongene, men kjente meg litt mettet etter det. Mulig jeg får avslutte den også etterhvert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Hæ? Halt and Catch Fire var på sitt beste fra sesong 2 spesiell. Både tredje og fjerde (siste) var fantastiske. Halt and Catch Fire har en av de beste seriefinalene det siste tiåret. På nivå med Six Feet Under sin seriefinale. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå