Nimrad Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Theo343 skrev (29 minutter siden): Alone En av de bedre reality survival seriene jeg har sett. Sikkert den TV2 var inspirert av med "Alene". Lenke til kommentar
0laf Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Theo343 skrev (1 time siden): Alone En av de bedre reality survival seriene jeg har sett. Så de første 3-4 sesongene når de kom, men falt av etter det, ikke fordi det var dårlig, men føltes litt som samme greiene omatt og omatt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Så hele "Hanna" sesong 2 i dag/kveld, så nå er det bare å vente på sesong 3 Liker slike serier, også er hun jo så sexy! Hun er den perfekte jente og skulle ønske jeg var henne Endret 24. juli 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Hannah var genial, jeg har filmen også som serien er spinoff av. Kult med hun jenta som er helt hjernevasket Og vil snakke, texte og være glad i en fake familie Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Finner ikke noe annet å se på Prime, men det var fortsatt verdt pengene Kanskje se sesong 1 Endret 25. juli 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Så battlestar Galactica miniseries-greia på to megaepisoder på Prime. Fin kveld. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Liker BSG. Kjøpte den på BD for ikke så lenge siden og vurderer å se den på nytt. Likte Blood & Chrome best av filmene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 BSG er mye gode minner. Da må jo nesten Firefly også nevnes som ble sett når den gikk. Samme med film. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 En fantastisk campy serie, I son of the beach stil, med overraskende mye gore Ellers hva synes dere om Antoher Life på Netflix. Jeg slukte den, men det kan hende jeg bare ble blendet av utseendet til Katee Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Har vistnok prøvd "Another Life" før, og "thumbs down" på første episode, husker ikke hvorfor, men ser nå at det skal komme en sesong til, så kanskje jeg skal prøve den på nytt igjen Kanskje fordi jeg ikke er noen fan av blondiner ? edit: Prøvde meg på serien og kom noe lengre, men det er så mye "feil/tull" med serien, bare for å lage en historie, smådetaljer som ville gjort serien kortere, men mye bedre. Kommer sikkert til å fullføre en gang, men ikke på samme måte som "Hanna" hvor man kan se hele sesongen på en kveld. Kommer til å ta flere dager og kanskje uker. Endret 25. juli 2020 av Dubious Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 bzzlink skrev (58 minutter siden): En fantastisk campy serie, I son of the beach stil, med overraskende mye gore Har hatt denne på watchlisten i en evighet, men ikke fått sett den enda. Ser jævlig morsom ut. Må kanskje begynne på den når jeg er ferdig med Folklore. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Er det bare jeg som elsker ''Just shoot me'' her? Alle ep ligger visstnok på Hulu. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 6 hours ago, bzzlink said: En fantastisk campy serie, I son of the beach stil, med overraskende mye gore Ellers hva synes dere om Antoher Life på Netflix. Jeg slukte den, men det kan hende jeg bare ble blendet av utseendet til Katee Death Valley er meget bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Begynte å se Firefly i dag. Aldri sett det før og har vært skeptisk, men likte første episode veldig godt. Man må dog se gjennom fingrene på de elendige effektene. Skuespillet er godt og universet virker spennende. Ser frem til å se mer Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Benbjo skrev (1 minutt siden): Man må dog se gjennom fingrene på de elendige effektene. Det er vel "prisen" for å se en gammel serie. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Jeg så Firefly i fjor og jeg må si jeg ble sugd inn i universet og karakterene. Filmen som skal avslutte historien er dessverre ikke helt på nivå med serien. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 The Morning Show Syntes dette var gjennomført bra, og godt levert av et riktig sammensatt cast. 8.5/10 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Noen flere bra serier på å Prime? Hannah ser jeg, digger det. Expanse er jeg ferdig med.. High castle startet jeg men likte ikke.. Good Omen eller hva den het var ok men fenget ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Gouldfan skrev (3 minutter siden): Noen flere bra serier på å Prime? har du sett Justified? Endret 27. juli 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (6 minutter siden): har du sett Justified? Nei, ikke sett. Så kult ut. Endret 27. juli 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå