Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Haha herregud, The Good Guys er så bra. Bradley Whitford fra Studio 60 og West Wing er så jævela genial. Å se han som utdanka, alkoholisert politietterforsker er nesten episk. Barten er kanskje den festest barten på TV siden Magnum PI.

Elsker også måten de putter en kriminell med GPS på anklen i en bil for å finne skurkene. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett ferdig stort sett alle komedie seriene mine og trenger nye! :p

Tenker på serier ala. How i met your mother, Californication, Breaking bad, Entourage osv.. Har sett det meste.

Hvordan er How to Make It in America? Sett litt klipp på youtube, og ser ikke så veldig interessant ut. :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett ferdig stort sett alle komedie seriene mine og trenger nye! :p

Tenker på serier ala. How i met your mother, Californication, Breaking bad, Entourage osv.. Har sett det meste.

Hvordan er How to Make It in America? Sett litt klipp på youtube, og ser ikke så veldig interessant ut. :p

Jeg liker How To Make It In America godt selv. Det er jo Entourage-light, lagd av samme folka. Så jeg ser det som lillbroren til Entourage du ikke går lei selv om noen episoder kan være "trege".

Anbefaler også The Good Guys, det er en komi-actionserie om to politimenn. Kanskje en av de seriene jeg har ledd mest av.

Lenke til kommentar

Noen som har en god oversikt over hva som kan komme ut til høsten, tenker da på nye serier som gjerne har screening av pilotes i sommer.

Trenger å få lagt til serier i myepisodes, så jeg får med meg når ting kommer, og får sjekket dem ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...