Filmvenn Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Haha herregud, The Good Guys er så bra. Bradley Whitford fra Studio 60 og West Wing er så jævela genial. Å se han som utdanka, alkoholisert politietterforsker er nesten episk. Barten er kanskje den festest barten på TV siden Magnum PI. Elsker også måten de putter en kriminell med GPS på anklen i en bil for å finne skurkene. :!: Lenke til kommentar
......... Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er Chuck en serie man burde få med seg? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er Chuck en serie man burde få med seg? Ja Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Vurdere å starte på Chuck selv, men har hørt at sesong 1 er ganske dårlig, noen med erfaringer med Chuck som kan bekrefte/avkrefte dette. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er Chuck en serie man burde få med seg? Absolutt! Lenke til kommentar
......... Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jammen da er det bare å begynne å se på da:) Første episoden var interessant, spennende og morsom. En serie man gjerne vil følge med videre på. Endret 22. juni 2010 av ......... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg syntes Chucks første og andre sesong var gode, jeg. Tredje sesongen har ikke fenget meg helt, og har bare sett fire episoder der. Men skal gi den another go i løpet av sommeren... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå har jeg sett ferdig stort sett alle komedie seriene mine og trenger nye! Tenker på serier ala. How i met your mother, Californication, Breaking bad, Entourage osv.. Har sett det meste. Hvordan er How to Make It in America? Sett litt klipp på youtube, og ser ikke så veldig interessant ut. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du blir ferdig i løpet av en dag så du mister ikke mye ved å prøve. Jeg synes det var bra, gi det i alle fall 4 episoder, helst hele sesongen før du gjør deg opp en mening. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå har jeg sett ferdig stort sett alle komedie seriene mine og trenger nye! Tenker på serier ala. How i met your mother, Californication, Breaking bad, Entourage osv.. Har sett det meste. Hvordan er How to Make It in America? Sett litt klipp på youtube, og ser ikke så veldig interessant ut. Jeg liker How To Make It In America godt selv. Det er jo Entourage-light, lagd av samme folka. Så jeg ser det som lillbroren til Entourage du ikke går lei selv om noen episoder kan være "trege". Anbefaler også The Good Guys, det er en komi-actionserie om to politimenn. Kanskje en av de seriene jeg har ledd mest av. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takker for tipsa. Skal laste ned i løpe av natta, så får jeg se i morra. ^^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Community, se den, elsk den. Det er så enkelt. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nye sesongen av Futurama har lekket til nett. Snakker ikke om de oppdelte filmene. Her er det snakk om helt nye episoder som ikke er vist på noe medium enda. 1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Anbefaler også The Good Guys, det er en komi-actionserie om to politimenn. Kanskje en av de seriene jeg har ledd mest av. Slenger med på denne, elsker den serien! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Community, se den, elsk den. Det er så enkelt. Humoren i den serien fenger vanvittig, ikke sikkert det er for alle da Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Noen som har en god oversikt over hva som kan komme ut til høsten, tenker da på nye serier som gjerne har screening av pilotes i sommer. Trenger å få lagt til serier i myepisodes, så jeg får med meg når ting kommer, og får sjekket dem ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://www.pogdesign.co.uk/cat/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 TVRage sin countdown liste er grei, bare se etter "Pilot" nedover. link Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen som kan si noe om Curb your enthusiasm eller arrested development? Hvordan er de? Curb your enthusiasm, er det noe for Seinfeld-fans? Og Arrested development ser jeg har 9.7 på imdb ut av sykt mange stemmer, det virker jo ganske lovende.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg syntes AD kan sammenlignes litt med The Office. Det har liksom en dokumentarisk stil over seg, og alt virker helt ekte. Det er derfor både AD og The Office er så forbhanna morsomme, det virker rett og slett ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå